Mitä voi päätellä ihmisestä joka ostaa kaikki vaatteensa kirppiksiltä ja ostaa lähinnä punalaputettua ruokaa mutta tupakoi?
Kommentit (18)
Miksi pitäisi päätellä yhtään mitään?
Ihminen priorisoi tupakoinnin ja autoilun pukeutumisen ja syömisen edelle.
Säästää joissain asioissa ja satsaa/tuhlaa joihinkin asioihin. Normaalia toimintaa. Niin ehkä useimmat tekee?
No varmaan hän ostaisi ne tupakitkin käytettyinä, jos niitä jossakin myytäisiin, vai mitä?
Että se on outo eikä ymmärrä rahan päälle.
Ei mitään, mutta aloittajasta voi päätellä että luulee toisten ihmisten asioitten kuuluvan hänelle.
Ihan normaalia omien rahojensa kohdentamista. EN AJATTELE MITÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään outoa, se on hänen ratkaisunsa omassa elämässään. !!!
Mihin ne rahat sitten pitäisi käyttää? Merkkiverkkareihin ja kaljaan? Hanki elämä, ap.
todennäköisesti hieman alempi äo.
No en yhtään mitään. Mitä se mulle kuuluu mihin joku muu rahansa käyttää. Ja ostan minäkin vaatteeni kirpputoreilta, ihan puhdasta säästöä ja nekin ylijääneet rahat voin käyttää vaikka viinaan jos siltä tuntuu. Ajattelepa sitä.
Ymmärtää että ei kannata maksaa turhasta. Kirppikseltä saa ihan hyviä vaatteita ja punalaputetut ruoat on ihan samaa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään outoa, se on hänen ratkaisunsa omassa elämässään. !!!
Minusta on outoa että käyttää rahat tupakkaan, autoilun ymmärrän jos se on tarpeen. Kirpparivaatteet on karseassa kunnossa nykyään kun ihmiset ei osaa enää pestä pyykkiä. Jos on rahaa niin eikö olisi kivampaa kulkea siisteissä vaatteissa ja syödä tuoretta ruokaa?
Ei kuulu minulle
millään tavalla.
En edes mieti moisia.
Jokainen priorisoi
omasta näkökulmastaan.
Jostain on tingittävä
pieni/keskituloistenkin.
E
Se on mun exä. Se on alkoholisti ja enimmäkseen työtön.
Ja siksi se onkin ex, että asettaa viinan ja röökin kaiken muun edelle.
Että hän tekee elämässään erilaisia valintoja kuin minä.