Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset tykkää vaan miesten huomiosta, eivätkä pariudu?

Vierailija
25.01.2026 |

Itse pariduin jo miehen kanssa kun olin 26v. Ei ole koskaan kiinnostanut vieraiden miesten huomio, vaikka olen nättikin.  Ymmärrän että hyvän miehen löytäminen voi kestää vuosiakin, mutta silti!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa että osa naisista nauttii huomiosta. Minäkin nautin naisten huomiosta, enemmän kuin esimerkiksi naisten ulkonäöstä.

Ehkä on kahdenlaisia ihmisiä. Ulkonäkökeskeisiä ja huomiokeskeisiä. Toiset viehättyvät enemmän ulkonäöstä, kun taas toisille huomio merkitsee enemmän.

Vierailija
42/43 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin jotkut miehet paneskelee ympäriinsä, eivätkä sitoudu, vaikka puheissaan etsivät "sitä oikeaa"? 

Jos siis puhutaan ihmisistä jotka väittävät etsivänsä parisuhdetta, mutta lopulta vain hakevat joko huomiota tai seksiä? Erot toiminnassa selittyvät biologisilla eroilla todennäköisesti; nainen nauttii huomiosta muttei uskalla tai halua sitoutua tai välttämättä edes päätyä sänkyyn. Mies taas nauttii yhä uusista sänkykumppaneista, muttei halua, uskalla tai osaa sitoutua. 

---

Itse en sitoutunut ennen kuin 32-vuotiaana. Sitä ennen ei yksinkertaisesti tullut vastaan miestä, jonka kanssa olisin halunnut jakaa arkea. En etsinyt koskaan seuraa tai harrastanut irtosuhteitakaan. Minulla oli sopiva vakijärjestely joka tyydytti tietyt tarpeet ja kun lapsiakaan ei ole suunnitelmissa eikä haaveissa niin ei yksinkertaisesti ollut mitään syytä tyytyä "ihan kivaan", saati huonoon!

Riski oli suuri, että päätyy tuhlaamaan tunteitaan ja aikaansa johonkuhun joka vie elämänlaatua eikä tuo sitä.

Sitten kun se ns. täydellinen löytyi ja oli tosi kiinnostunut minusta niin muutimme yhteen ja mukavaa on, paljon kivempaa kuin yksin, joka sekin oli kivaa. 

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kautts aikojen toimineet niin, miksei naisetkin?