Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät ymmärrä, että tietynlainen maine alentaa heidän arvoaan parisuhdemarkkinoilla.🤔

Vierailija
25.01.2026 |

Eräänlainen röyhkeys ja irstaileva olemus voivat karkoittaa potentiaaliset herrasmiehet. Naisten olisi syytä muistaa, että tasokkaisiin miehiin vetoaa enemmän sellainen klassinen tyylikkyys. Elegantti nainen löytää tasokkaan miehen. Kaikenlaiset vulgaarit  sutturat aiheuttavat lähinnä sääliä ja myötähäpeää. Muistakaahan tämä.

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vttuun, ap. Ketään ei kiinnosta sun horinas. 

Kiroileva nainen on vulgaari.😩

Ai kamala 😱

Pöllämystyitkö ihan?

Vierailija
42/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän itseäni varten, en miehiä varten

Vttu ma ketään ala miellyttämään.

Miks mä en onnistu missään ja kaikki muut onnistuu? Miks mun elämä on niin vaikeeta yhyyhy anna MT-nappeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin kiroileva mieskin.

Mikä tämän keskustelun pointti on?

Ap. Hänen pieni munansa ikuisesti hänen kourassaan.

Vierailija
44/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellainen kiroileva ja isokin nainen voi saada, mutta ei ikinä päädy sellaiseen tasokkaaseen, romanttiseen parisuhteeseen. 

Mutta kai sekin elämää on, että katsotaan Netflixiä ja syödään sohvalla pizzaa. 

Meitä on niin moneen junaan.

Minä en ainakaan tunne minkäänlaista vetoa tuollaisiin naisiin, jotka syövät paljon roskaruokaa. Yhtä paljon tunnen vetoa miehiin. 

Onneksi saan olla oman tyylikkään ja hoikan kullan kanssa niin ei tämä koske suoraan minua.

Mutta tunnen tiettyä empatiaa miehiä kohtaan, jotka joutuvat tuollaisiin tyytymään, niin siksi kirjoitan tänne. 

Voisitteko naiset ystävällisesti tehdä JOTAIN, jolla osoitatte kunnioittavanne miestenne tarpeita? Sitä ei ole pizzan syönti ja sohvalla makailu.

Vierailija
45/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla iloluontoisimmilla, ns helpoilla, rempseillä ja reteillä, kaikille flirttaavilla naisilla on aina kumppani ja he sujahtavat suhteesta toiseen luontevasti. Jos nainen ei flirttaile kaikille eikä ole kovin iloluonteinen eikä ns helppo, kukaan ei halua häntä ja yksinolossa vierähtää helposti vuosia. 

Ja näiden naisten pimpettiin pääsee yleensä myös sujahtamaan kaikki halukkaat.

Vierailija
46/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei saa ikinä ketään ja tappaa itsensä sipseillä.

Aloituksensa on viimeisiä korinoitaan ennen viimeistä henkäystä, tajutessaan kuolevansa neitsyenä. 

Vierailija
47/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla huomaa hyvin alemman luokan naisten ärhäkkään käytöksen. Sivistys katsokaas puuttuu. 

Niin metsä vastaa kuin munajuntti sinne vinkuu.

Vierailija
48/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sellaiset 6-7 tason naiset voivat yrittää tätä kieltää, mutta kyllä parhaat miehet haluavat hillityn tyylikkään ja elegantin, ei mitään tatska-Jasminia. 

Mikä nyt siis on "paras"?

Samankaltaiset yleensä löytää toisensa ja silloinhan he ovat toisilleen parhaita.

Vierailija
49/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotunaiset ovat harvassa nykyään. Ns.valkoisen roskan edustajat ja yh:t kyllä pyörivät vapaina.

WT yh roskia joka paikassa 

Vierailija
50/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä nainen ei saisi olla himokas pørddo, vaan siveä ,ihana impi,, varsinkin se the one, mutta makuuhuoneessa pitäisi sitten kuitenkin osata tyydyttää miehen himot ja fantasiat kuten se himokas pørddo. Samalla miesten kuitenkin pitäisi saada irtopimspsaa aina ja keneltä tahansa mies haluaa, ja culliaan pitäisi saada uittaa mahdollisimman monessa pitsassa, sehän ei miehen " haluttavuutta" markkinoilla pilaa, mutta jos nainen toimii samoin, eli on se himokas porddø, niin nainen on pilalla.....tavara varsinkin 🙅🙅🙅

Vierailija
51/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sellaiset 6-7 tason naiset voivat yrittää tätä kieltää, mutta kyllä parhaat miehet haluavat hillityn tyylikkään ja elegantin, ei mitään tatska-Jasminia. 

Elegantit naiset tietää sen ja käyttää näitä miehiä hyväksi.   WIinwin.   Muut on onnellisia sellaisina kuin ovat.   Älähän huoli. 

Vierailija
52/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin kiroileva mieskin.

Mikä tämän keskustelun pointti on?

Ap. Hänen pieni munansa ikuisesti hänen kourassaan.

Ei siihen edes sitä kourassa tarvita, ihan etusormi ja peukalo riittää, ja siihenkin on vaikea saada, kun on niin olematon. 

Vierailija
53/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellainen kiroileva ja isokin nainen voi saada, mutta ei ikinä päädy sellaiseen tasokkaaseen, romanttiseen parisuhteeseen. 

Minä en ainakaan tunne minkäänlaista vetoa tuollaisiin naisiin, jotka syövät paljon roskaruokaa. Yhtä paljon tunnen vetoa miehiin. 

Onneksi saan olla oman tyylikkään ja hoikan kullan kanssa niin ei tämä koske suoraan minua.

Mutta tunnen tiettyä empatiaa miehiä kohtaan, jotka joutuvat tuollaisiin tyytymään, niin siksi kirjoitan tänne. 

Voisitteko naiset ystävällisesti tehdä JOTAIN, jolla osoitatte kunnioittavanne miestenne tarpeita? Sitä ei ole pizzan syönti ja sohvalla makailu.

Miksi tässä nyt kenenkään naisen pitäis tehdä yhtään mitään sun pyynnöstä? 

Varsinkin jos sulla nainen on jo.

Ja miksi idiootti puhut naisista yhtenä ryhmänä, eikö se sun nainen ole nainen?

Vierailija
54/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voida. Miehet suap osoittaa ensin meille sitä kunnioitusta.  

Vierailija
55/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset edes halua mitään herrasmiestä. En usko että joku tatskattu ronski rääväsuu muija etsii jotain gentlemannia, eiköhän se mieskin saa olla ronskimpi tyyppi?

Vierailija
56/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa taas. Minä elän minun näköistä elämää. Ei estä saamasta parisuhdetta.

Vierailija
57/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla iloluontoisimmilla, ns helpoilla, rempseillä ja reteillä, kaikille flirttaavilla naisilla on aina kumppani ja he sujahtavat suhteesta toiseen luontevasti. Jos nainen ei flirttaile kaikille eikä ole kovin iloluonteinen eikä ns helppo, kukaan ei halua häntä ja yksinolossa vierähtää helposti vuosia. 

Ja näiden naisten pimpettiin pääsee yleensä myös sujahtamaan kaikki halukkaat.

Jos pääsisivät niin ap(sinä) ei olisi impi. 

Vierailija
58/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotunaiset ovat harvassa nykyään. Ns.valkoisen roskan edustajat ja yh:t kyllä pyörivät vapaina.

Mies joka puhuu "rotunaisista" 🤦

Vierailija
59/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä paskaa taas. Minä elän minun näköistä elämää. Ei estä saamasta parisuhdetta.

Onko kiroilu sinulle ihan normaalia ja jokapäiväistä? Hyh!

Vierailija
60/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt siis on "paras"?

Samankaltaiset yleensä löytää toisensa ja silloinhan he ovat toisilleen parhaita.

Samaa mieltä. 

Usein Iso-Iida ja Lihava-Late usein ovatkin yhdessä ja varmaan se on parempi ratkaisu, kuin jos Lihava-Late menisi yhteen Elegantti-Ellan kanssa tai Iso-Iida Kirurgi Kaarlen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän