Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät ymmärrä, että tietynlainen maine alentaa heidän arvoaan parisuhdemarkkinoilla.🤔

Vierailija
25.01.2026 |

Eräänlainen röyhkeys ja irstaileva olemus voivat karkoittaa potentiaaliset herrasmiehet. Naisten olisi syytä muistaa, että tasokkaisiin miehiin vetoaa enemmän sellainen klassinen tyylikkyys. Elegantti nainen löytää tasokkaan miehen. Kaikenlaiset vulgaarit  sutturat aiheuttavat lähinnä sääliä ja myötähäpeää. Muistakaahan tämä.

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin sanoa miehelle että voi sitä parkaa kun nyt raskauspahoinvoinnista kärsivänä makaan pitkälti vapaa-ajan sohvalla joko nukkumassa tai pahoinvoivana ja syön tasan sitä menee alas :D Voi miesparkaa. Onko jotain miestensuojelunumeroa johon tämän kärsivän miehen voisin ilmoittaa?

/s

Vierailija
62/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sellaiset 6-7 tason naiset voivat yrittää tätä kieltää, mutta kyllä parhaat miehet haluavat hillityn tyylikkään ja elegantin, ei mitään tatska-Jasminia. 

Mikä nyt siis on "paras"?

Samankaltaiset yleensä löytää toisensa ja silloinhan he ovat toisilleen parhaita.

Ap:lla paha ongelma kun niin paskaa naista ei ole eikä tule, että hänen tasollaan olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellainen kiroileva ja isokin nainen voi saada, mutta ei ikinä päädy sellaiseen tasokkaaseen, romanttiseen parisuhteeseen. 

Mutta kai sekin elämää on, että katsotaan Netflixiä ja syödään sohvalla pizzaa. 

Meitä on niin moneen junaan.

Minä en ainakaan tunne minkäänlaista vetoa tuollaisiin naisiin, jotka syövät paljon roskaruokaa. Yhtä paljon tunnen vetoa miehiin. 

Onneksi saan olla oman tyylikkään ja hoikan kullan kanssa niin ei tämä koske suoraan minua.

Mutta tunnen tiettyä empatiaa miehiä kohtaan, jotka joutuvat tuollaisiin tyytymään, niin siksi kirjoitan tänne. 

Voisitteko naiset ystävällisesti tehdä JOTAIN, jolla osoitatte kunnioittavanne miestenne tarpeita? Sitä ei ole pizzan syönti ja sohvalla makailu.

Jippii, ap on viimeinkin käynyt vaihtamassa sugubuolensa, onnea 🎉🎈🧨

Vierailija
64/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellainen kiroileva ja isokin nainen voi saada, mutta ei ikinä päädy sellaiseen tasokkaaseen, romanttiseen parisuhteeseen. 

Minä en ainakaan tunne minkäänlaista vetoa tuollaisiin naisiin, jotka syövät paljon roskaruokaa. Yhtä paljon tunnen vetoa miehiin. 

Onneksi saan olla oman tyylikkään ja hoikan kullan kanssa niin ei tämä koske suoraan minua.

Mutta tunnen tiettyä empatiaa miehiä kohtaan, jotka joutuvat tuollaisiin tyytymään, niin siksi kirjoitan tänne. 

Voisitteko naiset ystävällisesti tehdä JOTAIN, jolla osoitatte kunnioittavanne miestenne tarpeita? Sitä ei ole pizzan syönti ja sohvalla makailu.

Mitäs siitä saa vastineeksi?  Joo ei mitään.  Siinä ap on oikeassa että naisen on helpompi kieltää itseltään  omat halunsa  ja persoonansa,   jos  vastine on sen arvoinen.  Muuten mies on vain mies eikä tarvitse välittää. 

Vierailija
65/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä paskaa taas. Minä elän minun näköistä elämää. Ei estä saamasta parisuhdetta.

Onko kiroilu sinulle ihan normaalia ja jokapäiväistä? Hyh!

Älä vaihda puheenaihetta!

Vierailija
66/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida keskiverto nykymies olla mikään elegantti ja älykäs putkimies, joka kohtelee kunnioittavasti ihmisiä ja heittää älykästä läppää.

Jos joku löytäis mulle semmosen Niles Crane tyypin niin teen kyllä ihan mitä vaan, vaikka miesmakuni on muuten ihan päinvastainen.

Aivan unelma mies.

Vierailija
67/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel, jonka ainoa kokemus naisista, on nähdä äitinsä alasti saunassa pikkupoikana, jakaa "tietämystään" 😂🤣 

Vierailija
68/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rotunaiset ovat harvassa nykyään. Ns.valkoisen roskan edustajat ja yh:t kyllä pyörivät vapaina.

WT yh roskia joka paikassa 

Ota kaltaisesi mies. Te kovimman luokan incelit olette yleensä kaulapartaisia kaappihomoja.

Vierailija
69/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida keskiverto nykymies olla mikään elegantti ja älykäs putkimies, joka kohtelee kunnioittavasti ihmisiä ja heittää älykästä läppää.

Jos joku löytäis mulle semmosen Niles Crane tyypin niin teen kyllä ihan mitä vaan, vaikka miesmakuni on muuten ihan päinvastainen.

Aivan unelma mies.

Pukumies, ei putkimies 🤣

Tosin ei putkimieskään haittaisi noilla spekseillä.

Vierailija
70/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rotunaiset ovat harvassa nykyään. Ns.valkoisen roskan edustajat ja yh:t kyllä pyörivät vapaina.

WT yh roskia joka paikassa 

Ota kaltaisesi mies. Te kovimman luokan incelit olette yleensä kaulapartaisia kaappihomoja.

Ei taida ne muut incelit olla sittenkään ihan niin epätoivoisia eikä reiänpuutteessa..

Vierailija
71/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina mainetta pidettiin tärkeämpänä - vieläkin osin maaseudulla - kuin todellisuutta. Pelättiin 'puheita' kuin ruttoa. Sivistyneessä yhteiskunnassa pidetään todellisuutta tärkeämpänä.

Vierailija
72/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT YH tatskattu ruuvinaama: EI kiitos.

Vierailija
73/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö AP ketju kuten ajattelit?

Miten meni noin omasta mielestä?

Vierailija
74/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hauska.  Mutta SAAKELIN  kiva tutustua kontrollifriikin ja menneen maailman ajatuksiin. 

Vierailija
75/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sellaiset 6-7 tason naiset voivat yrittää tätä kieltää, mutta kyllä parhaat miehet haluavat hillityn tyylikkään ja elegantin, ei mitään tatska-Jasminia. 

Mikä nyt siis on "paras"?

Samankaltaiset yleensä löytää toisensa ja silloinhan he ovat toisilleen parhaita.

Ap:lla paha ongelma kun niin paskaa naista ei ole eikä tule, että hänen tasollaan olisi.

Ei semmoista ole olemassakaan. Edes se juoppo-nsrkki-mt-ongelmsinen-syrjöytynut 180kg painava kouvolatunkainen, silmälasipäinem, 5:lle eri mammumiehelle lapsia tehnyt, sossutyilla elävä nainen on 100x tasokkaampi, kuin ap. 

Vierailija
76/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippii, ap on viimeinkin k

Pääsee naisten pukkariin. Siellä sitten, ellei jo aiemmin, poistetaan häneltä turha ruumiinosa.

Vierailija
77/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen jo sen verran vanha että vähät kiinnostaa. 

Vierailija
78/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan unelma mies.

Niles on tyylikäs ja hyväkäytöksinen, mitä ap ei ole. Ap on löysää paskaa muovipussissa.

Vierailija
79/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap tästä tiedota. Nyt me naiset tiedämme miten sinä ja kaltaisesi miehet jättävät.meidät naiset rauhaan 💋👍

Tätä tietoa on odotettu

Ja samalla pääsemme pitämään vähän hauskaa 🥂🍻💃🕺🐷🍕🍟🍔🔥🌪

Vierailija
80/131 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WT YH tatskattu ruuvinaama: EI kiitos.

Ap, lopeta se läväreiden ja tatskojen ottaminen ja käännä se kännyn kameran asento pois siitä selfieasennosta !!!!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi