Asuuko rapussasi islamistiperhe tai perheitÀ? Onko ollut ongelmia, vai kaikki mennyt hyvin ja suosittelet muillekin?
Kommentit (54)
EnpÀ suosittele kellekÀÀn ettÀ asuu rapussa jossa on naapureita
TietÀÀkseni koko kunnassa ei asu yhtÀÀn islamistiperhettÀ. Joten on mennyt hyvin ilman ongelmia.
Ei enÀÀ, koska muutin pois Malmilta. Ei sitÀ vuotta kauempaa kestÀnyt.
Tunnetko eron sanan islamisti ja muslimi vÀlillÀ?
ASUU, EIKĂ OLE OLLUT MITĂĂN ONGELMIA .. KĂYVĂT TĂISSĂ ELĂĂ NIKUIN ME. MUUTKIN... SITTEN ASUU SUOMALAIN HUUMEPERHE MISSĂ KULKEE SAKKIA.. OVAT ĂNEKKĂITĂ YM. OVAT NYT HĂĂDĂN ALLA.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet ettÀ kÀytetty termi oli vÀÀrÀ? Ei ole laitonta olla Suomessa islamisti.
EdellisessÀ asunnossa asui lÀhi-itÀ perÀinen perhe. IsÀ oli pizzayrittÀjÀ, muutamia kertoja keskustelimme, muttei tullut uskonnoista puhuttua. Pojat kasvatti kyllÀ kohteliaiksi ja asiallisiksi. Pojat olivat pihalla palloa potkiessaan osuneet pallolla autooni. IsÀ pisti pojat itse ilmoittamaan asiasta minulle. KÀvin vilkaisemassa autoa ja pÀÀstin pojat pÀlkÀhÀstÀ, ei nÀkynyt ovessa kummempaa jÀlkeÀ. Kiittelin poikia rohkeudesta tulla kertomaan minulle ja kehotin jatkossakin toimia samoin. Ihan asialliset naapurit olivat.
En tiedÀ naapurieni uskontoa, ei ole tullut puheeksi.
KyllÀ niistÀ suomalaisista kÀnniörvelöistÀ on ollut paljon enemmÀn hÀiriötÀ. MeidÀn rapussa kaikki muuta kieltÀ puhuvat ovat asiallisia, siistejÀ ja hiljaisia, suomalaiset ainoina metelöivÀt arkiyötkin lÀpeensÀ, roskaavat, rÀkivÀt alas parvekkeelta ettÀ tulee muitten parvekkeille klimppejÀ yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet ettÀ kÀytetty termi oli vÀÀrÀ? Ei ole laitonta olla Suomessa islamisti.
Niin. HĂ€n siis kyselee islamisteista. Ei muslimeista.
Ei asu islamistiperheitÀ. Naapurina asuu yksi sinkkumies-muslimi, mutta hÀnkÀÀn ei ole islamisti.
Vierailija kirjoitti:
ASUU, EIKĂ OLE OLLUT MITĂĂN ONGELMIA .. KĂYVĂT TĂISSĂ ELĂĂ NIKUIN ME. MUUTKIN... SITTEN ASUU SUOMALAIN HUUMEPERHE MISSĂ KULKEE SAKKIA.. OVAT ĂNEKKĂITĂ YM. OVAT NYT HĂĂDĂN ALLA.
ĂlĂ€ vassu viitsi valehdella. On se kumma agenda teillĂ€...
MeidÀn taloyhtiössÀ asuvan naisen kantasuomalaisesta ex-miehestÀ on ollut ongelmia, on mm. tunkeutunut lasioven lÀpi rappukÀytÄvÀÀmme mustasukkaisuuksissaan. YlÀkerran kantasuomalainen taas sammui suihkuun ja siitÀ tuli kallis vesivahinko. Pari musliminimeÀ alakerran taulusta löytyy, mutta heistÄ minulla ei ole havaintoja.
Kerran olen asunut taloyhtiössÄ, jossa alakerrasta kuuluneet rukoilun ÄÀnet ramadanin aikaan hÀiritsivÀt.
Vierailija kirjoitti:
Samaa paskaa.
Ei ole tainnut koskaan asua islamisteja naapurissa. Pari muslimperhettÀ on asunut, eikÀ mitÀÀn ongelmaa. Lapset olivat kohteliaita.
Ei voisi vÀhempÀÀ kiinnostaa naapurien uskonnot. Miksi sinuakaan kiinnostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa paskaa.
T. En tiedÀ islaminuskosta hölkÀsen pölÀystÀ enkÀ koskaan edes koskenut koraaniin
Ei naapurit vaikuta omaan elÀmÀÀn