Halveksuttavin ammattikunta
mun mielestä raksa-ala kokonaisuudessaan, ahtaajat ja paperityöläiset.
Kommentit (35)
kuin noissa mainituissa raksalaisissa, ne on valtaosin juoppoa paskasakkia
näiden asiakkaat ovat vielä halveksuttavampia
kuoharin ammatti on mielestäni sellainen
Vierailija:
mun mielestä raksa-ala kokonaisuudessaan, ahtaajat ja paperityöläiset.
Kansanedustaja tuli ekana mieleeni, mutta ovathan se saaneet aikaan hyvää jos pahaakin.
t. Raksayrittäjän vaimo :)
korkeakoulussa ja sitten urputtaa kun ei saa huippupaikkaa/palkkaa tuottamattomasta työsta
Eri ammattiryhmissä ei varsinaisesti ole mitään vikaa. Vain ihmisissä on vikaa. Ihmisten, jotka ovat jo perusluonteeltaan itsekkäitä ja v**sia ei pitäisi suuntautua asiakaspalvelu/ihmisläheiseen ammattiin. Tälläisiä ihmisiä löytyy esim. sairaanhoitajista. Jos työ ei kiinnosta, eikä sitä jaksa, on syytä hakeutua toiseen ammattiin, eikä purkaa sitä potilaisiin.
Eli kaikki ihmiset jotka tekevät töitään hammasta purren eivätkä oikein viihdy alallaan. Oli ne sitten päiväkodinhoitaija tai lääkäreitä tai terveyskeskuksen asiakaspalveluhlöitä-
täysin turha ammattikunta, ilmankin pärjättäisiin mainiosti. Varsinkin tämä nykyinen sukupolvi joka on kokoajan narisemassa kaikesta ja vaatimassa isompia palkkoja vaikka pitäisi tehdä kutsumustyötä ja ymmärtää että siitä saatu ilo on huomattavasti isompi kuin mikään palkka.
siis nämä puhelimella ahdistelijat.. pthyi
täysin kieroja ja moraalittomia, jotka myisivät vaikka mummonsa rahan takia.
Ja yleisesti ottaen kaikki pukumiehet, liikemiehet ja poliitikot. En usko, että puhuvat sanaakaan totta!
Vierailija:
täysin turha ammattikunta, ilmankin pärjättäisiin mainiosti. Varsinkin tämä nykyinen sukupolvi joka on kokoajan narisemassa kaikesta ja vaatimassa isompia palkkoja vaikka pitäisi tehdä kutsumustyötä ja ymmärtää että siitä saatu ilo on huomattavasti isompi kuin mikään palkka.
Kuka hoitaisi hoitajien duunit?
kaikki joutuis huolehtimaan vanhuksensa ja mielenvikaiset omaiset itse, kun ei olis pitkäaikais- ja mielenterveys osastoita. Lisäksi saisivat perheen jäsenet hoitaa leikkauspotilaat heräämöstä asti itse sekä avustaa lääkäriä leikkauksen ajan. Hoitaa keskenmeno ja keskeytyspotilaat. Kuka valvois keskosia ja tehohoitopotilaita? Lääkärit eivät hoitotyön ammattilaisiksi varmaankaan ala.
Minuakin jurpii ne työntekijät, jotka purkavat pahaa oloaan potilaisiin ja toisiin työntekijöihin, voisivat vaihtaa alaa tai kokeilla toisenlaista osastoa.
Kutsumusammatti..eikös kaikki ammatit ole kutsumus ammatteja? Kuka onvalokuvaaja/lääkärii/kansanedustaja jne ilman jonkinlaista kustumusta? Kaikille vaan 2 000e palkka kun työn tuoma ilo riittää asunnon ostoon ja ruokaan..
Hoitakaa itse itsenne, totaalilakko tekis hyvää!
Kätilö, sairaanhoitaja
Halveksittavaa siinä on se, että OMIEN lasten hoitamisesta, ja siitä että on kotona, pitäisi muka maksaa samaa palkkaa, kuin työstä saa.
Lapset ovat ihania, ja lapset ovat etuoikeus ja lahja, ei elinkeino.
Eipä onnistu leikkaussalityö ilman hoitajia! Apulaislääkärit pyörittelisivät siellä vaan peukkujaan...
Vierailija:
kaikki joutuis huolehtimaan vanhuksensa ja mielenvikaiset omaiset itse, kun ei olis pitkäaikais- ja mielenterveys osastoita. Lisäksi saisivat perheen jäsenet hoitaa leikkauspotilaat heräämöstä asti itse sekä avustaa lääkäriä leikkauksen ajan. Hoitaa keskenmeno ja keskeytyspotilaat. Kuka valvois keskosia ja tehohoitopotilaita? Lääkärit eivät hoitotyön ammattilaisiksi varmaankaan ala.
Minuakin jurpii ne työntekijät, jotka purkavat pahaa oloaan potilaisiin ja toisiin työntekijöihin, voisivat vaihtaa alaa tai kokeilla toisenlaista osastoa.
Kutsumusammatti..eikös kaikki ammatit ole kutsumus ammatteja? Kuka onvalokuvaaja/lääkärii/kansanedustaja jne ilman jonkinlaista kustumusta? Kaikille vaan 2 000e palkka kun työn tuoma ilo riittää asunnon ostoon ja ruokaan..
Hoitakaa itse itsenne, totaalilakko tekis hyvää!
Kätilö, sairaanhoitaja
viimeksi kun lakkoilivat ja tekivät hommansa minimimiehityksellä, herrat huomasivat että hyvä hyvä, näinkin vähällä pärjäätte. ja nyt sitten ihmetellään että mitenkäs tässä näin kävi
Yleisesti ottaen vähän ammattitaitoa ja paljon suuria luuloja. Ja todellakin liikaa palkkaa sekä valtaa.
Mitä vikaa raksalaisissa?? Olisi sinunkin mörskä jäänyt tekemättä ilman heitä!