Mitä aiot tehdä ennen pikasta RAPTUREA eli ylöstempausta?
koska aikaa on enää max 1-3 vuotta uskon, itse aion muuttaa Aasiaan ja majailla lähinnä Japanissa
Kommentit (23)
Ensin mä elelen elämääni, toivottavasti saan elää aika pitkään ja terveenä. Sitten mä aikanaan kuolen, ruumiin olen lahjoittanut tieteelle ja sen jälkeen mut tuhkataan. Ja silloinhan en enää tee mitään.
Eikös tämä ollut ihan varppina tulossa viime syyskuussa?
Uskooko joku oikeasti ylöstempaukseen? Eihän? Uskooko? Voi hyvää päivää.
Japani on pakanoiden maa, ei sieltä ketään tempaista.
En mitään odotan kuolemaa ja iänkaikkista kadotusta
Jos oon asiakas, istun vaa kyytis 😃
Jos oon kuski, testaan kaaret ja painan nappia 😎
Hieron magnesiumia sormiin ja haen hyvän peukalolukon. Sattuu ihan hitosti aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomikin on nykyään pelkkä pakanoiden maa
Vierailija kirjoitti:
taitaa olla Japanissa enemmän uskovia myös prosentuaalisesti kuin
ateistipapanoiden Suomessa nykyään
Leikkautan pään muuten kaljuksi, mutta jätän päälaelle ponnarin, että on helppo tempaista ylös.
Aion tietysti katua syntejäni ja rukoilla pelastusta. Doh!
Sen verran paljon porukkaa maapallolla ja koko universumissa että luotan vielä ehtiväni, syntien tarkistusjonossa taivaan portille, pyytää Jeesukselta pelastuksen.
Veikkaat että 1-3 vuotta aikaa.
Jos tuo on totta, niin hemmetin ylimitoitetun Auringon Jumala meni luomaan, kun sen parasta käyttöikää on vielä puolet jäljellä. Ehkä Jumala luontoihmisenä on suunnitellut meidän Aurinkomme sellaiseksi että se kestää sinne ruptureen saakka, eikä ole haaskannut luomisvaroja tekemällä siitä liian kestävää.
Välttelen matkaa Iraniin. Siellähän ihmisiä tempaistaan kaulasta ylös autonostureilla.
Kysyisin Jari Saariolta, mitä hän teki ennen kuin hänet tempaistiin soutuveneestä ylös rahtilaivaan. Tai joltain muulta kokemusasiantuntijalta, mitä hän teki ennen omaa ylöstempaustaan.
Eikö olisi mahtavaa, jos tempaus olisi omana elinaikana. Ei tarvitsisi kuolla ensin.
Bioshockin Rapture oli kyl mielenkiintoinen paikka
how many times can you hop from japan to korea as a foreigner and get 3 months visa again
There is
no official legal limit on the number of times you can hop between Japan and South Korea for a visa-free stay. However, repeatedly entering a country for the maximum 90-day period is generally considered a "visa run" and is at the discretion of the immigration officer at the point of entry, who can deny you entry if they suspect you are attempting to live in the country long-term without a proper visa.