Kommentit (1072)
Vierailija kirjoitti:
Toi Mira on kyl kova 😱
Plus jakso
Mira ja Martina ovat kyllä osoittaneet ihan huikeaa fysiikkaa ja sinnikkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten epäsosiaalinen Martina on. Tuppisuuna vaan pötköttelee eikä osallistu muiden keskusteluihin. Outoa.
Ehkä Martina haluaa juoruilun sijaan levätä silloin kun siihen annetaan mahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten epäsosiaalinen Martina on. Tuppisuuna vaan pötköttelee eikä osallistu muiden keskusteluihin. Outoa.
Mitä outoa siinä on ei kaikki ole eikä halua olla sosiaalisia.
En muista, että yli 40-vuotiaat olisivat pahemmin päässeet läpi, Poutala taisi olla ainoa.
En muista, että lippaan panostaminen noin vaikeaa olisi armeijassa ollut. Ei se mennyt hyvin oikein keltään ja kaikki kai oli sitä harjoitelleet. Ammattilaiset tekee tuon alle viiden sekunnin.
Huvittaa tuo alle nelikymppisten "olen jo vanha" valitus. Maailmassa on paljonkin 35-40 vuotiaita urheilijoita ihan lajinsa absoluuttisella huipulla. Kysehän on siitä, miten on elänyt ja itseään kohdellut. Vasta reilusti yli viisikymppisenä voi vedota ikäänsä - joissakin tapauksissa.
Taas se sanoi että pyssy:)
Meille aikoinaan kouluttaja sanoi että kyse on aseesta ja miehellä pysyy on housuissa:)
Heh miten se Jan Knutti oli noin häntä koipien välissä Martinan kanssa?? Mies ei uskaltanut edes ärähtää. Olis kyllä pitänyt. Niin kuin muillekin. Ei se marsulla niin hyvin mennyt. Jännä, että joskus sotilastakin pelottaa: Nainen.
Outoa, että miehetkin kämmivät asetehtävässä noinkin paljon. Sitä peilaten jos armeija käytynä.
Mut joo. Ihan hyvä jakso.
Vierailija kirjoitti:
Siellä pitää levätä ja keskittyä. Ite olen samanlainen. Hölinä rasittaa jos on jo muutakin rasitusta.
Melina ja silmäpotilas putosi nyt telkussa tiistaina nähdyssä jaksossa. Lehtonen oli kyllä poispotkiessaan kovin kannustava Melinalle, mitä tyttö taatusti tarvitsikin. Hyvin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa levätä. Ymmärsin, että pystyy nukkumaankin noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa siinä on ei kaikki ole eikä halua olla sosiaalisia.
Juuri näin. Etenkin jos on pitkälti yksilösuorittaja sitä on oppinut keskittymään kokonaan siihen omaan juttuun. Lepoon ja mentaalipuolen valmistautumiseen. Ja yleensä kun oikein keskittyy, siinä vähätkin jutut tuppaa loppumaan. Oma kokemus. Ryhmätyö sitten tosin voi tuoda ne omanlaisensa haasteet, juu.
Tuomo näyttää kyllä vanhemmalta kuin 37 v.? Onko ikä telkussa oikein? Aseen kanssa hänellä taisi mennä ihan ok nyt vaikka aiemmin on sählännyt tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mieskokelaalla on vähänkään älliä, kannattaa kuulustelussa ujuttautua kouluttajien viiteryhmään. "Olen aviomies ja kahden pojan isä" (toi Joonas), "kotona vaimo odottaa mun lasta" (näyttelijä Eino) , "olen ennen kaikkea isä" (poliitikko Mika), jne. Kouluttajat nyökyttelevät ja kommentoivat jälkeenpäin, 'nyt on numerolla X hyvä motiivi'.
Minusta tuo kaikki on pelkkää lässytystä, että aletaan kotioloista horista. Ei noilla tantereilla pidä perhettä miettiä. Asiaa pitäs katsoa yksilön kannalta. Sinne mennään suorittamaan ja suoriutumaan. Itse. Kaikki focus siihen. Kotona mietitään sitten perhettä. En ymmärrä, että tuolle perhelässytykselle annetaan niin suuri arvo? Onko tullut jenkeistä nämä täytepuheet. Jos kysytään miksi olet täällä niin silloinhan se on kysymys sulle eikä perheelle.
Martina instatarinassa ottikon tähän kantaa. Sanoi että silloin levättiin aina kun voitiin ettei sinne juttelemaan menty tms.
Vierailija kirjoitti:
Levättävä kun mahdollisuus on, ja onhan martina siellä jutellut ja tsempannut.
Joonas, mira ja martina on kyllä kovia. Kun katsoo tota plussajaksoakin.