Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vihkikaavassa luvataan rakastaa myota ja vastoinkaymisissa, tarkoittaako se mielestasi molemmille myos oikeutta saada seka antaa seksia kumppanilleen?

Vierailija
28.04.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellaista tarvii kenenkään luvata. No seksiä kyllä pitää olla tai se mikää parisuhde sitten olekkaan. Tosin ikävää että varsinkin lasten jälkeen naisista tulee pihtaavia marttyyrejä useimmiten. Joo ja olen kyllä nainen itsekkin.

Vierailija
2/7 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pystyisi olemaan sellaisessa suhteessa, että jompikumpi pihtaisi muun kuin sairauden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaatko rakastaa niin kauan kuin suhteessa on jännitystä ja ainakin häälainat on maksettu tai tulee uusi jännittävä rakkaus nurkan takaa.

Vierailija
4/7 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siinä sitten pitäisi luvata?

Rakastan kunnes kasvamme erillemme ja arki muuttuu tylsäksi eikä huvita enää tehdä rakkauden eteen itse mitään. Lupaan yrittää ainakin sen ajan, että lapset ovat vähän isompia, mutta tuskin sekään onnistuu. KUnhan nyt jotain lupaan.

Vierailija
5/7 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saa valita, tuleeko tuo määritelmä vihkikaavaan vai ei.

Vierailija
6/7 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämä on muutakin kuin sormuksen näyttelemistä kavereille ja häiden suunnittelua.

Lupaan tahtoa rakastaa sinua siihen asti, kunnes arki tulee perheeseemme ja minunkin pitäisi ottaa vastuuta elämästä.

Lupaan tahtoa rakastaa siihen asti kunnes jännittävä naimisissa olevan työkaveri alkaa iskettämään minua ja koen, että hän on sielunkumppanini.

Lupaan tahtoa rakastaa siihen asti, kunnes häälahjarahoilla tehty matka on tehty.

Vierailija
7/7 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei sellaista tarvii kenenkään luvata. No seksiä kyllä pitää olla tai se mikää parisuhde sitten olekkaan. Tosin ikävää että varsinkin lasten jälkeen naisista tulee pihtaavia marttyyrejä useimmiten. Joo ja olen kyllä nainen itsekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä