Kyllä mies on hot vielä 50 korvilla jos on DI
Kommentit (11)
Ei ole edes naljäkymppisenä. Kaljamahainen hamppitukka. Ja sen päälle vielä uskomattoman rasittavaa seuraa. Kyllähän sitä pari kertaa nussi silloin vuosia sitten, mutta pitääkö edelleen vinkua perään. Ärsyttävä äijä.
Kyllä. Olen 40v ja DI. Yksin saan olla, ei kukaan nainen ole ollut vuosikausiin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen 40v ja DI. Yksin saan olla, ei kukaan nainen ole ollut vuosikausiin kiinnostunut.
Höpön löpön, et sinä ole DI. DI on miesten aatelia 💪
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes naljäkymppisenä. Kaljamahainen hamppitukka. Ja sen päälle vielä uskomattoman rasittavaa seuraa. Kyllähän sitä pari kertaa nussi silloin vuosia sitten, mutta pitääkö edelleen vinkua perään. Ärsyttävä äijä.
Kateelliset yrittää valheilla painaa alas. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mistä piti olla kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu DI-mies on ihan eri sarjassa kuin nämä: "Miksi hakisin töitä, kun ansiosidonnainen juoksee?" L u u serit. Olen kotirouva, ja mieheni on diplomi-insinööri. Söpö, tarkka, järjestelmällinen ja sellainen, että kaikki pitää olla just eikä melkein. Minä taas pidän huolen, että kotona on lämpöä, pehmeyttä ja pieniä yllätyksiä, joilla arki pysyy mielenkiintoisena. Päivät kuluvat omakotitaloa siivotessa, kokkaillessa ja välillä vähän testaillessa, miten arki oikein taipuu pienillä tempuilla. Onhan se hauskaa huomata, että kaikki ei aina mene ohjeiden mukaan. Aamulla sängyssä DI-mieheni vieressä maailma pysähtyy hetkeksi. Vielä unisina muistellaan viimeisiä matkoja. Pieni kosketus, hiljainen nauru ja tunne, että maailma on meidän, tekevät olon vahvan eroottikseksi. Meillä on kolme lasta ja neljäs hankinnassa. Ja voi kuule, sinkuille pieni vinkki: joskus kannattaa flirtata, leikkiä töissä pikkutuhmasti hieman, huomata pienet yksityiskohdat ja antaa tunnelman kasvaa. Silloin arki voi yllättää ja johdattaa juuri rikkaan DI:n luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu DI-mies on ihan eri sarjassa kuin nämä: "Miksi hakisin töitä, kun ansiosidonnainen juoksee?" L u u serit. Olen kotirouva, ja mieheni on diplomi-insinööri. Söpö, tarkka, järjestelmällinen ja sellainen, että kaikki pitää olla just eikä melkein. Minä taas pidän huolen, että kotona on lämpöä, pehmeyttä ja pieniä yllätyksiä, joilla arki pysyy mielenkiintoisena. Päivät kuluvat omakotital
Eli siis pitäisi olla kateellinen sun umpitylsästä elämästäsi. No, en ole. "Päivät kuluvat taloa sisustaessa" voi apua. Kiva jos itse tykkäät, mutta älä oleta kaikkien haluavan samaa.
Onhan se DI-tutkinto miehellä sellainen "tehtaan takuu"
Ovatko nämä lukuisat "DI" -ketjut huumoria? Ovatko naiset näin kovasti diplomi-insinöörien perään? Mikäs siinä, mutta ovathan ne vähän tylsiä. Jos lukevat vauvapalstaa niin varmaan tuntuu hyvältä.
Juurikin näin