Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhäiletkö tyylikkäästi - MITEN?

Vierailija
28.04.2007 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen köyhä, en köyhäile. Käytän rahani niin, että ne riittää. Hyvin yksinkertaista. Ostan vaatteet aina uusina, ostan laadukkaita aineksia ruoanlaittoon yms. ensin laskut ja sitten kaikki muut. Jos rahaa jää yli sitä säästetään ja käytetään sitten muihin investointeihin.

Vierailija
22/26 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on eri asia, että vanhemmat osatavat lahjoja tai että vaikka lahjoittavat jotain isompaa kun lapsi muuttaa pois kotoa, mutta että vanhemmat avustavat säännöllisesti elämisessä, se on säälittävää. Varsinkin vanhempien luottokortin käyttäminen. Itse olen osannut kieltäytyä moisesta -- haluan tulla toimeen omillani. Joskus varakkaat vanhempani kuitenkin antavat meille lahjoja -- siis päättävät itse, mitä antavat (matkan, lapsille jotain kalliimpaa tms.) mutta emme koskaan pyydä. jos antaisivat Stockan kortin tai minkä vaan luottokortin en todellakaan käyttäisi. Voisin pyytää APUA jos sitä tarvitsisin tai lainaa, mutta en maksattaa kosmetiikkaa tai vauvan elle-bodeja.

T: itsellinen keskituloinen turhan kultuksen vastustaja ja intomielinen kierrättäjä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaan, hion, kunnostan, vahaan, ompelen jne

en tiedä onko tyylikästä mutta ainakin omannäköistä

Vierailija
24/26 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

maalaan, hion, kunnostan, vahaan, ompelen jne

en tiedä onko tyylikästä mutta ainakin omannäköistä

Vierailija
25/26 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan alesta merkkikamaa, etenkin lapsille, mutta myös itselle. Töihin eväät (edellisen päivän päivällistä)

Vierailija
26/26 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan ruoat ja vaatteet tarjouksista, ostan isoja satseja pakastimeen ja varastoon, en osta eineksiä, otan mielelläni vastaan käytettyjä vaatteita itselle ja lapsille, pidän sähköpatterit pienellä ja lämmitän varaavalla takalla, tykkään vanhoista huonekaluista, ja mikä tärkeintä: EN SHOPPAILE (inhoan kaupoissa juoksemista). Toisin sanoen säästän kaikenlaisissa pienissä päivittäisissä menoissa, joista kertyy ajan mittaan iso virta.

Näin kun toimin, pystyin kodinhoitotuellakin saamaan rahaa säästöön sekä pystyin käyttämään rahaa siihen mikä on minulle tärkeää: matkusteluun, oman kivan kodin maksamiseen eli asuntolainaan, lasten harrastuksiin, omiin harrastuksiin. Kaikki ollaan hyvin puettuja, hyvin syöneitä ja rahat riittää siihen mihin haluammekin sen riittävän.

Nyt kun olen töissä ja tulot isommat, jatkan ihan samaa linjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi