Miksi naiset hankkii tällaista kulttuuria? Kenen etua ne oikein ajaa?
Ihan kuin eivät ymmärtäisi omaa parastaan. Aivan kuin tarvitsisivat huoltajan.
https://x.com/BasilTheGreat/status/2015495117826671067
#naistenäänioikeus
Kommentit (9)
Koska aivotttomat lampaat ovat ymmärtäneet omaa parastaan? Nehän menee kiltisti peräkanaa teuraallekin.
En minä ainakaan ole ketään tänne hankkinut.
Niin väsynyttä syyttää naisia. Muistaakseni vuonna 2015, kun Suomeen päästettiin ennätysmäärä jengiä, hallituksessa oli keskusta-, kokoomus- ja persu-ukkoja. Mikäs niiden vastuu oli? Torniosta laskettiin maahan bussikaupalla jengiä sen sijaan että olisi sanottu ruotsalaisille, että ei niiden tarvitse tänne enää tulla, nehän on jo turvallisessa maassa.
Sinä haluat itärajankin sille auki. Koska et vaan tajua.
pietariin taas palkattu uusi foliohattu naputtelemaan?
Päivittäistä jankkausta, poistoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haen henkilökohtaisesti bussilastillisen joka viikko.
N56
Vierailija kirjoitti:
Niin väsynyttä syyttää naisia. Muistaakseni vuonna 2015, kun Suomeen päästettiin ennätysmäärä jengiä, hallituksessa oli keskusta-, kokoomus- ja persu-ukkoja. Mikäs niiden vastuu oli? Torniosta laskettiin maahan bussikaupalla jengiä sen sijaan että olisi sanottu ruotsalaisille, että ei niiden tarvitse tänne enää tulla, nehän on jo turvallisessa maassa.
Kiittele vain vasemmistolaista Angela Merkeliä joka halusi tuhota muslimeilla koko Pohjois-Euroopan. Laita tähän ketjuun yksikin vauvapalstan kommenttisi viimeisen 11 vuoden ajalta missä vaadit äänestämiäsi vasemmistopuolueita toimimaan eli sosialistimaiden yksittäisiä loikkareita varten tehtyjen t p lakien kumoamista muslimimaiden länttä vihaavan ylijäämäväestön Eurooppaan pääsyn estämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haen henkilökohtaisesti bussilastillisen joka viikko.
N56
Mees ny persupetteri jo hevonvittuun siitä paskanrölötyksinesi.
Selvä se, Natasha. Oletko jo tuulettanut turkispuuhkasi? Nyt olisi sopivat pakkaset.
Women feel honored when you beat them. When you beat your wife, just make sure you dont hit her in the face so she doesnt look ugly to you during intimacy.
https://x.com/realMaalouf/status/2002059019482284380