Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT 5. KAUSI OFFICIAL

Vierailija
26.01.2026 |

Miltä traileri ja kattaus näyttävät?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011773222.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1069)

Vierailija
961/1069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtosen lässytykset Melinalle oli ihan paikallaan. Naisparka itkusteli päivät pitkät ja pää oli levitä justiinsa. Tämä on VIIHDEOHJELMA, joka pintaraapaisee erikoisjoukot koulutusta. Eihän tässä oikeasti erikoisjoukoa haeta, jonka pään pitää jaksaa ja jaksaa. Melina ei pärjännyt fyysisesti, vielä vähemmän henkisesti. 

Kehujen pitää tulla kouluttajalta tässä tapauksessa, muuten ne olisi vaan sanahelinää. Sama taho vie luulot ja tarvittaessa kehuu. Pelkäsin oikeasti, että nuorella naisella pää flippaa ihan just.

Itsellä pistänyt myös korvaan/silmään se, että kouluttajille miesosallistujien oikea motiivi on lapset ja perhe. Nytkin Osmon kuulustelussa kouluttajat suli, kun kuulivat vaimosta ja raskaudesta. "koti, uskonto ja isänmaa!".

Martina on kova, ei epäilystäkään. Sen pötköttäminen ja hiljaisuus mulle näyttäytyy ylimielisyteenä, lähes k-päisyytenä. "Mun ei tarvii teille puhua" -asenteena. Voihan se olla, että varoo ihmisiä ja puheitaan. Eikä halua ystävystyä. Ei hän kaveria jätä tehtävissä, kun on tehtävän anto. Leiri kun on loppu, niin ei tule tapaamisissa näkymään. (eikä ole pakkoakaan, mutta toiset ystävystyy tuolla., haluaa vertaistukea)

Itseä ärsytti tuossa plussajaksosa ne aseet. Miksei kukaan sido niitä kunnolla tiukalle. Aseet heiluu, miten sattuu, pitkässä narussa. Napakasti sidottuna ei olisi tiellä ja häiritsis suoritusta.

On sulla jutut! :D

Kirjoitat: Naisparka itkusteli päivät pitkät ja pää oli levitä justiinsa. 

Ja siis tällaisia itkuiikkoja pidetään "päivät ptkät" jossain leirillä? Eikö häneltä olisi pitänyt ottaa se numerolappu hihasta jo aikaa sitten?

Kolmantena päivänähän se otettiinkin. Omien sanojensa mukaan itki koko ajan. Puuttuihan se uusi mielitohtori asiaan edeltävänä päivänä.

Mun mielestä Pinjankin lappu ois voinut lähtee samalla. Ihan yhtä heikkoja suorituksii, katsojan silmissä. Mutta oli kiva kuulla perustelut, että Pinja veti motivaatiomontulla niin täysii, siksi jatkaa vielä. Kun oon joskus ihmetellyt miksi tämä ja tuo on mukana vielä niin kerrankin kuuli syyn. Hyvä. 

Vierailija
962/1069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtosen lässytykset Melinalle oli ihan paikallaan. Naisparka itkusteli päivät pitkät ja pää oli levitä justiinsa. Tämä on VIIHDEOHJELMA, joka pintaraapaisee erikoisjoukot koulutusta. Eihän tässä oikeasti erikoisjoukoa haeta, jonka pään pitää jaksaa ja jaksaa. Melina ei pärjännyt fyysisesti, vielä vähemmän henkisesti. 

Kehujen pitää tulla kouluttajalta tässä tapauksessa, muuten ne olisi vaan sanahelinää. Sama taho vie luulot ja tarvittaessa kehuu. Pelkäsin oikeasti, että nuorella naisella pää flippaa ihan just.

Itsellä pistänyt myös korvaan/silmään se, että kouluttajille miesosallistujien oikea motiivi on lapset ja perhe. Nytkin Osmon kuulustelussa kouluttajat suli, kun kuulivat vaimosta ja raskaudesta. "koti, uskonto ja isänmaa!".

Martina on kova, ei epäilystäkään. Sen pötköttäminen ja hiljaisuus mulle näyttäytyy ylimielisyteenä, lähes k-päisyytenä. "Mun ei tarvii teille puhua" -asenteena. Voihan se olla, että varoo ihmisiä ja puheitaan. Eikä halua ystävystyä. Ei hän kaveria jätä tehtävissä, kun on tehtävän anto. Leiri kun on loppu, niin ei tule tapaamisissa näkymään. (eikä ole pakkoakaan, mutta toiset ystävystyy tuolla., haluaa vertaistukea)

Itseä ärsytti tuossa plussajaksosa ne aseet. Miksei kukaan sido niitä kunnolla tiukalle. Aseet heiluu, miten sattuu, pitkässä narussa. Napakasti sidottuna ei olisi tiellä ja häiritsis suoritusta.

On sulla jutut! :D

Kirjoitat: Naisparka itkusteli päivät pitkät ja pää oli levitä justiinsa. 

