Kommentit (1656)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M:lla on se menneisyys ja minusta vielä nykypäivinäkin aika erikoisia mielipiteitä ja tekoja. Kyllä se vaan kuuluu julkisuuteen, että niitä vanhoja ei unohdeta ja varsinkin jos on nykyään hyvinvointialalla.
Sanna Marinin jauhibileet muistetaan aina ja häntä haukutaan koko ajan ja näin se on kaikkien kohdalla.
Sitä en ymmärrä, rttä nuori herttainen nainen sen sijaan haukutaan täällä pystyyn, vaikka hän ei ole tehnyt, tai saonut mitään, mikä pitäisi triggeröidä ketään. Jollekkin näemmä nuori ja sisukas nainen tuntuu olevan uhka. 😉
Olen tutkaillut Martinan tekemisiä koska tuollaista hoetaan. Ei löydy sieltä menneisyydestä kummoisempaa muutakin pari tyrkkyä vetäissyt tekoletistä näiden tyrkkyjen toiminnan ja kiusaamisen takia. Samantyylinen tyrkky jatkaa tässäkin ketjussa edelleen joten voitte itse miettiä että onko vähän ärsyttävä ihminen tuo Martinan kimpussa vieläkin oleva.
Vedätkö säkin tukasta ihmistä joka ärsyttää sua? Kyllähän fyysisen koskemattomuuden pitäisi olla ihan itsestäänselvyys.
Martina on pärjännyt ihan sairaan hyvin tuossa ohjelmassa mutta siltikin mä inhoan sitä. Ja nimenomaan menneisyyden takia. Tapa millä tuli julkisuuteen: Eremenkon salarakas - hah! Ja tapa millä kohteli aviopuolisoaan niiden omassa telkkarisarjassa ja tapa millä kohteli muita BB:ssä.
Mutta ei kaikkien tarvitse kaikista tykätäkään :)
Tuon olen huomannut koko ajan että Eremenkon takia Martinan kimpussa. Puhuu jostain BB-talosta jossa muuten Eremenkon silloinen ystävä Kadi sanoo että hänen on käsketty antaa Martinalle turpiin jos tulee vastaan. Mutta tuo oli yllätys, vai oliko sittenkään että "tapa millä kohteli aviopuolisoaan niiden omassa telkkarisarjassa" eli siis Eskon takia on Martina kimpussa. Ehkä tuo Eremenkon tyttöystävä on päässyt tuosta yli (en ole varma) ja ei Eskoa tarvi sääliä koska Esko itse haluaa olla Martinan kanssa tekemisissä edelleen. Mutta tosiaankin luettelee juuri ne syytä mitä on ajatellutkin että on syynä eli Eremenkon juttu kaikkiaan ja sitten että jätti Eskon. Mutta miten nuo asiat koskettaa tuota Martinan pitkäaikaista haukkujaa henkilökohtaisesti vai koskettaako mitenkään?
Ja pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää että Martina aikuistunut, on jo keski-ikäinen nainen, ja elämä opettanut muutenkin.
Samoja virheitä tuntuu silti toistavan vuodesta toiseen. Hermot menee helposti, miesten kanssa menee aina puihin ja raha-asiat on niin ja näin, mutta logot ovat silti tärkeitä. Nyt vielä pukkaa nelikymppisen ikäkriisi, kun naama ei pysy enää edes täyteaineilla kuosissa.
Ja muillako ei ole epäonnistuneita suhteita tai merkkilogoja? Naamat kaikilla muilla somettajilla luonnontilassa? Miten sen raha-asiat on vinossa? Ulosotot ovat julkista tietoa, lehdissä on jo ollut vuosia, että ei ole velkaa, se on nimittäin kestokyttäyksen aihe. Moni muuten kierrättää laskunsa ulosoton kautta, jostain ihmesyystä, vaikka makseleekin kaiken.
Mitä ihmeen virheitä? Hoitaa asiansa ja lapsensa, on hyvät välit exään, tienaa hyvin, elää terveesti.
Mikä tuomari sinä oikein luulet olevasi? Monilla on lapsia kolmelle tai neljälle kumppanille, osan isyydestä ei tietoakaan.
En tunne ketään Martinan ikäistä jolla on ollut yhtä monta aikuisiän suhdetta. Hyvin vähän edes lasten isästä eronnutta. Mutta se tietysti riippuu millaisessa kuplassa elää.
Ei tuomarointia, vain vastaus kommenttiin että olisi jotenkin aikuistunut tavallista enemmän. Ihan samanlainen tyyppi on julkisuuden perusteella kuin 10-15 vuotta sitten. Samanlaiset arvot ja tavoitteet.
Esim. Miss Suomi Satu Tuomistolla on ollut paljon enemmän aikuisiän suhteita. Yksi avioliitto, neljä avoliittoa ja vielä lisäksi muita tapailusuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M:lla on se menneisyys ja minusta vielä nykypäivinäkin aika erikoisia mielipiteitä ja tekoja. Kyllä se vaan kuuluu julkisuuteen, että niitä vanhoja ei unohdeta ja varsinkin jos on nykyään hyvinvointialalla.
Sanna Marinin jauhibileet muistetaan aina ja häntä haukutaan koko ajan ja näin se on kaikkien kohdalla.
Sitä en ymmärrä, rttä nuori herttainen nainen sen sijaan haukutaan täällä pystyyn, vaikka hän ei ole tehnyt, tai saonut mitään, mikä pitäisi triggeröidä ketään. Jollekkin näemmä nuori ja sisukas nainen tuntuu olevan uhka. 😉
Olen tutkaillut Martinan tekemisiä koska tuollaista hoetaan. Ei löydy sieltä menneisyydestä kummoisempaa muutakin pari tyrkkyä vetäissyt tekoletistä näiden tyrkkyjen toiminnan ja kiusaamisen takia. Samantyylinen tyrkky jatkaa tässäkin ketjussa edelleen joten voitte itse miettiä että onko vähän ärsyttävä ihminen tuo Martinan kimpussa vieläkin oleva.
Vedätkö säkin tukasta ihmistä joka ärsyttää sua? Kyllähän fyysisen koskemattomuuden pitäisi olla ihan itsestäänselvyys.
Martina on pärjännyt ihan sairaan hyvin tuossa ohjelmassa mutta siltikin mä inhoan sitä. Ja nimenomaan menneisyyden takia. Tapa millä tuli julkisuuteen: Eremenkon salarakas - hah! Ja tapa millä kohteli aviopuolisoaan niiden omassa telkkarisarjassa ja tapa millä kohteli muita BB:ssä.
Mutta ei kaikkien tarvitse kaikista tykätäkään :)
Tuon olen huomannut koko ajan että Eremenkon takia Martinan kimpussa. Puhuu jostain BB-talosta jossa muuten Eremenkon silloinen ystävä Kadi sanoo että hänen on käsketty antaa Martinalle turpiin jos tulee vastaan. Mutta tuo oli yllätys, vai oliko sittenkään että "tapa millä kohteli aviopuolisoaan niiden omassa telkkarisarjassa" eli siis Eskon takia on Martina kimpussa. Ehkä tuo Eremenkon tyttöystävä on päässyt tuosta yli (en ole varma) ja ei Eskoa tarvi sääliä koska Esko itse haluaa olla Martinan kanssa tekemisissä edelleen. Mutta tosiaankin luettelee juuri ne syytä mitä on ajatellutkin että on syynä eli Eremenkon juttu kaikkiaan ja sitten että jätti Eskon. Mutta miten nuo asiat koskettaa tuota Martinan pitkäaikaista haukkujaa henkilökohtaisesti vai koskettaako mitenkään?
Ja pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää että Martina aikuistunut, on jo keski-ikäinen nainen, ja elämä opettanut muutenkin.
Samoja virheitä tuntuu silti toistavan vuodesta toiseen. Hermot menee helposti, miesten kanssa menee aina puihin ja raha-asiat on niin ja näin, mutta logot ovat silti tärkeitä. Nyt vielä pukkaa nelikymppisen ikäkriisi, kun naama ei pysy enää edes täyteaineilla kuosissa.
Ja muillako ei ole epäonnistuneita suhteita tai merkkilogoja? Naamat kaikilla muilla somettajilla luonnontilassa? Miten sen raha-asiat on vinossa? Ulosotot ovat julkista tietoa, lehdissä on jo ollut vuosia, että ei ole velkaa, se on nimittäin kestokyttäyksen aihe. Moni muuten kierrättää laskunsa ulosoton kautta, jostain ihmesyystä, vaikka makseleekin kaiken.
Mitä ihmeen virheitä? Hoitaa asiansa ja lapsensa, on hyvät välit exään, tienaa hyvin, elää terveesti.
Mikä tuomari sinä oikein luulet olevasi? Monilla on lapsia kolmelle tai neljälle kumppanille, osan isyydestä ei tietoakaan.
En tunne ketään Martinan ikäistä jolla on ollut yhtä monta aikuisiän suhdetta. Hyvin vähän edes lasten isästä eronnutta. Mutta se tietysti riippuu millaisessa kuplassa elää.
Ei tuomarointia, vain vastaus kommenttiin että olisi jotenkin aikuistunut tavallista enemmän. Ihan samanlainen tyyppi on julkisuuden perusteella kuin 10-15 vuotta sitten. Samanlaiset arvot ja tavoitteet.
Esim. Miss Suomi Satu Tuomistolla on ollut paljon enemmän aikuisiän suhteita. Yksi avioliitto, neljä avoliittoa ja vielä lisäksi muita tapailusuhteita.
Eikös Tuomisolla ole tämä nykyinen avoliitto jo viides kun oli sen Pikkaraisen kanssa kahteen otteeseen avoliitossa. Väillä kävi täällä niin vainotun Martinan miehen Thermanin salarakkaana.
Mulla tuli vähän oksennusta suuhun edellisessä jaksossa kun Matias poseerasi paidatta. Ei luoja sentään, huomasi, että muita nolotti hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen olet kun on rahaa arvoasunto kallis auto ja komeita miehiä olisi vaikka jonoksi toisin kun sulla oot yksin partsillas juomadsa siideriä ja täällää räkytät vauva fillä
Miehiä on kyllä hänellä ollut jonoksi asti, mutta kukaan ei ole jäänyt siihen pysyvästi. Aika erikoisia miehiä ovat olleet.
Ja tiedät erojen syyt? Esko ja Terman molemmat pettäjiä (kaikki tietää), samoin teki viimeisin jonkun kuprun. Ei Martinan menossa moni pysy mukana, hänen vuorokaudessaan on taatusti enemmän tunteja kuin muilla. Miehet jäävät lasten ja duunin jälkeen kolmanneksi, se ei hivele monenkaan itsetuntoa. Mitäs jos keskityt omiin suhteisiisi vaan?
Miten mä muistan että petti Eskoa Stefun kanssa kun tyttö oli vielä pieni?
Jep. Kaikki kunnia liikunnallisuudesta ja siitä että valmennettavia riittää ja sitä kautta bisnes pyörii minimipanostuksella, mutta ei koira karvoistaan pääse.
Älkää enää lietsoko tota yhtä joka kirjoittaa sivun mittaisia paatoksiaan tänne
ei jaksa lukea martiinojennelämäntarinoita ja sankaritekoja
Tää pitäs olla tuon sarjan tapahtumista tää keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Niin noh, Martinahan on siellä saadakseen julkisuutta, joten 🤷 Joka kaudella on keskusteltu osallistujista, skippaa kuten minä, jos häirii.
Lopetin katsomisen sen jälkeen kun Matias keikisteli turkki päällä jossain gaalassa.
Petäistön Cooper-ennätys on kylläkin 3950 metriä. Eikä 3610 metriä, se oli vain tuo yksi ilta, hän oli saman päivän aamuna juossut epäonnistuneen 3400 Cooperin.
Petäistön voimanostotulokset on: penkki 130 kg, maastaveto 220 kg, takakyykky 150 kg.
Eipä tuo ihan heikko kyllä ole. Ei voimia voi niistä lihasten koosta suoraan päätellä, vaikka ne jotakin osviittaa antaa. Ehdottomasti on kovakuntoinen mies, joka urheilee kestävyyspainotteisesti. Henkilönä hänestä voi olla mitä mieltä haluaa. Paidan ottaminen pois ohjelmassa oli hieman kornia, mutta Petäistön tyyli on muutenkin häpeämättömän white trash, eikä hän sitä piilottele. Kultainen rynnäkkökiväärikoru, turkikset yms.
Lähde tuloksille, hänen Instagram: https://www.instagram.com/p/DXPHzBkDDQT/?hl=fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KESKUSTELKAA AIHEESTA! Homman nimi on ERIKOISJOUKOT.
Ei näköjään onnistu, joillain on Martinasta todellisen sairas fobia.
Martina sattuu nyt olemaan Erikoisjoukkojen matkassa, joten kyllähän se aiheeseen vähän tässä liittyy.
Koita itse nyt kestää vaan tai älä lue.
MARTINA 5. KAUSI OFFICIAL
Tai niin aiankin vois luulla kun avaa tämän ketjun
Vierailija kirjoitti:
MARTINA 5. KAUSI OFFICIAL
Tai niin aiankin vois luulla kun avaa tämän ketjun
Senkus puhut jostakusta muusta osallistujasta, jos on jotain sanottavaa. Martina nyt on ainut, jonka tekemisistä saa jotain keskustelua aikaiseksi. Muut on tasaisen paksua massaa.
Kuuntelin Aki Linnanahteen podin missä Petäistö oli haastateltavana. Siinä avautui paljon uusia asioita, mitkä on hänet johdattaneet nykyiseen. Tykkäsin.
Ihana katsoa, kun tsemppaavat toisiaan.
Pinjaa pelotti, mutta silti teki tehtävän tosi hyvin.
Sisukas ,aito ja ystävällinen kaikille!
Mun suosikki myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen olet kun on rahaa arvoasunto kallis auto ja komeita miehiä olisi vaikka jonoksi toisin kun sulla oot yksin partsillas juomadsa siideriä ja täällää räkytät vauva fillä
Miehiä on kyllä hänellä ollut jonoksi asti, mutta kukaan ei ole jäänyt siihen pysyvästi. Aika erikoisia miehiä ovat olleet.
Ja tiedät erojen syyt? Esko ja Terman molemmat pettäjiä (kaikki tietää), samoin teki viimeisin jonkun kuprun. Ei Martinan menossa moni pysy mukana, hänen vuorokaudessaan on taatusti enemmän tunteja kuin muilla. Miehet jäävät lasten ja duunin jälkeen kolmanneksi, se ei hivele monenkaan itsetuntoa. Mitäs jos keskityt omiin suhteisiisi vaan?
Miten mä muistan että petti Eskoa Stefun kanssa kun tyttö oli vielä pieni?
Ja miten mä muistan, että Esko petti Martinaa tanssikeikoillaan? Hän mm. tunnustaa kaiken kirjassaan. Niillähän peruuntuikin häät kerran, kun jotain tapahtui, mutta sitten menivät kuitenkin naimisiin. Esko on tullut täysin avoimesti julkisuuteen toisten naisten osalta, hyvin outoa, että "muistat" taas vain Martinan tekoja :D
Esko on myös korjannut sen "polvillaan vessassa" -valheensa ja kertoi, että keksi sen mustasukkaisuuksissaan. Silti sitä jankataan yhä vaan, jankutijankuti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KESKUSTELKAA AIHEESTA! Homman nimi on ERIKOISJOUKOT.
Ei näköjään onnistu, joillain on Martinasta todellisen sairas fobia.
Martina sattuu nyt olemaan Erikoisjoukkojen matkassa, joten kyllähän se aiheeseen vähän tässä liittyy.
Koita itse nyt kestää vaan tai älä lue.
Siis tekemiset 25v sitten eletyn elämän osalta kuuluvat Erikoisjoukot-ohjelmaan? Älä selitä pskaa. Koeta sinäkin jo viimeinkin löytää joku muu solvattava. Eiköhän ala jo riittää yhden ihmisen osalle?
Tai laita kaikista muistakin heidän henkilökohtaiset suhdehistoriat, erot, pettämiset ja kaikki asiaan kuuluva tänne! Tasapuolisesti, eikös niin?
Vierailija kirjoitti:
Herjaa muitakin samalla tavalla, siellä on monia osallistujia. Kukaan ei ole pyhimys.
Tämä!