VAROITUS!!! Miehet salakuvaa naisia älylaseilla! ÄLÄ PUHU MIEHELLE, JOLLA ON ÄLYLASIT!!!
VAROITUS! VAROITUS! ÄLÄ PUHU MIEHILLE, JOILLA ON ÄLYLÄSIT!!!
-
Varoitus, miehet salakuvaavat naisia.
-
"BBC:n haastattelema englantilainen 21-vuotias nainen kertoi olleensa lounastauolla, kun pitkä mies lähestyi häntä ja sanoi: Olen ihan varma, että punaiset hiuksesi kertovat sydänsuruista.
He keskustelivat hetken aikaa ja lopuksi mies pyysi naisen puhelinnumeroa, minkä hän saikin.
Sitä nainen ei tajunnut, että mies kuvasi kaiken älylasiensa videokameralla. Mies julkaisi videon Tiktokissa, jossa se keräsi 1,3 miljoonaa katselukertaa.
Myös naisen puhelinnumero näkyi videolla, minkä seurauksena hänelle soiteltiin ja läheteltiin viestejä."
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla ilkeä mutta pakostakin ihmettelen joskus onko miehuus joku luonnehäiriö tai mt-ongelma. Monilla miehillä on sen verran outoja ideoita.
Miesvihakommentti poistoon
Jos käyttäydyt ihmisiksi eli kohtelet naisia asiallisesti, sinulla ei ole hätää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä miehiä vaivaa? LOPETTAKAA! LOPETTAKAA!!!
Lopetetaan sitten, kun annatte edes kohtuullisesti p.illua!!
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju ilmiannettu.
N31
Pick me girl asettuu miesten puolelle, kun nuoret miehet ovat aivopesseet amistytön vihaamaan naisia
Vierailija kirjoitti:
NOSTO! NOSTO!
VAROITUS! MIEHET SALAKUVAA NAISIA ÄLYLASEILLA! PUHUKAA TÄSTÄ NAISTENRYHMISSÄ SOMESSA!!!
On muuten hemmetin isot kakkulat, kyllä noi tunnistaa ainakin. Jollain saattaa ne roikkua myös vain paidassa ja kassissa, huomioikaa sekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen tuollaiset lasit niin ne on entiset.
Ja mies haastaa sinut oikeuteen omaisuuden rikkomisesta.
Typerä nainen.
Oon eri, mutta jos ei ole luottotietoja ja on varaton niin se mies joutuu maksamaan itse sen oikeudenkäyntinsä eikä tule koskaan näkemään rahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä erottaa älylasit normaaleista laseista kun ne on jonkun päässä?
Aika selkeästi niistä sen kameranlinssin näkee.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tehdä kansalaisaloite tuon kieltämisestä ennen kuin leviää Suomeen.
Ei mene läpi. Julkisella paikalla kuvaaminen liittyy keskeisesti sananvapauteen, josta on säädetty perustuslaissa.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikkiaan seitsemän naista Englannista, Australiasta ja Yhdysvalloista kertoi vastaavista kokemuksistaan BBC:lle. Yhdestä heistä oli älylaseilla kuvattu salaa video uimarannalla."
UIMARANNALLA! Naisella on ollut bikinit, ja mies on salakuvannut naista!
Eikö uimaranta ole yleinen paikka jossa saa kuvata miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noin iso mies tiedä että itsetyydytys on keksitty? Ja on monista muuten mukavampas kuin yhdyntä!
Ei auta kuin jokaiselle rillipäälle haistatella kun tulee juttelemaan. Tätä näköjään nämä salakuvaajat haluavat sitten.
Taas todiste siitä kuinka suomalaiset miehet ovat maailman parhaita. Nuo salakuvaajat ovat brittejä (muslimeita). N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen tuollaiset lasit niin ne on entiset.
Ja mies haastaa sinut oikeuteen omaisuuden rikkomisesta.
Typerä nainen.
Oon eri, mutta jos ei ole luottotietoja ja on varaton niin se mies joutuu maksamaan itse sen oikeudenkäyntinsä eikä tule koskaan näkemään rahojaan.
Todistitko siis, että naiset ovat lähtökohtaisesti p.ersaukisia?😶😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noin iso mies tiedä että itsetyydytys on keksitty? Ja on monista muuten mukavampas kuin yhdyntä!
Ei r.unkatessa voi esim samalla hieroa tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että sulle pitäisi antaa? Anna sä sun rahat mulle tai vedän turpiin.
Ihan yhtä absurdi vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Taas todiste siitä kuinka suomalaiset miehet ovat maailman parhaita. Nuo salakuvaajat ovat brittejä (muslimeita). N28
Kiitos! Ainut järkevä nainen ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikkiaan seitsemän naista Englannista, Australiasta ja Yhdysvalloista kertoi vastaavista kokemuksistaan BBC:lle. Yhdestä heistä oli älylaseilla kuvattu salaa video uimarannalla."
Uimaranta on julkinen paikka ja julkisella paikalla saa kuvata ihan millä kameralla tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö uimaranta ole yleinen paikka jossa saa kuvata miten haluaa.
Ihan kuin sinä ikinä jaksaisit löntiä uimarannalle.
Vierailija kirjoitti:
Mistä erottaa älylasit normaaleista laseista kun ne on jonkun päässä?
Älylasit ovat yleensä mustasankaiset, paksut muoviset sangat. Rayban Metalta löytyy myös ruskeita, mutta niihin on vaikeampi piilottaa kameratoiminnot, näkyvät läpi. Mikä sekin jo kertoo paljon, miksi kamera tulee piilottaa.
Mä vihaan miehiä