Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako kukaan 80-luvulla esitetyn V -sarjan

Vierailija
25.01.2026 |

Joka sittemmin poistettiin ohjelmistosta sen pelottavuuden takia?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä ja serkkuni neulottiin vihreästä kankaasta nukkelisko, joka oli muka se liskovauva, ja näyteltiin synnytyskohtausta vuorotellen!!! Olimme noin 11 ja 12 vuotiaita. Terkut vaan Ninnille, jos luet tätä!😂

Vierailija
82/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tää tullut tvstä -87-89? Olin ne 2 lukuvuotta kansanopistossa ilman telkkaria, varmaan siksi en muista tästä mitään. En ole silloin seurannut uutuuksia. Kuitenkin tunnari kuulosti tutulta, ehkä olen sen kuullut jostain.

Jonkun toisen samantapaisen muistan, missä alienit tms istutti tyhmille ihmisille niskaan ihon alle jonkun muistikortin tai millä nimellä niitä silloin kutsuttiinkaan. Näistä ihmisistä tuli alienien ohjailtavia. En muista tämän ohjelman nimeä.

Vähän kyseenalaistan tyhmyyden nimittäin jos tuollainen laitetaan jollekin täysin salaa, tehdään se rikollisesti ja niin,,että jenkilön fiksuus ei voi estää sitä. Voidaanhan tuollaista tehdä älykkäällekin, mutta sellaiselle, joka pääosin uskoo korruptio vapaaseen ja lainkuuliaiseen yhteiskuntaan ka päättäjiin eli on ns. kuuliainen kansalainen. Ei se älykäs nimenomasn mene niin helposti puimaan nyrkkiä johonkin virastoon, koska pitää sellaista typeränä, vaikka tietäisi että on joutunut jopa rikosten kohteeksi. Mene itse väittämään ilman todisteita tuollaista kun tiedät, että jossain sairaassa testissä mukana olevat,  mihin et  ole suostunut, ovathäärimässä siellä rikollisesti. Ei älykäs tuollaiseen ryhdy, vsikka epäilisi mitä. 
Toiseksi jos nyt keinotekoisesti joituu ohjailtsvaksi, , sehön johtuu silloin siitä mitä tehty ? Ties ei kukaan voi olla ilman ohjailtaviuutta siinä. 

Ihmisten testaus tottelevaisuuteen suhteen on typerää ja suorastaan  idioottimaista  silloin, jos sitä testataan niin, että henkilön on melkein mahdotonta vaikuttaa siihen. 

Tuollaisia  tilanteita voisi olla, vaikka vastata ihmisen kyselyihin aggressiivisesti tai ei ollenkaan tai vastata kyselyihin niin, että toimintatapaa voidaan pitää laittomana ja ainoa asia,  millä uhri voisi estää joutumasta väärin kohdelluksi,  olisi  asian vieminen oikeuteen. Raukkamaista testata tuolla tavalla. 

Ei tuossa  testata silloin tottelevaisuutta tai uskollisuutta valtiota ja järjestelmää kohtaan. 
Mielestäni,  jos ei tee tai sano yhtikäs mitään, voi sanoa,  että on ohjailtavissa. 

Jos henkilö ei vie jotain asiaa oikeuteen tai muuten yritä pistää vsstuuseen rikollisesti ja laittomasti toimineita, Eihän silloin ole kyseessä mikään yliluulisinen  kansalainen vaan tapaus, missä ei ehkä viitsi nöhdä vaivaa tuollaisten asioiden kanssa. Varsinkin jos tietää olevansa testattavana. 
Ei normaaliin käytäntöön esim. viranomaisten kanssa kuulu  se, että sulle annetaan laittomia päätökdiä jatkuvasti ja sitten joudut selvittelemään niitä. 

Jos et selvittele jatkuvasti, olet liian  kuuliainen ja helposti höynäytettäviä?

Siis mitö? Annan sulle vaikka laittoman Kela päätöksen. Kun selvittelet sitä, en muuta päätöstä. Missä tuossa se uhri on kuuliainen tai nössö tai helposti höynäutettävä kun kerran  on jo huomannutkin mitä  on tehty laittomuuksia. 
Joskus  läytyy valita: Oma vaiva vs. asian selvittely rikollisten paspapäiden kanssa. Kummasta enemmän vaivaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono oli musta. 

Vierailija
84/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä hämärästi muistan, katsottiin ihan intona kaverin kanssa sitä silloin. Olispa hauska nähdä uudelleen.

Ei kannata. Kerran yritin mutta näytti niin pahalta että halusin säästää muistojani.

Joo sama. Ei oikein ole kestänyt aikaa

Vierailija
85/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä poistettu. Kaikki jaksot nähty ja vielä jatko-osa 

Vierailija
86/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

News Flash, ei se ole tottelevaisuutta että ei tee mitään, vsikka olisi selvitettävää. 

Eikä edes se että tekee jotain jos toinen baijtoejto on että saa kurkku suoraan huutoa. 
Tuon voi ottaa myös niin, että haluaa vain  säästää itsensä epämukavuudelta. . 
Oikea tottelevaisuus on pään sisällä. 

Vierailija
87/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan katsoneeni ja se oli aika kamala, vaikka olin jo aikuinen.

Kyllä sen esittäminen keskeytettiin just sen pelottavuuden takia.  Nykymittapuulla olisi jo varmaan aika lällyä kamaa. 

Jäi monta osaa näkemättä, ja tavallaan olin tyytyväinen, ettei tarvi enää sitä katsoa ja pelätä ;D

Vierailija
88/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä uusi versio ei saanut jatkoa? Katsoin sen ja harmitti kun katkesi kesken. Muistan toki sen alkuperäisenkin.

Vierailija
89/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä mutta ei se yhtään pelottava ollut.

Vierailija
90/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana... mun lemppari pahis. Siinä näytteli myös "freddy kruger" (Robert Englund). Loppuosat mitä ei näytetty tv:ssä, vaan tuli vhs:lle, niin käytiin ärrältä vuokraamassa heti kun uusin jakso oli saatavilla. Alieneitten/liskojen tarkotushan oli viedä maasta kaikki vesivarannot, jos oikein muistan.

Vierailija
91/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan muista lopeta näitten hävettävien topikkien teko 

Vierailija
92/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan katsoneeni ja se oli aika kamala, vaikka olin jo aikuinen.

Kyllä sen esittäminen keskeytettiin just sen pelottavuuden takia.  Nykymittapuulla olisi jo varmaan aika lällyä kamaa. 

Jäi monta osaa näkemättä, ja tavallaan olin tyytyväinen, ettei tarvi enää sitä katsoa ja pelätä ;D

Ne jatkoi sarjan näyttämistä myöhemmin 

Vierailija
93/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä hämärästi muistan, katsottiin ihan intona kaverin kanssa sitä silloin. Olispa hauska nähdä uudelleen.

Ei kannata. Kerran yritin mutta näytti niin pahalta että halusin säästää muistojani.

Käsittämätöntä miten joku niin kökön näköinen on voinut olla pienen lapsen silmään kauhean pelottavaa joskus.

Vierailija
94/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi creepy. Jäi mieleen kun maa planeetan tyttö oli raskaana, mutta ei tiennyt kenelle oliko alienin kanssa vai ei. Huhuh kun oli jännittävä se synnytys. 

En muista oliko kyse jostain painajaisesta mutta herätti myötähäpeää kun jostain nousi vihreä lisko-käsinukke joka esitti sitä "vauvaa" ja nainen kirkui muka kauhuissaan.

Vierailija
95/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä uusi versio ei saanut jatkoa? Katsoin sen ja harmitti kun katkesi kesken. Muistan toki sen alkuperäisenkin.

Scifisarjoissahan on se perinne että kanavat känselöi ne kesken kaiken.

Vierailija
96/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen kohtauksen, missä liskolle raskaana oleva nuori nainen heräsi yöllä ahmimaan raakaa lihaa kaksin käsin. Oli niin öklön näköistä, että sen jälkeen minulle kaikki lihatuotteet piti olla kärvennetty melkein mustaksi, ennen kuin pystyin syömään. Olin n. 9 vuotias.

Vierailija
97/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä miten joku niin kökön näköinen on voinut olla pienen lapsen silmään kauhean pelottavaa joskus.

Mutta miksi aikuiset siitä ahdistui?

Vierailija
98/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan. Sarjaa esitettiin monia jaksoja, kunnes sitten ilmoitettiinkin, että ei muuten näytetäkään viimeisiä jaksoja Suomen televisiossa. Syynä olisko ollut joku ahdistuksen aiheuttaminen joillekin katsojille. Se oli sitä holhous-Suomen aikaa se. Monet sitten vuokrasi videovuokraamoista viimeiset jaksot. 

Aivan kuin sitä sitten olisi ollut pakko katsoa ja ahdistua :D

Vierailija
99/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likasin pienet housuni silloin kun se tv-tyyppi mönki ufon ilmastointiputkissa ja tirkisteli kun liskomies hytissä otti silmät pois päästä.

Vierailija
100/102 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis 80-90 luvun Suomessa leikkaaminen ja sensurointi oli ihan älytöntä. Kaikki elokuvat ja sarjat kävi läpi kovan syynin ennenkuin ne päästettiin videolevitykseen tai televisioon, ja paljon saksittiin "voimakkaita" kohtauksia pois. Jostain jännästä syystä tämä ei koskenut kuitenkaan alastomuutta tai seksuaalista väkivaltaa. 

Kaikkea ei edes päästetty videolevitykseen. Moni klassinen kauhuelokuva joutui pannalistalle, esim. Texasin moottorisahamurhista elokuvatarkastamon viskaali oli vain todennut ettei tänne mitään moottorisahamurhaajia tarvita. Case closed. 

Ja tuon saman sensuurilain aikaan poliisi takavarikoi ihan työkseen jynkkyä seksiliikkeistä.

Ihme kun joku Robocop sentään tuli VHS:lle vaikka sen olisi kyllä leikeltynä voinut vaikka lapsikin katsoa kun hädin tuskin verta näkyi missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi