"Rakkauslääkäri" Emilia Vuorisalmi on jälleen eronnut
Kommentit (57)
Kuka tämän seuraavaksi paukuttaa paksuksi? Varsinainen rakkauslääkäri.
Tämä on hyvä esimerkki siitä kuinka naiset on epävakaita eikä päätöksiä tarvitse perustella. Tämä koskee lähes kaikkea naisten tekemistä. Siksi olen tullut siihen tulokseen että naisten ja miesten ei pidä asua yhdessä. Se on sietämätöntä älykkään miehen näkökulmasta.
On se toisaalta hyvä, että rakkauslääkäri julkisesti avautuu näistä henk.kohtaisista asioistaan näin tarkasti. Seuraava poikaystäväehdokas, jos nyt sattuu näitä uutisia lukemaan, osaa sitten ehkä varautua eikä lähde heti sormuskaupoille.
On ihan totta, ettei ketään voi omistaa ja kaikilla on oikeus erota jos siltä tuntuu, mutta silti. Parisuhde on kahden kauppa ja pitäisi myös nähdä oma vastuunsa. Jos tietää olevansa tuulella käyvä taivaanrannanmaalari niin ehkä kihloihin meno ja tyhjien lupailu ei ole reilua sitä toista osapuolta kohtaan. Ehkä silloin olisi reilumpaa vain tapailla ja pitää hauskaa, ilman puheita yhteisestä loppuelämästä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi herättää näin paljon vihaa ja kateutta kun kaunis, keski-ikäinen nainen ei tyydy vaan haluaa elämältään lisäarvoa?
Suurin osa miehistä ei tajua varmaan koskaan, että vähenemään päin ovat naiset joille riittää ihan kiva.
Jos naisella on hyvä ura, ulkonäköä ja talous kunnossa, hän kaipaa mieheltä enemmän kuin perustason. Koska hän ei TARVITSE miestä mihinkään, vaatii hän saman tunnepanoksen kuin itse antaa.
Se mikä oli naisten miesihanne 50-luvulla on minimitaso nykyisin. Ainoastaan naiset, jotka ovat joko itse huonossa suhteessa tai eivät ole muuten tyytyväisiä elämäänsä, kritisoivat toisten naisten valintoja. Kateus on sen taustalla. Hyvä Emilia, ja muut arvon naiset, jotka ette ikinä unohda itseänne ja aseta miehen etua omanne edelle!
Tuota...
"Kiinteistökuningatar" Kaisa, koko kansan leppoisa ja sutki viihdyttäjä/pisnesmies Jethro, "Rakkauslääkäri" Emilia Vuorisalmi, onhan näitä. :D
Koko elämä tuolla parisuhteita myöten revitelty julkisuudessa ja ikinä näissä ei tunnu olevan kovin onnellista loppua. Pinnallisella viehätysvoimalla ei lopulta pitkälle pötkitä
Katsoin tuossa herättyäni ulos ikkunasta. Näin naapurin auton rekisterinumeron. Selvä merkki, eli ryyppään kotona tämän päivän.
Sanoo eronneensa hyvästä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämän seuraavaksi paukuttaa paksuksi? Varsinainen rakkauslääkäri.
Melkein 50, ei kai tuo(ta) enää paksuksi uskalla??
Mulla on tällainen feikkisormus, jota pidän, lääkäri paljastaa.
Siis kuinka sekaisin lääkäri voikaan olla?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä esimerkki siitä kuinka naiset on epävakaita eikä päätöksiä tarvitse perustella. Tämä koskee lähes kaikkea naisten tekemistä. Siksi olen tullut siihen tulokseen että naisten ja miesten ei pidä asua yhdessä. Se on sietämätöntä älykkään miehen näkökulmasta.
Naisille voidaan syöttää sairaita asioita joihin he rupeavat uskomaan. Horoskoopit, vihreä liike, woke ja maaha nmuutto kaikkinensa ovat naisten tyhmyydestä kumpuavia ilmiöitä, joita vastaan miesten pitäisi argumentin vastustaa.
Ihan käsittämätöntä miten naisilla lähtökohtaisesti ei ole yhtään ystävää joka sanoisi suoraan miten v itu n typerä idea joku on, vaan aina vaan nyökytellään vieressä kuin vieteriukko ja sitten kotona puolisolle avaudutaan miten hölmö se Emilia nyt taas on!
Jos ei edes itselleen uskaltanut myöntää eroa (feikki sormus), niin olisiko kuitenkin tullut käytetyksi...?
Nyt olisi Emilian hyvä hetki pysähtyä ja katsella taaksepäin. Mistä tämä kärsimättömyys ja poukkoilu elämässä johtuu..? ADHD..?
Juu tämä Emilia on täysin vapaa elämään elämäänsä aivan kuten itse parhaaksi näkee.
Mutta turha hänen on rakkaustohtorina esiintyä ja muille parisuhdeneuvoja jakaa ! Ei jatkoon.Siivoa Emilia ensin oma takapihasi.
Toinen samanlainen muille ihmisille rakkausneuvoja jakava on Jutta Larm Gustafsberg Jussila Virtanen. Jutta on koko julkkiselämänsä vaihtanut miestä muutaman vuoden välein. Mutta kuulehan Jutta; paraneeko ne vaihtamalla ?
Rakkaus i ikuista, kohde vaihtelee. Pirunpeliä katsoessa tuntui, että tällä ihmisellä ei ole omia ajatuksia ollenkaan.
Ai että kun jengiä kiristää pannasta täällä kun nainen ei eläkään kuten kunnon kristillisen naisen kuuluu ja tyydy elämäänsä keskinkertaisuuden keskellä! 😭😃
Miten voi herättää näin paljon vihaa ja kateutta kun kaunis, keski-ikäinen nainen ei tyydy vaan haluaa elämältään lisäarvoa?
Suurin osa miehistä ei tajua varmaan koskaan, että vähenemään päin ovat naiset joille riittää ihan kiva.
Jos naisella on hyvä ura, ulkonäköä ja talous kunnossa, hän kaipaa mieheltä enemmän kuin perustason. Koska hän ei TARVITSE miestä mihinkään, vaatii hän saman tunnepanoksen kuin itse antaa.
Se mikä oli naisten miesihanne 50-luvulla on minimitaso nykyisin. Ainoastaan naiset, jotka ovat joko itse huonossa suhteessa tai eivät ole muuten tyytyväisiä elämäänsä, kritisoivat toisten naisten valintoja. Kateus on sen taustalla. Hyvä Emilia, ja muut arvon naiset, jotka ette ikinä unohda itseänne ja aseta miehen etua omanne edelle!