Käykö ihmiset enää kebabilla?
Kommentit (50)
Persujen ihanneyhteiskunnassa ei käytäisi pizzalla, kebabilla, burgerilla eikä sushilla. Ne kaikki ovat ulkomailta tullutta ei-suomalaista hapatetta ja paikkoja pitävät ulkomaalaiset. Kunnon suomalainen syö vain pettua ja lanttua.
Vierailija kirjoitti:
Persujen ihanneyhteiskunnassa ei käytäisi pizzalla, kebabilla, burgerilla eikä sushilla. Ne kaikki ovat ulkomailta tullutta ei-suomalaista hapatetta ja paikkoja pitävät ulkomaalaiset. Kunnon suomalainen syö vain pettua ja lanttua.
Olen ps ja syön pizzaa, burgeria ja kebua. Ei ole estettä, kun Suomeen tullaan tekemään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ps ja syön pizzaa, burgeria ja kebua. Ei ole estettä, kun Suomeen tullaan tekemään töitä.
Kauhistus, likaat rakasta isänmaatasi hyväksymällä vieraat vaikutteet! Ettäs kehtaat hylätä suomalaiset juuresi syömällä ulkomaanelävien ruokaa.
25 vuotta sitten kebab oli herkullista lähes jokaisessa paikassa mistä sitä sai. Kebab miellettiin silloin tuliseksi ruuaksi. Nykyisin joka paikasta saa sitä samaa mautonta tukkuskeidaa pelkällä tomaattikastikkeella koska "ei suomalaiset tykkää tulisesta"
Eipä ole sushipaikkaa täällä maalla, mutta kahdesta paikasta saa kebua. Joskus haen, joskus teen kyllä itsekin.
Ei kun ei ole kotimaista kebabbia, mamuravintoloihin en mene.
Sen jälkeen kun on saanut Turkissa maistaa paikallista kebua, alkaa tajuta millaista bulkkia täällä Suomessa saa. Kyllä täältäkin löytyy hyvää, mutta pitää oikein etsimällä etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ei ole kotimaista kebabbia, mamuravintoloihin en mene.
Muista vältellä myös pizzerioita ja Mäkkäriä, nekin ovat ulkomailta tulleita.
Vierailija kirjoitti:
lähistöllä kebabit ja vastaavat pizzeriat on jo sen verran kalliita, että ei kannata. Mieluummin sushibuffet, kun buffettiin pääsee melkein samalla tai samalla hinnalla. Ainakin itse lopetin pizzan ostamisen, kun pizzat on nykyään 13-14 euroa.
Tähän se loppui. Ei ole enää varaa. Aiemmin oli inflaatiokorjattuna ihan eri tason ostovoimapariteetti samoista töistä.
Kunhan saan lainat pois, roikun loppuelämän köyhäin tuella ja kaikki omaisuus lasten nimiin. Yli 50 vuotiaana en töitä tule enää tekemään, kun työssä tai tuettuna ostovoima on ihan yhtäläisen huono.
Minun mielestä on myös niin, että joskus 1990-luvulla sai hyvää kebabia ja kastiketta. Nykyisin kastike on kuin pelkkää kitkerää tomaattipyrettä. Stadin kebabissa oli vielä ihanaa valkopipulikastiketta lisäksi.
Se ei ole enää hyvää, joten en osta.
Ostan kebab-lihan kaupasta ja teen soosit itse. Koronan myötä teen itse myös hampurilaiset ja soosit itse.
Nykyään kebabit maistuvat etupäässä tomaatille, kun aiemmin annostuksissa maistui onnistunut makujen kirjo. 2000-luvun alkupuolella vielä sai todella hyvää kebabia monista eri ravintoloista.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn tupakilla
Ja mää käyn kusella, sekä mun autot bensalla...
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä on myös niin, että joskus 1990-luvulla sai hyvää kebabia ja kastiketta. Nykyisin kastike on kuin pelkkää kitkerää tomaattipyrettä. Stadin kebabissa oli vielä ihanaa valkopipulikastiketta lisäksi.
Valkopipuli onkin hyvää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lähistöllä kebabit ja vastaavat pizzeriat on jo sen verran kalliita, että ei kannata. Mieluummin sushibuffet, kun buffettiin pääsee melkein samalla tai samalla hinnalla. Ainakin itse lopetin pizzan ostamisen, kun pizzat on nykyään 13-14 euroa.
Tämä. Ostan mieluummin 20€ lihaa kaupasta ja teen itse.
Sama! Esim. Kotipizzan lärpyskät kustantaa n. 15 ekee ketale, sillä saa kaupasta monen päivän emmeet vastaan yks pizzan lärpäke...hyvät piffit ja salaatit mieluummin kuin pizza...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkopipuli onkin hyvää...
Kappas miten soma typo tulla tupsahti ;)
Ei käy kateeksi