Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT 5. KAUSI OFFICIAL

Vierailija
26.01.2026 |

Miltä traileri ja kattaus näyttävät?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011773222.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3119)

Vierailija
2741/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martinan silmät olivat kuulustelussa pelosta jähmettyneet. Lopuksi painoi päänsä alas, mikä kertoo häpeämisestä. Joonas piti päänsä pystyssä, koska ei ollut mitään hävettävää.

Joonas, siviilipalveluksestakin luistanut "supersotilas"!

Vierailija
2742/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinan silmät olivat kuulustelussa pelosta jähmettyneet. Lopuksi painoi päänsä alas, mikä kertoo häpeämisestä. Joonas piti päänsä pystyssä, koska ei ollut mitään hävettävää.

Hän ei tarkoittanut kommenttia noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Martinan kuritus oli tulossa seuraavassa jaksossa, joku teki aloituksen siitä, onko Matias ihastunut Martinaan. Täytyyhän sitä huomiota yrittää ohjata muualle.

Vierailija
2744/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinja sopisi hyvin poliisiksi. On sopivan suoravivainen toimija.

En ymmärrä että miksi monet on niin hämmästyneitä tämän Pinjan pärjäämisestä. Nuori nainen joka on pelannut jalkapalloa nuoruutensa ja sitten treenannut vuosia kuntosalilla. Miksi ei pärjäisi noilla meriiteillä. En ole tutustunut että mitä nyt tekee ja mistä johtuen on nyt niin suosittu. Joku tubettaja kai? 

No onhan tuo hyvin outo yhdistelmä; hyvä kunto, sisua, onnistuu, jaksaa, jatkaa loppuun saakka, mutta itkee ja kuitenkin on kuin luhistumaisillaan joka kerran. Näyttää jo ihan varmalta että repii itse sen hihalenkin pois, mutta sitten onkin kaikkein paras lopuksi. Yllärien ylläri.

Entien Martiinan tukijoukkoja tässä harmittaa se että Pinja on parempi ku Martina. Mut on se. Niin mieti ja vertaile niiden meriittejä että kummalta olisi odotettu ja mitä. Siinä on vertailukohtaa niin kyllä Pinja on mustahevonen ja yllättää täysin. Kaikki.

En ole tuollaista huomannut mutta sen olen huomannut että korjaavat valheitasi että tämä Pinsku olisi tehnyt kaikki täydellisesti. Sinä muuten vaikutat kirjoitustesi perusteella teini-ikäiseltä ja ihanteesi onkin vähän yli parikymppinen Pinsku. Mites tuo koulunkäynti sujuu? 

Tuolla ihaillaan Pinskua että mustahevonen yms. mutta on ollut jo 2023 mukana Selviytyjissä ja siellä taktitoi ja hankki itselleen koskemattomuuksia, ja sitten äänestettiin pois sen takia koska pidettiin kovana kilpailijana. En tiedä millaista sitten esittää siviilissä koska joillekin näyttää tulevan yllätyksenä se että pärjää tämä entinen jalkapalloilija. 

kyl ny kovasti joku yrittää nostaa pinjaa kovaksi urheilijaksi kun voitti kirkkaasti silikoni mamman juoksussa 😂

Martina juoksi sakko kierroksia ja siksi hävisi. Ihme nillittäjiä. Menkää itte juoksemaan :D

Vierailija
2745/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Joonas tarkoittanut sitä kirjaimellisesti.

Vierailija
2746/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Martinan kuritus oli tulossa seuraavassa jaksossa, joku teki aloituksen siitä, onko Matias ihastunut Martinaan. Täytyyhän sitä huomiota yrittää ohjata muualle.

No lueppa tuo hänen toinen aloitus täällä palstalla otsikko tyyliin "Matias on ihastunut Martinaan" Voi jessus miten älyvapaata tekstiä...

Vierailija
2747/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kyseinen ketjun juuri ja sama hullu siellä paasaa miten lukee varmasti Marttiinan muistelmat kun sellainen tulee jne 😂

Vierailija
2748/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottunut se oli kun sai jäädä, kuten jokainen tuossa tilanteessa. Huokaus kuului lopuksi. Pelosta jähmettyneet :D Seurasi näköjään tarkkaavaisena ja mietti mitä kannattaa vastata kun kysyvät jotain.

Jatkahan ulkonäön solvaamista edelleen sivistyneesti, mutta älä nyt kuitenkaan viitsi kertoa mitä se kulloinkin ajattelee. 

"Seurasi näköjään tarkkaavaisena ja mietti mitä kannattaa vastata kun kysyvät jotain"

No miten meni tarkkaavaisuudet ja miettimiset omasta mielestä?

Ruumiinkieltä ja nonverbaalia viestintää on kyllä tutkittu aika pitkään.

Lopputulos on että jatkaa, niin se nyt vaan meni.

Koska siellä alkaa kokelaat loppua.

Eiköhän panttivangin ja kaikki muut kahdella jalalla kävelevät ammuttuaan voi jo lähteäkin kotia kohti?

Vierailija
2749/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luulen että on koku eläkkeellä oleva nainen tuo puolustaja.

Aina täällä vahtimassa

Miten sinulla on aikaa haukkua tuota keski-ikäistä naista, nuori ihminen, eikö aikasi kulu täysin hukkaan? 

Me ollaan sairaita perseverrsejä nännipervoja. Siksi. Sä sanoit noin ihan itse.

Noin nuori, eikö ole mitään muuta kuin haukkua täällä jotain täti-ihmistä? :/

Eikös nuo teinit Martinaa hauku nimenomaan Belorfin takia, mitä olen esim. suomi24 palstalta nähnyt, eli joku yhteys Belorfiin? 

Yhäkin?? :o Ja se taisi olla Sofia joka sen nistin sai itselleen. Martina jatkoi elämäänsä :D Joillain on todella mielenterveys pahasti sekaisin. Yksi juttu tietty on se, että Martina pärjää omalla työllään ja oiekasti valmentaa, ja Sofian mainostamat "verkkovalmennukset" olivat todellisuudessa asiakkailta viedyt rahat, ilman vastinetta, ja viinipäissään jossain etelänmatkalla niillä rahoilla rellestäminen. Näin olen siis lukenut. Tuosta seurasi loputon katkeruus.

Vastailet jo itsellesi.

Mene hyvä ihminen lääkäriin.

Moikka Martina tai jälkikasvu. Hyvin pidät hommaa pystyssä täälä.

Kato sä olet joku Martinan tyttöjä kadehtiva teini? 

Vierailija
2750/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kyseinen ketjun juuri ja sama hullu siellä paasaa miten lukee varmasti Marttiinan muistelmat kun sellainen tulee jne 😂

Joo, melkoinen hullu. Mä kyttään sen akan nännejä ja silareita, silmät vaan pullistuu päästä, heh. Koko päivän oon taas haukkunu ja hyvää tekee. 

Vierailija
2751/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, melkoinen hullu. Mä kyttään sen akan nännejä ja silareita, silmät vaan pullistuu päästä, heh. Koko päivän oon taas haukkunu ja hyvää tekee. 

Mulla sama, jo aamusta alkaen rupeen miettiin miltä ne näyttää ku ne pullistelee paidan alla. En vaan saa tarpeeksi siitä eukosta ja sen tisseistä. Pitäiskö hakee hoitoon?

Vierailija
2752/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina täällä vahtimassa

Miten sinulla on aikaa haukkua tuota keski-ikäistä naista, nuori ihminen, eikö aikasi kulu täysin hukkaan? 

Eikös nuo teinit Martinaa hauku nimenomaan Belorfin takia, mitä olen esim. suomi24 palstalta nähnyt, eli joku yhteys Belorfiin? 

Yhäkin?? :o Ja se taisi olla Sofia joka sen nistin sai itselleen. Martina jatkoi elämäänsä :D Joillain on todella mielenterveys pahasti sekaisin. Yksi juttu tietty on se, että Martina pärjää omalla työllään ja oiekasti valmentaa, ja Sofian mainostamat "verkkovalmennukset" olivat todellisuudessa asiakkailta viedyt rahat, ilman vastinetta, ja viinipäissään jossain etelänmatkalla niillä rahoilla rellestäminen. Näin olen siis lukenut. Tuosta seurasi loputon katkeruus.

Vastailet jo itsellesi.

Katsos vaan, kirjoitit että "täälä". "Täälä" "sielä" on yleistä Länsi-Suomessa, etenkin Etelä-pohjanmaalla ja myös hämeessä. 

Vierailija
2753/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina täällä vahtimassa

Vastailet jo itsellesi.

Katsos vaan, kirjoitit että "täälä". "Täälä" "sielä" on yleistä Länsi-Suomessa, etenkin Etelä-pohjanmaalla ja myös hämeessä. 

Tai sitten hän ei osaa käyttää kaksoiskonsonantteja tai hänelle on tullut kirjoitusvirhe. Vähän sama kun itse kirjoitat Pohjanmaa ja Häme pienellä alkukirjaimella.Turha sitä murrealueita on etsiä.

Vierailija
2754/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina täällä vahtimassa

Vastailet jo itsellesi.

Tai sitten hän ei osaa käyttää kaksoiskonsonantteja tai hänelle on tullut kirjoitusvirhe. Vähän sama kun itse kirjoitat Pohjanmaa ja Häme pienellä alkukirjaimella.Turha sitä murrealueita on etsiä.

Mulla on vaan ne kaksoisnännit mielessä, saisko jotain apua jostain? Ihan oikeesti siis, oon täysin rikki! Kelaan vaan päässäni koko ajan niitä silareita!!!

Vierailija
2755/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että teitä. Mun pitää mennä kauppaan ostamaan niitä naisten vaippoja nyt. teidän vika.

Vierailija
2756/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjan näkökulmasta on ollut erittäin tärkeää , että Martina on vielä mukana. Toivottavasti loppuun saakka.

Sarjan näkökulmasta olisi tärkeintä, että pudotukset ovat reiluja eikä tiettyjen kokelaiden mokia katsota sormien läpi.

Tämä joka putosi munasi totaalisesti tämän pankkivankitehtävän. Olisiko sinun mielestä silti Martina pitänyt poistaa koska vihaat häntä? Teidän pitää kerätä adressi kuten keräsitte kun Martina tuli BB-taloon. Syyksi adressissa sanottiin että muiden mahdollisuudet voittaa pienenee, ja siksi Martina pitää sieltä poistaa. 

Martina lähti BB-talosta, kun hänen isoisänsä veteli viimeisiään. Ei minkään adressin takia. Hulluahan se olisi, jos heitettäisi ulos tyyppi, joka tuo katsojia ja rahaa.

Vierailija
2757/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännit tanassa kohti loppua 

Vierailija
2758/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumankauta, että Pinja on kova! En olisi ikinä alun perusteella uskonut että pystyy venymään noin paljon suorituksissaan

Jep ... sukellustehtävässä venyi niin, että pää oli lähes koko ajan pinna yläpuolella

Ja itki vähän väliä. Ampumistehtävässä eksyi.

Ja kasasi kummassakin itsensä ja pääsi läpi. Etenkin tässä kestävyysjuoksussa. Pinja sanoi ettei ole kestävä ja sehän näkyi. Hän kuitenkin ampui paremmin kuin jokunen. 

Martinalla pitäisi olla kestävyys hallussa, kun on triatloneissa kisannut. Aika epämääräistä menoa ja sen ampumisetkin... Hyvin sekin sitten klaaras läpi koko jutun.

Sitkeitä mimmejä molemmat.

Vierailija
2759/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos kaikki osallsitujat olisivat kuin Joonas, niin mikä viihdyttävyysarvo tällä ohjelmalla olisi. En mä ainakaan jaksa katsoa mitään läpijuoksuohjelmaa. Draaman kautta voittoon! Välillä epäonnistutaan ja ne sitten hienosti selätetään ja kohti päämäärää.

Hyvinhän tää näyttää/opettaa, että huonompikin pärjää.

Vierailija
2760/3119 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä paljastunut totuus Martinan "kovasta kunnosta". Hirveä valittaja, ei jaksa, ei pysty. Miran kanssa kun olivat epäonnistuneen panttivankiharjoituksen takia treenissä, niin Mira teki, nosti säkin kevyesti suorille käsille jne. Martina vinkui eikä voimat meinanneet millään riittää. Hyvä, että totuus tuli esiin. Instaposeeraus on helppoa. Eipä ole ihme, että triathlonura lässähti. Suuret puheet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän