Mitä syitä voi olla sille, että kotoa löytyy itselle tuntemattomia naisten vaatteita?
Muutakuin pettäminen?
Täällä pohditaan huuli pyöreänä että mikähän kumma on likaisen topin laittanut mun vaatekaappiin. Että ei ole pesustakaan tullut.
Miehellä ei ole mitään ehottaa, mutta pettäminen ei missään nimessä ole kyseessä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa kun mitään ei tiedä teistä tai kodistanne mutta päteviä selityksiä löytyy varmaan satoja.
Jos teillä käy edes joskus ihmisiä kylässä niin voi selittyä pelkästään sillä. Minä henkilökohtaisesti olen ollut niin huolimaton, että jättänyt paitaani kyläpaikkoihin vahingossa. Meillä ihmisillä on niin erilaiset kotilämpötilat että joskus joutunut ottamaan villapaidan tms alta yhden kerroksen pois tai vastaavaa. Se jos jää sitten johonkin sohvalle tuolinselkämykselle niin helposti unohtuu.
Kenties jollakin vieraalla ollut treenivaatteet mukana ja on erehdyksessä tippunut repusta kun on nostanut sieltä tuliaisena tuomansa sipsipussin.
Kenties pesutuvassa sattunut joku sekaannus.
Kenties äiti/anoppi/ sisko on ylittänyt vähän soveliaisuuden rajoja ja ostanut omin päine kirpparilta sulle jotain ja on unohtanut mainita tai olet itse unohtanut.
Kenties se on naapurin pyykkinarulta ja koir
Mulle on tullut pesutuvasta vahingossa vieraita vaatteita, mutta tässä oli likainen paita vaatekaapissa eikä AP maininnut pyykkituvasta.
Joo, voin kuvitella kun mieskin siellä huuli pyöreänä ihmettelee että mikähän kumma voisi olla.
Pistetäänpä toi kikka korvan takaa, jos joskus joutuu varatun miehen kusettamaksi. Läheltä on pitänyt pari kertaa. Vituttaa valehtelevat k-päät.