Naiset, sanokaa rehellinen mielipide rakastelusta
Saatteko mieheltänne oikeaa rakastelua? Siis sitä että sessioon kuuluu itse aktin lisäksi halailua, silittelyä, helliä sanoja, suukottelua ym. Ja ei vain "hätäisenä pakkona", että pääsee itse asiaan, vaan ihan aidosta, oikeasta miehen omasta tahdosta. Ja vielä aktin jälkeenkin sitä samaa tai vähintäänkin hellää kainalossa makoilua ja nautiskelua. Eikä vain kyljen kääntämistä ja kuorsausta.
Omien kokemusteni perusteella epäilen vahvasti, löytyykö miehiä, jotka tietävät/ymmärtävät, mitä sanalla rakastelu tarkoitetaan.
Kommentit (12)
Mua ei kiinnosta tommonen.
Haluan helpotusta ja en ole koskaan ymmärtänyt silittelyn ja lepertelyn iloja.
Tämä oli taas jotenkin ennakko-odotuksilla vuorattu kysymys, että huh. Tietty prosentti naisista ja miehistä tykkää bdsm:stä ja rajummasta menosta. Kuulun siihen. Olen aina saanut sekä hellyyttä ja rakkautta ja hyvää fiksua keskusteluseuraa sekä myös rajua seksiä kumppaneilitani. Miksi muuttaisin yhteen miehen kanssa, joka luulee, että kiihotun silittelystä ja suukoista, jos kaipaan rajumpaa? (ihan herättelen kansaa taas vaan.. kaikki eivät ole samasta puusta veistettyjä, naisetkaan)
N56
On halailua yms. mutta ei seksin aikana. Silloin pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli taas jotenkin ennakko-odotuksilla vuorattu kysymys, että huh. Tietty prosentti naisista ja miehistä tykkää bdsm:stä ja rajummasta menosta. Kuulun siihen. Olen aina saanut sekä hellyyttä ja rakkautta ja hyvää fiksua keskusteluseuraa sekä myös rajua seksiä kumppaneilitani. Miksi muuttaisin yhteen miehen kanssa, joka luulee, että kiihotun silittelystä ja suukoista, jos kaipaan rajumpaa? (ihan herättelen kansaa taas vaan.. kaikki eivät ole samasta puusta veistettyjä, naisetkaan)
N56
Ei ole parisuhteessakaan kinkeily estänyt hellyyttä. Päinvastoin, kinkeily ainakin itselläni vaatii sitä hellyyttä vastaavasti enemään.
Saan sellaista seksiä kuin haluankin, mutta jätän lähemmin kuvailematta. Se on meidän kahden yksityisasia.
Saan, saan muutenkin seksiä todella monipuolisesti häneltä. Ennen kaikkea saan häneltä rakkautta ja kunnioitusta myös seksin ulkopuolella. Ei mies käyttäydy noin kuin aloituksessa kuvataan, mikäli hän oikeasti rakastaa kumppaniaan, eikä ole vain omaa hyötyä tavoitteleva ja itsekeskeinen.
Minä sytyn nopeasti ja sammun nopeasti. En kaipaa silittelyä, enkä sitä kestä orgasmin jälkeen ollenkaan. Toivon panemisen olevan viipyilevää, hitaasti mutta kuitenkin tarpeeksi kovasti. Nykyisin huolehdin, että mies laukeaa ensin ja hoitelee minut sen jälkeen. Tämä siksi, että orgasmini jälkeen minuun ei vaan voi koskea. Kaikki kosketus on liikaa. Muutaman minuutin jälkeen voimme käpertyä sitten yhteen lepäämään.
Mä luen tätä palstaa ja tajuan, etten saa yhtään mitään, mitä haluaisin. Ei ole minkäänlaista kiinnostusta edes enää mun puolelta.
Saan. Hellyyttä, läheisyyttä, kauniita sanoja. Ennen ja jälkeen rakastelun ja sen aikanakin, jonkinlaisissa suvantovaiheissa. Kuulostaa ällöltä ja teennäiseltä mutta ei ole sitä. Luonnollista ja molemmille nautinnollista. Tietysti annan hänelle tätä samaa.
Paneminen ja siis yhdyntä ei ole sama kuin rakastelu. MIes panee kun haluaa laueta, kaukana siitä mitä nainen haluaa.
Nainenkin halua todellakin laueta, ja se ei panolla onnistu.
Milloim miehet tajuaa, ettei sen kullin hierominen pillussa tuo naiselle orgasmia.
Saan kyllä.