Seksi maistuisi
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei...Mut mistä päin,jos joku kerta ei haikailu riitä 😁
Kotoa päin. Gotta go home. 🏠
Miten luulet löytäväsi mut myöhemmin?
Heh, ei mitenkään, jos ei vaihda s-postia esim....
Voisin laittaa, jos oikeasti etsii ja edes 200km säteellä
Niin ootko tuo kiimainen mies, vai joku muu?
Mies ja joo välillä kiimanen myös....
Mä ap olen kuumana tälläkin hetkellä, mutta mulla on kyllä ihminen elämässäni. Hän ei vain ole paikalla saatavissa juuri nyt.
Okei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli just äsken hyvää ja rentouttavaa seksiä itseni kanssa!
N.51
Lelulla vai ominkäsin ?
Ensin omin käsin ja lopuksi womanizer blendillä.
Minulla ap:llä on sitoutumattomaksi tarkoitettu suhde, mutta yhtä kaikki olemme hitsautuneet yhteen... toki, jos oikealla väärällä hetkellä joku tyrkyttäisi mehukkaan kovaa kankea, saattaisin langeta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ap:llä on sitoutumattomaksi tarkoitettu suhde, mutta yhtä kaikki olemme hitsautuneet yhteen... toki, jos oikealla väärällä hetkellä joku tyrkyttäisi mehukkaan kovaa kankea, saattaisin langeta siihen.
Niinpä 😁 Siksi juurikin että mistähän päin ja ikää jne....
Vierailija kirjoitti:
Kerro sinä mies ensin.
Pk-seudulta, mutta hyvä liikkumaan tarvittaessa.
Ei kiinnosta yhtään muutakin tekemistä elämässä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sinä mies ensin.
No sieltä pääsee moottoritietä pitkin luokseni, mutta tällä hetkellä en odota vieraita...
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta yhtään muutakin tekemistä elämässä on
Niin, ja luit ja vastasit kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sinä mies ensin.
No sieltä pääsee moottoritietä pitkin luokseni, mutta tällä hetkellä en odota vieraita...
Kirjoittele ni katsotaan,jos joskus...... miesmukava76@gmail.com
Jos minä en kirjoita, niin joku varmasti tarttuu täkyyn mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä en kirjoita, niin joku varmasti tarttuu täkyyn mielellään.
Toivottavasti 😁
Kyllä todella maistuisi. Ikävintä on se, kun parisuhteessa sitä ei ole ollut 6 vuoteen. Vaihdevuosien jälkeen seksi alkoi jostain syystä sattumaan vaimoa ja muutaman kerran jälkeen se kuihtui kokonaan. En ole alkanut sitä vaatimaan, kun se kerran häntä sattuu. Pari vuotta sitten yritettiin ja lopetin muutaman minuutin jälkeen, kun näin kyyneleet vaimon poskilla.
Kamala seksin nälkä, mutta kai ne halut on vaan pystyttävä tappamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todella maistuisi. Ikävintä on se, kun parisuhteessa sitä ei ole ollut 6 vuoteen. Vaihdevuosien jälkeen seksi alkoi jostain syystä sattumaan vaimoa ja muutaman kerran jälkeen se kuihtui kokonaan. En ole alkanut sitä vaatimaan, kun se kerran häntä sattuu. Pari vuotta sitten yritettiin ja lopetin muutaman minuutin jälkeen, kun näin kyyneleet vaimon poskilla.
Kamala seksin nälkä, mutta kai ne halut on vaan pystyttävä tappamaan.
Miksi ette ole hoitaneet vaivaa mitenkään?
Tekisi minunkin mieli. Vaikka kaksi, tai kolmekin miestä, mökillä yhdessä, takkatulen rätistessä...
Tekisi tosiaan mieli, mutta käytännössä en voi enkä halua, koska sikäli kun ikinä voin tästä liitosta lähteä, siihen menee hetki.
Ja vaikka mies on makkarissa aivan munaton niin muuten hän ei ole, enkä pääse täältä talolta taikka tilalta oikein irtoamaan minnekään. Että kärvistellen menee niiltä osin mitä ei omat sormet ja pehmodildo tyydytä.
Eksän taidoista tai ihan uudesta mielikuvitusmiehestä haaveilen, sellaisesta jota pillu kiinnostaa, eikä olisi mitään estoista tökkimistä ja näpertelyä. Mieheni ei esimerkiksi nuole ollenkaan eikä edes katso pilluun päin. Tässä kohtaa en yllättyisi jos tulisi kaapista, joko aseksuaalina tai homona.
Mä ap olen kuumana tälläkin hetkellä, mutta mulla on kyllä ihminen elämässäni. Hän ei vain ole paikalla saatavissa juuri nyt.