Ja siis tällaisia itkuiikkoja pidetään "päivät ptkät" jossain leirillä? Eikö häneltä olisi pitänyt ottaa se numerolappu hihasta jo aikaa sitten?

Kolmantena päivänähän se otettiinkin. Omien sanojensa mukaan itki koko ajan. Puuttuihan se uusi mielitohtori asiaan edeltävänä päivänä.

Mun mielestä Pinjankin lappu ois voinut lähtee samalla. Ihan yhtä heikkoja suorituksii, katsojan silmissä. Mutta oli kiva kuulla perustelut, että Pinja veti motivaatiomontulla niin täysii, siksi jatkaa vielä. Kun oon joskus ihmetellyt miksi tämä ja tuo on mukana vielä niin kerrankin kuuli syyn. Hyvä. 

Lisäyksenä vielä että kovii suorituksii noi kaikki on. Rinkka selässä juostaan hiekkakuopalla ym. niin en itse montaa askelta menisi. 

Vain tässä ohjelmassa, "heikkoa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa huomaa, että Martinan vihaajat ovat uskomattoman katkeria ja lapsellisia. Jotain omia traumoja tuossa puretaan.

Näettekö te edes muita osanottajia? 

Tuotannolta oli loistopäätös ottaa Martina mukaan; laiskanpulskat av-mammat tapittavat ruutua silmä kovana ja naama punaisena :D

Kenellähän niitä traumoja lienee? Viidakon tähtösissä Martina uhkasi katkaista Maisa Torpan pään ja yritti käydä kimppuun. 

Myöhemmin, toisessa yhteydessä Martina pahoinpiteli Sofia Belórfin ja tuomittiin teosta. Ja muuta sellaista. Itsestään epävarma ihminen käyttäytyy aggressiivisesti.

Repäisi irti hiusjatkeen sofialta? Hui.

Ei kenenkään hiusjatkeita tarvi mennä repimään, jos on normaalilla järjellä varustettu.

Ei tarvi mutta joskus on aihetta.

Vierailija
964/1069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa huomaa, että Martinan vihaajat ovat uskomattoman katkeria ja lapsellisia. Jotain omia traumoja tuossa puretaan.

Tuotannolta oli loistopäätös ottaa Martina mukaan; laiskanpulskat av-mammat tapittavat ruutua silmä kovana ja naama punaisena :D

Kenellähän niitä traumoja lienee? Viidakon tähtösissä Martina uhkasi katkaista Maisa Torpan pään ja yritti käydä kimppuun. 

Myöhemmin, toisessa yhteydessä Martina pahoinpiteli Sofia Belórfin ja tuomittiin teosta. Ja muuta sellaista. Itsestään epävarma ihminen käyttäytyy aggressiivisesti.

Ei kenenkään hiusjatkeita tarvi mennä repimään, jos on normaalilla järjellä varustettu.

Voi olla aihettakin, se on silti rikos, jos niin tekee...

Vierailija
965/1069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii  on punasta päin kävelyki.

Vierailija
966/1069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen väkivalta on eri asia

Vierailija
967/1069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankuti jankuti jankuti jankuti...

20 vuotta sitten Martina...jankuti jankuti jankuti...

10 vuotta sitten Martina...jankuti jankuti jankuti...

Kannattaa miettiä, mitä pakkomielle tarkoittaa 

Vierailija
968/1069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieskokelaalla on vähänkään älliä, kannattaa kuulustelussa ujuttautua kouluttajien viiteryhmään. "Olen aviomies ja kahden pojan isä" (toi Joonas), "kotona vaimo odottaa mun lasta" (näyttelijä Eino) , "olen ennen kaikkea isä" (poliitikko Mika), jne. Kouluttajat nyökyttelevät ja kommentoivat jälkeenpäin, 'nyt on numerolla X hyvä motiivi'. 

Jep. Mä en ihan saa kiinni, miksi on hyvä motiivi olla erikoisjoukko-ohjelmassa, jos kotona on perhe. Eikö oikeastaan olisi parempi idea olla kotona sen perheen kanssa? Tai vaikka sitten ulkona  reippailemassa lasten kanssa?  (En nyt tarkoita mitenkään moralisoida, mutta en vaan vilpittömästi oikein tätä ymmärrä.)

Vierailija
969/1069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mieskokelaalla on vähänkään älliä, kannattaa kuulustelussa ujuttautua kouluttajien viiteryhmään. "Olen aviomies ja kahden pojan isä" (toi Joonas), "kotona vaimo odottaa mun lasta" (näyttelijä Eino) , "olen ennen kaikkea isä" (poliitikko Mika), jne. Kouluttajat nyökyttelevät ja kommentoivat jälkeenpäin, 'nyt on numerolla X hyvä motiivi'. 

