En kehtaa syödä töissä kunnon ateriaa, kun muut syö salaattia tai rahkaa
Meillä siis eväät töissä. Mulla ainakin tulee nälkä fyysisessä työssä. Usein kyllä pistää silmään että mitä kevyemmät eväät sitä isompi ihminen kyseessä...
Kommentit (33)
Mitäpä jos ottaisit sen kunnon ruuan vaan mukaan, saattaisi ne muutkin sitten uskaltaa?
Ahmivat kotona.
Ota terve ruoka mukaan.
Tämä on muutes totta! mitä pullukampi niin sitä kevyemmin syö muiden nähden, tai on usein kasvissyöjä.
Jossain kohden selkeesti menee sit energiapitoisempaa.
Kukaan ei itseään saa pullukaks vihersalaatilla. Majoneesia pursuva pastasalaatti onkin asia toinen
Jos et ole lihava, niin syöt reilusti vaikka kokonaisen täytekakun jälkiruoaksi. Kaikki kuluu, minkä syöt. Ei kuulu muille.
Pidä huoli omista asioistasi äläkä kyttää muita. Ihmeellistä arvostelua myös tuo länkytys, että mitä isompi ihminen sitä vähemmän syö ja kotona sitten ahmivat ja lässyn lässyn. En ymmärrä miksi töissä pitäisi ahtaa maha täyteen, jos vähemmälläkin pärjää, itse suurin piirtein nukahdan, jos syön tukevan lounaan tai aamupalan. Siispä syön pääaterian seiskan kasin aikaan illalla, jotta saan hyvin nukuttua ja aamulla en juo edes kahvia, koska ei tee mieli eikä se kuulu kenellekään muulle. Lounas voi hyvin olla rahkapurkki ja hedelmä, etätöissä en välttämättä syö mitään ennen työpäivän päättymistä.
Oletko joku 12-vuotias vai miksi et noin normaalia asiaa kehtaa tehdä niin kuin itse parhaaksi näet?
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole lihava, niin syöt reilusti vaikka kokonaisen täytekakun jälkiruoaksi. Kaikki kuluu, minkä syöt. Ei kuulu muille.
Niin että jos on lihava, niin ei saa syödä vatsaa täyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi miten lihavakin niin se ei kuulu yhtään sen enempää kenellekään muulle.
Fyysisen työsi lomassa kurjoittelet tänne provoja?
Juu, tuskin.
Porvoossa on työmaasi.
Mulla sama kuin numero kutosella: jos syön ison lounaan niin väsymys iskee lyijynraskaana. Ei auta vetää kunnon ruokaa keskellä päivää, meen hedelmillä ja jugurtilla..
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen kuvittelee, että lihavuus on ainoa seuraus epäterveellisesti syömisestä? Kyllä veriarvot voivat olla huonot myös normaalipainoisella, jos ruokavalio ei ole kunnossa tai on geenit, jotka altistavat tietyille sairauksille. Siitä olen samaa mieltä, että kenenkään syömiset ei kuulu muille, ei myöskään ylipainoisten.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuskin.
Porvoossa on työmaasi.
Eikö fyysisessä työssä saa pitää taukoja? Vaikka edes sen ruokatunnin?
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuskin.
Porvoossa on työmaasi.
Mitä tämä ilmaisu "Porvoossa" oikein tarkoittaa tällä palstalla? Nähnyt sitä muissakin ketjuissa. En ymmärrä.
Jos oletns. normaali kokoinen, niin syö kunnon ateria. Voit olla tietämättäsi esimerkkinä niille isommille, että voi syödä kunnolla ja pysyä kohtuu mitoissa.
Itse nimittäin joskus seurasin pariakin työpaikan naista. Lounasannoksen oli aikas suuria, mutta naiset ihan tavallisen kokoisia. Eivätkä olleet mitään huipputreenaajia. Liikkuivat kyllä, mutta jostain kävi ilmi etteivät harrasta napostelua ateriden välissä. Tämä naposteluhan on monen ylipainoisen ongelma, itseni mukaan lukien
Syökääpäs talvella , kylmään aikaan, lämmintä ruokaa. ( toki salaatti voi olla lämmintäkin, rahka harvoin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuskin.
Porvoossa on työmaasi.
Mitä tämä ilmaisu "Porvoossa" oikein tarkoittaa tällä palstalla? Nähnyt sitä muissakin ketjuissa. En ymmärrä.
Viittaa provoon.
Itse syön aina tosi pienen lounaan, tyyliin leipää ja jugurttia. Mutta ei mua (tai varmasti muitakaan) vois vähempää kiinnostaa mitä muut syö. Itse syön sitten päivällisellä kunnon ruuan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuskin.
Porvoossa on työmaasi.
porvoo = provokaatio aikoinaan joku oli vahingossa kirjottanut tuon tilalle porvoon ja siitä se jäi elämään palstalle
Ketä tuolla huijataan? Syö vain kunnon ruokaa.