Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT 5. KAUSI OFFICIAL

Vierailija
26.01.2026 |

Miltä traileri ja kattaus näyttävät?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011773222.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (699)

Vierailija
441/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä nämä ovat?? Mediapersoonia ja  sisällöntuottajia? Mitä? Ei kiinnosta ollenkaan !

Taviskauttahan jengi aina haluaa ja nyt ei sitten kelpaakaan.

Ei nämä ole mitään taviksia. On toivottu taviksia = ihan tavallisia Matti ja Maija -tyyppejä. Nämä on samoja julkisuudessa pyöriviä kuin ennenkin.

Vierailija
442/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä nämä ovat?? Mediapersoonia ja  sisällöntuottajia? Mitä? Ei kiinnosta ollenkaan !

Taviskauttahan jengi aina haluaa ja nyt ei sitten kelpaakaan.

Ei nämä ole mitään taviksia. On toivottu taviksia = ihan tavallisia Matti ja Maija -tyyppejä. Nämä on samoja julkisuudessa pyöriviä kuin ennenkin.

Mulle ainakin outoja tyyppejä. Tunnistin vaan kaksi tubettajaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskapuhetta,matias on ihana,mulle kyllä kelpais. eikä ole ainut mies jolla on ollut tautia joten turvat tukkohon jo siitä aiheesta,ei kuulu teille!!!

Vierailija
444/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt kuitenkaan ottako ohjelmaa liian vakavasti, raskaaksi se käy.

Kai ErikoisjoukkoKoira Aspen on paikalla auttamassa iskää!

Vierailija
445/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOI VOI,SÄ ET NYT TAJUU TÄTÄ FORMAATTIA OLLENKAAN,PAREMPI VAAN KU KATTELET PIKKUKAKKOSTA!! VITU SÄÄLITTÄVÄÄ PUHETTA!!!

😀😀😀😀 menikö pienellä hermot?

Vierailija
446/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi luovutti melkein saman tien. Eipä ollut psykologista apua. Toinen ei ehkä ollut motivoitunut muutenkaan, toinen arvioi itsensä väärin. Eihän tuo ole oikea paikka mitään omia traumoja käsitellä. Sellaiset vaatii pidempää aikaa ja ammattitaitoisia ihmisiä ympärillä.

Vierailija
447/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOI VOI,SÄ ET NYT TAJUU TÄTÄ FORMAATTIA OLLENKAAN,PAREMPI VAAN KU KATTELET PIKKUKAKKOSTA!! VITU SÄÄLITTÄVÄÄ PUHETTA!!!

😀😀😀😀 menikö pienellä hermot?

kielenkäytöstä päätellen hra kouluttaja itse paikalla 😎🚽🧢

Vierailija
448/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Martina seuraava luovuttaja?

Vierailija
449/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän luovutti jo mutapainissa. Koko ajan seljällään. Vai menikö vaan tuttuun asentoon, kun kuuli miesääniä?

Vierailija
450/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robert on kouluttajista ainoa kuuma 🔥

Miksei tuolla ollut kaikki kouluttajat vedessä sukeltamassa KAIKKIEN jaloista vetäen alemmas ja syvemmälle? Tuo oli täysin epäreilu toteutus TAAS.

Vierailija
451/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yhtään kautta aiemmin seurannut, mutta nyt aloin katsomaan, koska kiinnostaa Martina, Mira sekä Terhi, oman ikäluokkani naisia kaikki. Olen samaa mieltä, kouluttajat on ikäviä. Onko pakko ivata ja nöyryyttää osallistujia, isotella kuin mitkäkin ylikasvaneet koulukiusaajat?

Mira ja Terhi on mun suosikit. Miehistä ei kukaan.

Vierailija
452/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole yhtään kautta aiemmin seurannut, mutta nyt aloin katsomaan, koska kiinnostaa Martina, Mira sekä Terhi, oman ikäluokkani naisia kaikki. Olen samaa mieltä, kouluttajat on ikäviä. Onko pakko ivata ja nöyryyttää osallistujia, isotella kuin mitkäkin ylikasvaneet koulukiusaajat?

Se vähän niinkuin kuuluu eriskoijoukko koulutukseen. Todella olennaista. Voithan sä tuolla juosta yksinkin hiekkasäkki selässä. Eii ketään kiinnosta semmoisen katsellu.

Eikö täällä ole jo moneen kertaan todettu, että ei kuulu oikeaan koulutukseen. Tuo käytös kuuluu tosi-tv-formaattiin. Pitäisin ohjelmasta enemmän kyllä ilman tuota isottelua.

Vierailija
453/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jo riittäisi. 

Vierailija
454/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paskapuhetta,matias on ihana,mulle kyllä kelpais. eikä ole ainut mies jolla on ollut tautia joten turvat tukkohon jo siitä aiheesta,ei kuulu teille!!!

Sua saattais harmittaa, jos sulla olis esim jalkasilsa muualla kuin jalassa

Vierailija
455/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän luovutti jo mutapainissa. Koko ajan seljällään. Vai menikö vaan tuttuun asentoon, kun kuuli miesääniä?

Matias läsnä, niin menee heti häntä sivuun

Vierailija
456/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavara kostuu

Vierailija
457/699 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lie käsikirjoitettu näiden kahden ensimmäisenä häädetyn  tarina.

Erikoiset hampaat tällä Samulilla,   näyttelijällä. Niinkuin liikaa niitä hampaita. 

Aika kylmää kyytiä uida vilpoisessa vedessä 2 kilometriä.  Tätä jaloista uimareiden alapuolelelta kiskomista...en käsitä.. kauheaa!  

Vierailija
458/699 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko lie käsikirjoitettu näiden kahden ensimmäisenä häädetyn  tarina.

Erikoiset hampaat tällä Samulilla,   näyttelijällä. Niinkuin liikaa niitä hampaita. 

Aika kylmää kyytiä uida vilpoisessa vedessä 2 kilometriä.  Tätä jaloista uimareiden alapuolelelta kiskomista...en käsitä.. kauheaa!  

Kaikkeen sinäkin kiinnität huomiota, kun pitää tiirata toisen hampaita. 

Vierailija
459/699 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira ja Terhi on mun suosikit. Miehistä ei kukaan.

Samat suosikit ja aika varma et menee päätyyn asti ellei paikat hajoa.

Tuntuu olevan vahvoja naisia, niin henkisesti kuin fyysisesti, eikä ole ollut tarvetta ylistää itseään joka paikassa.

Vierailija
460/699 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan siellä joku julkkis on otettu mukaan kiinnostavuuden vuoksi, maksetaan siitä, että lähtee nolamaan itsensä, viimeks Archie

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi