Mitä suomalainen menestysresepti tuotteita aiot ostaa kokeeksi?
Kommentit (31)
OT mutta Suomessa noi bagelit ei ole ainakaan etelässä olleet mitenkään uusi juttu. Ainakin Leipomo Juuri on myynyt niitä jo pitkään (myös unikkoversiona...), samoin monet yksityiset pienet. En siis ihan tavoita, mikä tässä oli uutta ja mullistavaa?
Ja idässähän on ihan oma rinkelikulttuurinsa.
Vierailija kirjoitti:
OT mutta Suomessa noi bagelit ei ole ainakaan etelässä olleet mitenkään uusi juttu. Ainakin Leipomo Juuri on myynyt niitä jo pitkään (myös unikkoversiona...), samoin monet yksityiset pienet. En siis ihan tavoita, mikä tässä oli uutta ja mullistavaa?
Antin bagelithan on juuri vanhalla karjalaisella reseptillä tehty. Viipurista alunperin.
Katsotaan mitä näistä sattuu kaupassa olemaan kun seuraavan kerran käyn. Epäilen, että ei ole mitään. Ainakin aiempien kausien kokemuksella lähes kaikki on loppu muutaman ekan viikon ajan.
En mitään. Osaa en tarvitse/käytä ja osan teen itse. Säästyy rahat. En kuulu heidän kohderyhmään. Onneksi!
Putaan Pullan siemenrieskat kiinnostaa, muut ei juurikaan, eli niitä varmaan ostan jossain vaiheessa.
Siis ootteko oikeesti niin köyhiä, että joku 5e tuote on ihan liian kallis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antin bagelithan on juuri vanhalla karjalaisella reseptillä tehty. Viipurista alunperin.
Ok. Mikä näissä nyt sitten oli uutta?
Saas nähdä nyt. Viimeksi ostin röstiperunaa ja oliko pitsamuffineita , vai mitä lie. Yhdet koemaistoin, loput meni roskiin. Ehkä koemaistan muut paitsi energiajuoman, jota en käytä.
Olen maistanut nyt näitä paraskin rinkeleitä, oikein hyviä ovat. Maistoin myös rieskiss rieskoja ei jatkoon en tykännyt.
Monessa kaupassa nämä ovat olleet hyvin esillä muttayös alennuksessa! Eivät ole menneet odotetusti kaupaksi vaan on jouduttu punalaputtamaan. Tämä siis useamman kaupungin kaupoissa missä olen käynyt.
Ovat ilmeisesti arvioineet menekin pahasti pieleen.
Rieskiss - mauttomia, bagelit - liian makeita ja Kili-sitruuna maistui simalle.
En ole aiempiakaan ostanut ja tuskin ostan näitäkään.
Teen itse ruokani. Pitkä alan koulutus ja työkokemus sekä ruoanvalmistuksen ja leipomisen alalta.
Jos jostain syystä ostaisin niin todennäköisesti leipomotuotteita.