Hengaako sun mies ravintoloissa ilman sua? Ei mun mies vaan
Kommentit (8)
Niistäkin osa on työpaikkahupailuja. Ei tulis mieleenkään lähteä vain yksinään baariin tyrkylle.
Pari kertaa vuodessa kumpikin käy omien kavereiden kanssa baarissa, minä tyttöporukalla ja mies poikaporukalla. Minusta on välillä virkistävää käydä ihan vain oman sukupuolen edustajien kanssa viihteellä.
just oli kolmen ystävänsä kanssa ihan keskenään erään bändin keikalla baarissa. Enkä minä kuule todellakaan halunnut mukaan sinne :) Minä käyn myös itse mielelläni omien likkakavereiden kanssa ulkona. Tanssitaan ja juorutaan. Sitten joskus mennään miehen kanssa yhdessäkin! Kotona ei juurikaan oteta/juhlita. Jos ei saunasiidereitä lasketa.
mikko kuustosesta, heh
jos olet peter steelen muija, ni joo, mä haaveilen sun miehestä, hehe
Me mennään vuorotellen, lastenhoidollisista syistä. Siis n. 3-4 kertaa vuodessa/nokka
Tiedän näistä muusikoista et yks juoksi perässä ja oli aika työ päästä eroon ja selvis et kotona vaimo raskaan viimesillään ja ei varmasti kertonut mulle et on varattu ..toisella sama juttu .. mutta joo,ei kaikki petä
Vierailija:
Vierailija - 28.04. 12:46 vastaa tähän viestiin (5/16)
hengaa ja paljonkin. hän on muusikko ja mä vaan kotiäiti. mutta mun sängyssä mies nukkuu kun te muut haaveilette vain hänestä. :)
Ja aattele, joskus hengataan yhdessä.