Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halveksuttavin ammattikunta

Vierailija
28.04.2007 |

mun mielestä raksa-ala kokonaisuudessaan, ahtaajat ja paperityöläiset.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa raksalaisissa?? Olisi sinunkin mörskä jäänyt tekemättä ilman heitä!

Vierailija
2/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin noissa mainituissa raksalaisissa, ne on valtaosin juoppoa paskasakkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden asiakkaat ovat vielä halveksuttavampia

Vierailija
4/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoharin ammatti on mielestäni sellainen

Vierailija
5/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun mielestä raksa-ala kokonaisuudessaan, ahtaajat ja paperityöläiset.

Vierailija
6/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja tuli ekana mieleeni, mutta ovathan se saaneet aikaan hyvää jos pahaakin.

t. Raksayrittäjän vaimo :)

Vierailija
7/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeakoulussa ja sitten urputtaa kun ei saa huippupaikkaa/palkkaa tuottamattomasta työsta

Vierailija
8/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ammattiryhmissä ei varsinaisesti ole mitään vikaa. Vain ihmisissä on vikaa. Ihmisten, jotka ovat jo perusluonteeltaan itsekkäitä ja v**sia ei pitäisi suuntautua asiakaspalvelu/ihmisläheiseen ammattiin. Tälläisiä ihmisiä löytyy esim. sairaanhoitajista. Jos työ ei kiinnosta, eikä sitä jaksa, on syytä hakeutua toiseen ammattiin, eikä purkaa sitä potilaisiin.

Vierailija
9/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki ihmiset jotka tekevät töitään hammasta purren eivätkä oikein viihdy alallaan. Oli ne sitten päiväkodinhoitaija tai lääkäreitä tai terveyskeskuksen asiakaspalveluhlöitä-

Vierailija
10/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin turha ammattikunta, ilmankin pärjättäisiin mainiosti. Varsinkin tämä nykyinen sukupolvi joka on kokoajan narisemassa kaikesta ja vaatimassa isompia palkkoja vaikka pitäisi tehdä kutsumustyötä ja ymmärtää että siitä saatu ilo on huomattavasti isompi kuin mikään palkka.

Vierailija
12/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nämä puhelimella ahdistelijat.. pthyi

Vierailija
13/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin kieroja ja moraalittomia, jotka myisivät vaikka mummonsa rahan takia.

Ja yleisesti ottaen kaikki pukumiehet, liikemiehet ja poliitikot. En usko, että puhuvat sanaakaan totta!

Vierailija
14/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

täysin turha ammattikunta, ilmankin pärjättäisiin mainiosti. Varsinkin tämä nykyinen sukupolvi joka on kokoajan narisemassa kaikesta ja vaatimassa isompia palkkoja vaikka pitäisi tehdä kutsumustyötä ja ymmärtää että siitä saatu ilo on huomattavasti isompi kuin mikään palkka.

Kuka hoitaisi hoitajien duunit?

Vierailija
15/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki joutuis huolehtimaan vanhuksensa ja mielenvikaiset omaiset itse, kun ei olis pitkäaikais- ja mielenterveys osastoita. Lisäksi saisivat perheen jäsenet hoitaa leikkauspotilaat heräämöstä asti itse sekä avustaa lääkäriä leikkauksen ajan. Hoitaa keskenmeno ja keskeytyspotilaat. Kuka valvois keskosia ja tehohoitopotilaita? Lääkärit eivät hoitotyön ammattilaisiksi varmaankaan ala.

Minuakin jurpii ne työntekijät, jotka purkavat pahaa oloaan potilaisiin ja toisiin työntekijöihin, voisivat vaihtaa alaa tai kokeilla toisenlaista osastoa.

Kutsumusammatti..eikös kaikki ammatit ole kutsumus ammatteja? Kuka onvalokuvaaja/lääkärii/kansanedustaja jne ilman jonkinlaista kustumusta? Kaikille vaan 2 000e palkka kun työn tuoma ilo riittää asunnon ostoon ja ruokaan..

Hoitakaa itse itsenne, totaalilakko tekis hyvää!

Kätilö, sairaanhoitaja

Vierailija
16/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksittavaa siinä on se, että OMIEN lasten hoitamisesta, ja siitä että on kotona, pitäisi muka maksaa samaa palkkaa, kuin työstä saa.

Lapset ovat ihania, ja lapset ovat etuoikeus ja lahja, ei elinkeino.

Vierailija
17/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä onnistu leikkaussalityö ilman hoitajia! Apulaislääkärit pyörittelisivät siellä vaan peukkujaan...

Vierailija:

kaikki joutuis huolehtimaan vanhuksensa ja mielenvikaiset omaiset itse, kun ei olis pitkäaikais- ja mielenterveys osastoita. Lisäksi saisivat perheen jäsenet hoitaa leikkauspotilaat heräämöstä asti itse sekä avustaa lääkäriä leikkauksen ajan. Hoitaa keskenmeno ja keskeytyspotilaat. Kuka valvois keskosia ja tehohoitopotilaita? Lääkärit eivät hoitotyön ammattilaisiksi varmaankaan ala.

Minuakin jurpii ne työntekijät, jotka purkavat pahaa oloaan potilaisiin ja toisiin työntekijöihin, voisivat vaihtaa alaa tai kokeilla toisenlaista osastoa.

Kutsumusammatti..eikös kaikki ammatit ole kutsumus ammatteja? Kuka onvalokuvaaja/lääkärii/kansanedustaja jne ilman jonkinlaista kustumusta? Kaikille vaan 2 000e palkka kun työn tuoma ilo riittää asunnon ostoon ja ruokaan..

Hoitakaa itse itsenne, totaalilakko tekis hyvää!

Kätilö, sairaanhoitaja

Vierailija
18/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi kun lakkoilivat ja tekivät hommansa minimimiehityksellä, herrat huomasivat että hyvä hyvä, näinkin vähällä pärjäätte. ja nyt sitten ihmetellään että mitenkäs tässä näin kävi

Vierailija
19/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se nyt ammatti on.

Vierailija
20/35 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen vähän ammattitaitoa ja paljon suuria luuloja. Ja todellakin liikaa palkkaa sekä valtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan