Näyttää 400g jauhelihaa olevan jo 6.5€
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K menu jauheliha 300g maksaa 2,28€ eli 7,60€/kg. Hyvää on ja paljon edullisempaa kuin muut.
Sianliha (80 %), naudanliha (20%). Rasvapitoisuus 23 % 🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮
Shrinkflaatio iskenyt. Ennen nautaa oli 40% ja paketin koko 400gr. Nyt nautaa vain 20% ja paketin koko 300gr. Hinta silti noussut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ässässä oli 4,60? Käyt varmaan jossain k-supermarketissa?
Ihan Prismassa se on 6.50€ paketti
Lidlissäkin naudan 10% 6,49€
Vierailija kirjoitti:
Ässässä oli 4,60? Käyt varmaan jossain k-supermarketissa?
Meidän ääsmarketissa naudan jauheliha 6,99€/400g... vielä viime viikolla oli about 5€.
En edes muista milloin viimeksi olen ostanut jauhelihaa. Nyt ajatuskin etoo.
Unohtakaa hetkeksi se iänikuinen jauheliha ja käyttäkää vähän mielikuvitusta välillä. Kaupoista löytyisi vaikka mitä upeita elintarvikkeita hyvällä hinta-laatusuhteella, kun vähän osaa ja jaksaa etsiskellä.
Vierailija kirjoitti:
Mercosur-sopimuksen myötä tulee kohta puolta halvempaa argentiinalaista. Se on tosin pakastettua, eihän se muuten säilyisi.
Eteläamerikkalainen naudanliha kuljetettiin ainakin ennen tyhjiöpakattuna kylmänä siten, että kuljetusaika vastasi riiputusaikaa.
Tuli edullisemmaksi kuin maissa riiputtaminen ja liha oli maukasta sekä mureaa.
👴🏻 kirjoitti:
Puppa👴🏻🥩💜👍🏻
Jauhenlihamies 🤝
Minä ostan k-menu 300g sika-nauta jauhelihan, n2e, kun teen makaronilaatikon.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan k-menu 300g sika-nauta jauhelihan, n2e, kun teen makaronilaatikon.
Meidän lähikaupassa tuokin maksaa lähemmäs 3€. En itse syö lihaa, mutta miehelle olin tekemässä mureketta ja kyllä meinasin lentää persiilleen kun näin jauhelihan hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K menu jauheliha 300g maksaa 2,28€ eli 7,60€/kg. Hyvää on ja paljon edullisempaa kuin muut.
Siinä on sikaa joka maistuu ihan navetalta ja sian paskalta.
Kiitos nauruista 🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Sitten ostat jotain muuta. Mäkään en suostu maksaa enää yhtä tuotetta joka ennen oli Rainbow ja nimi muuttui ja hinta nousi mun mielestä liikaa. Jää ostamatta. Pärjään ilman.
Eli pitää vain hyväksyä ja tyytyä. Mitä sanot sitten kun 400g jauhelihaa maksaa 15 euroa?
Toivottavasti nautitte näistä ryöstöhinnoista 🥰🥰🥰😍😍😍😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa hetkeksi se iänikuinen jauheliha ja käyttäkää vähän mielikuvitusta välillä. Kaupoista löytyisi vaikka mitä upeita elintarvikkeita hyvällä hinta-laatusuhteella, kun vähän osaa ja jaksaa etsiskellä.
Aijaa. Osaat varmaan luetella muutaman näistä, kun kerran tiedä niitä olevan?
Suomilampaat taas vauhdissa ketjussa: "Älä valita! Tyydy! Osta jokin muu tuote!"
Kai niitä hintoja nyt nostetaan loputtomiin kun munaton ja selkärangaton kansa aina vain alistuu.
Vierailija kirjoitti:
Lihan pitääkin olla kallista
Joo samoin kalan, kanan, kanamunat, maito, jauhot.... Haista nyt 💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nautitte näistä ryöstöhinnoista 🥰🥰🥰😍😍😍😘😘😘😘
Todellakin nautin. Aina parempi jos jää lihat kaupan hyllylle.
Sitten kun saat siihen sähkölaskun päälle vielä Orpon tehomaksun 600€ vuodessa...