Jep. Mä en ihan saa kiinni, miksi on hyvä motiivi olla erikoisjoukko-ohjelmassa, jos kotona on perhe. Eikö oikeastaan olisi parempi idea olla kotona sen perheen kanssa? Tai vaikka sitten ulkona  reippailemassa lasten kanssa?  (En nyt tarkoita mitenkään moralisoida, mutta en vaan vilpittömästi oikein tätä ymmärrä.)

Kuullun ja luetun ymmärtäminen helpottaa elämää paljonkin. Ei tarvii vilpittömästi ihmetellä niin paljoa. 

Tuossa taidettiin viitata siihen että kun mieskokelaat esittelevät itsensä isänä ja aviomiehenä, lopputuloksena motiivia kehutaan. 

Motiiviksi kaikki ei siis sano perhettään, mutta yleensä kouluttajat kehuu sitä. Joten kannattaa tuoda esille. 

Perheen, lapsetkin jokunen on maininnut motiiviksi perusteluiden kanssa. Esim. Roolimallina pojilleen, sen kyllä ymmärrän hyvin. 

Vierailija
970/1069 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankuti jankuti jankuti jankuti...

20 vuotta sitten Martina...jankuti jankuti jankuti...

10 vuotta sitten Martina...jankuti jankuti jankuti...

Kannattaa miettiä, mitä pakkomielle tarkoittaa 

Niin, sinähän tiedät ja toimit niin

Vierailija
971/1069 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullun ja luetun ymmärtäminen helpottaa elämää paljonkin. Ei tarvii vilpittömästi ihmetellä niin paljoa. 

Tuossa taidettiin viitata siihen että kun mieskokelaat esittelevät itsensä isänä ja aviomiehenä, lopputuloksena motiivia kehutaan. 

Motiiviksi kaikki ei siis sano perhettään, mutta yleensä kouluttajat kehuu sitä. Joten kannattaa tuoda esille. 

Perheen, lapsetkin jokunen on maininnut motiiviksi perusteluiden kanssa. Esim. Roolimallina pojilleen, sen kyllä ymmärrän hyvin. 

Olen eri, mutta en käsitä minäkään tätä asiaa. Isä ei siis voi olla riittävästi roolimallina perheen arjessa, vaan pitää mennä telkkariin näyttämään mihin pystyy. Niinkö?

Ja se on jotenkin erityisen hienoa, niinkö?

Vierailija
972/1069 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että helkkari toi MArtina on kova mimmi<3

Ja on todella hyväsydäminen ihminen. Ei turhaa lässyttele. Tekee duunia. On leijonaemo.

Respect, ihan oikeesti!

Vierailija
973/1069 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina ei tuvassa  juttel toisten kokelaiden kanssa, ei ainakaan näytetä sitä. Pitääkö sitten itseään kuuluisampana porukasta vai johtuneeko siitä, että on yksilöurheilija.

Vierailija
974/1069 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on todella hyväsydäminen ihminen. Ei turhaa lässyttele. Tekee duunia. On leijonaemo.

Respect, ihan oikeesti!

Onko sinusta jotenkin ihmeellistä, että ihminen tekee duunia eli käy töissä? Tai hoitaa lapsensa? Niinhän sitä pitää tehdäkin tässä yhteiskunnassa. Suomessa.on monen monta äitiä, jotka vielä opiskelee työn ohessa. Tai hoitaa siinä sivussa vielä ikääntyviä vanhempiaan? Hyväsydämisyydestä Martinan kohdalla olen eri mieltä. Mutta on se kova, jos kriteerinä on juosta hiekkakuopalla reppu selässä.

Vierailija
975/1069 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Respect, ihan oikeesti!

"todella hyväsydäminen ihminen"

hienoa, että sinulla riittää huumorintajua

Vierailija
976/1069 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Respect, ihan oikeesti!

Tirsk

Vierailija
977/1069 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne ja Minna kirjoittelevat

Vierailija
978/1069 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta en käsitä minäkään tätä asiaa. Isä ei siis voi olla riittävästi roolimallina perheen arjessa, vaan pitää mennä telkkariin näyttämään mihin pystyy. Niinkö?

Ja se on jotenkin erityisen hienoa, niinkö?

Nuorethan ottaa mallia vaikka mistä, joten voihan se olla hyvänkin juttu. Nähdä jos oma isä tai äiti pärjääkin tuolla. En oo suuremmin samaa tai eri mieltä. Kukin tavallaan, ei oo niin vakavaa. 

Itselleni olisi hienointa että kotiväki kannustaa, meni miten meni. 

Vierailija
979/1069 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että kaikki vapaa-aika aina kotona perheen kanssa? Ei mitään omassa elämässä koska lapset? Mietin vaan kun eihän toi oo mikään vuosien komennus ulkomaille, vajaa pari viikkoa kestää. 

Vierailija
980/1069 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kausi on kyllä ollut paskin tähän mennessä. Ja toi, että jaksot lopetetaan edelleen oudoissa kohdissa ei tee siitä yhtään parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi