Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö ihmiset enää kebabilla?

Vierailija
25.01.2026 |

Tuntuu että kaikki käy vain sushilla nykyään.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn tupakilla

Ei käy kateeksi

Vierailija
22/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen ihanneyhteiskunnassa ei käytäisi pizzalla, kebabilla, burgerilla eikä sushilla. Ne kaikki ovat ulkomailta tullutta ei-suomalaista hapatetta ja paikkoja pitävät ulkomaalaiset. Kunnon suomalainen syö vain pettua ja lanttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
24/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen ihanneyhteiskunnassa ei käytäisi pizzalla, kebabilla, burgerilla eikä sushilla. Ne kaikki ovat ulkomailta tullutta ei-suomalaista hapatetta ja paikkoja pitävät ulkomaalaiset. Kunnon suomalainen syö vain pettua ja lanttua.

Olen ps ja syön pizzaa, burgeria ja kebua. Ei ole estettä, kun Suomeen tullaan tekemään töitä. 

Vierailija
25/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tympääntynyt kebabiin. 

Vierailija
26/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ps ja syön pizzaa, burgeria ja kebua. Ei ole estettä, kun Suomeen tullaan tekemään töitä. 

Kauhistus, likaat rakasta isänmaatasi hyväksymällä vieraat vaikutteet! Ettäs kehtaat hylätä suomalaiset juuresi syömällä ulkomaanelävien ruokaa.

Vierailija
27/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta sitten kebab oli herkullista lähes jokaisessa paikassa mistä sitä sai. Kebab miellettiin silloin tuliseksi ruuaksi. Nykyisin joka paikasta saa sitä samaa mautonta tukkuskeidaa pelkällä tomaattikastikkeella koska "ei suomalaiset tykkää tulisesta"

Vierailija
28/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sushipaikkaa täällä maalla, mutta kahdesta paikasta saa kebua. Joskus haen, joskus teen kyllä itsekin.

Vierailija
29/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ei ole kotimaista kebabbia, mamuravintoloihin en mene.

Vierailija
30/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun on saanut Turkissa maistaa paikallista kebua, alkaa tajuta millaista bulkkia täällä Suomessa saa. Kyllä täältäkin löytyy hyvää, mutta pitää oikein etsimällä etsiä.

Vierailija
31/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ei ole kotimaista kebabbia, mamuravintoloihin en mene.

Muista vältellä myös pizzerioita ja Mäkkäriä, nekin ovat ulkomailta tulleita.

Vierailija
32/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähistöllä kebabit ja vastaavat pizzeriat on jo sen verran kalliita, että ei kannata. Mieluummin sushibuffet, kun buffettiin pääsee melkein samalla tai samalla hinnalla. Ainakin itse lopetin pizzan ostamisen, kun pizzat on nykyään 13-14 euroa. 

Tähän se loppui. Ei ole enää varaa. Aiemmin oli inflaatiokorjattuna ihan eri tason ostovoimapariteetti samoista töistä.

Kunhan saan lainat pois, roikun loppuelämän köyhäin tuella ja kaikki omaisuus lasten nimiin. Yli 50 vuotiaana en töitä tule enää tekemään, kun työssä tai tuettuna ostovoima on ihan yhtäläisen huono.

Vierailija
33/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on myös niin, että joskus 1990-luvulla sai hyvää kebabia ja kastiketta. Nykyisin kastike on kuin pelkkää kitkerää tomaattipyrettä. Stadin kebabissa oli vielä ihanaa valkopipulikastiketta lisäksi. 

Vierailija
34/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole enää hyvää, joten en osta.

Vierailija
35/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kebab-lihan kaupasta ja teen soosit itse. Koronan myötä teen itse myös hampurilaiset ja soosit itse.

Vierailija
36/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kebabit maistuvat etupäässä tomaatille, kun aiemmin annostuksissa maistui onnistunut makujen kirjo. 2000-luvun alkupuolella vielä sai todella hyvää kebabia monista eri ravintoloista.

Vierailija
37/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn tupakilla

Ja mää käyn kusella, sekä mun autot bensalla...

Vierailija
38/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä on myös niin, että joskus 1990-luvulla sai hyvää kebabia ja kastiketta. Nykyisin kastike on kuin pelkkää kitkerää tomaattipyrettä. Stadin kebabissa oli vielä ihanaa valkopipulikastiketta lisäksi. 

Valkopipuli onkin hyvää...

Vierailija
39/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähistöllä kebabit ja vastaavat pizzeriat on jo sen verran kalliita, että ei kannata. Mieluummin sushibuffet, kun buffettiin pääsee melkein samalla tai samalla hinnalla. Ainakin itse lopetin pizzan ostamisen, kun pizzat on nykyään 13-14 euroa. 

Tämä. Ostan mieluummin 20€ lihaa kaupasta ja teen itse.

Sama! Esim. Kotipizzan lärpyskät kustantaa n. 15 ekee ketale, sillä saa kaupasta monen päivän emmeet vastaan yks pizzan lärpäke...hyvät piffit ja salaatit mieluummin kuin pizza...

Vierailija
40/50 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkopipuli onkin hyvää...

Kappas miten soma typo tulla tupsahti ;) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi