Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso H: Olin vasemmiston aivopesemä

Vierailija
25.01.2026 |

Kommentit (469)

Vierailija
441/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen edelleen vassari, ja näitä teidän juttuja luettuani yhä tiukemmin sitä. 

Oletkin persaukinen ja sellaiseksi jäät. Toisin kuin Iso H ja Paleface.

Vierailija
442/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Millä tavalla se menee puten laariin että Li äänestää Venäjä pakotteiden ja Ukraina tien puolesta? Kiukuttaako se putinistipersua noin?"

Siinäpä sulle pohdittavaa ennen siirtymistäsi Ylikselle ja Suoli24:lle.

Söpöä kun ulos persulta loppuu argumentit kesken😅

Ainahan persuilta loppuu argumentit hyvinkin nopeasti. Mutta persujen kanssa keskustelu onkin enemmän viihdettä kuin asiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketä se on

KETÄ, KETÄ, KETÄ. 

Vierailija
444/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas sai hyvät naurut heti aamusta. se on niin hauskaa, kun vasenlaita sekoaa kun niiden puuhailut tuodaan päivän valoon. silkkipaperin ohuet mielet vaan hajoilee, kun se oma kupla puhkeaa. voi teitä ressukoita, kun noin hajoilette. kerätkää itsenne ja menkää töihin. 

Vierailija
445/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Millä tavalla se menee puten laariin että Li äänestää Venäjä pakotteiden ja Ukraina tien puolesta? Kiukuttaako se putinistipersua noin?"

Ainahan persuilta loppuu argumentit hyvinkin nopeasti. Mutta persujen kanssa keskustelu onkin enemmän viihdettä kuin asiaa. 

Vasemmiston paskasakin yksinpuhelu on koomista. Kukaan ei halua seistä teidän häviäjien joukossa.

Vierailija
446/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas se punakaartin vallankumous alkaa? Eikö vielä tänäänkään?

Vierailija
447/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paleface ?

Ei ole vielä myöntänyt mitään.

ei saa tarpeeks happee siitä nenästään

Vierailija
448/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston paskasakin yksinpuhelu on koomista. Kukaan ei halua seistä teidän häviäjien joukossa.

nyyh

Vierailija
449/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on oikeiston aivopesemä? Taitaa olla melko hyväuskoinen jamppa.

Vierailija
450/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon oikeistolainen nykyään myös, mutta pidän parhaimpana oikeistona kultuurimarxilaisuutta, joka kehitettiin älykköjen toimesta Yhdysvalloissa kuuskytluvulla. 

Heillä ei oikein voinut olla sosialismia, niin he kehittivät kapitalismiin oman vivahteen, joka tekee kapitalismista toimivamman ja reilumman kaikille ihmisille ja vähemmöstöille. 

Hieno ideologia ja tuo kapitalismin uudele vuosituhannelle.

Kun konservatiivinen kapitalismi tai oikeistolaisuus on kuin kommunismia vasemmiston kanssa, nin kultuurimarxilaisuus antaa ihmisille yksilönvapaudet. Hieno juttu kaikille. 

Amerikasta on kaikki siisten asia tullut maailmalle juuri kultuuimarxilaisuuden kautta. Elokuvat, musiikki ja kaikki kultuuri. 

Vierailija
451/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen edelleen vassari, ja näitä teidän juttuja luettuani yhä tiukemmin sitä. 

Oletkin persaukinen ja sellaiseksi jäät. Toisin kuin Iso H ja Paleface.

Kalpeanaama ei pelkää !

Vierailija
452/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin lapsuuden kaverin kanssa vähän lapsuudesta ja nuoruudesta, sitten aikuisuudesta.

Hänestä tuli pappi. 

Meni lukioon ja sieltä sitten lukemaan teologiaa.

Totesi vakavin ilmein että hänestä olisi voinut tulla gansteri. 

Olin että häh?

Hän totesi että hänestä olisi voinut tulla gansteri. 

Tiedustelin että lukiossako vai yliopistossako?

Hän kertoi että ei kummassakaan. Eikä muutenkaan, mutta hänestä olisi voinut tulla gansteri.

Minä sanoin että minustakin olisi voinut tulla gansteri, mutta ei tullut, koska minusta tuli elämäntapatyötön.

Hän nyökkäsi. Gansteriksi tulee jos tekee ganstereiden juttuja. Me valitsimme olla tekemättä ganstereiden juttuja. Minä oikeastaan valitsin olla tekemättä yhtään mitään juttuja. En ole hirveän hyvä tekemään mitään. 

Olen siinä hyvä. Hän toivotti minulle jumlan siunausta lähtiessään kotiinsa. Minä sanoin vain että heippa dei. 

Varmasti samaa tarkoitti tämä laulajakin. Hänestä olisi voinut tulla vasemmistolainen ja oikein hyvä sellainen, mutta päätti ettei tule hyvää vasemmistolaista.

Vierailija
453/469 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huono vasemmistolainen oikeistolainen?

Vierailija
454/469 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
455/469 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso H on putinistipelle.

Iso H

@IsoHenkka

Vaikuttaa siltä, että Vapauden Liitto on ainoa puolue, jolle vapaus on tärkeä asia. Näillä näkymin tulen todennäköisesti äänestämään Vapauden Liiton ehdokasta.

Vierailija
456/469 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Iso H, tämä Fintelligentsin vähemmän tunnettu jäsen, joku vapauden liiton hörhö nykyään??

Vierailija

27.03.2023 | 19:23

Twitterissä on tuon niminen käskemässä äänestää tätä venäjän orjuuden liittoa. Miten on ajatusmaailmoineen ajautunut noin kauas Elatisesta

https://www.vauva.fi/keskustelu/5061105/onko-iso-h-tama-fintelligentsin…

Vierailija
457/469 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama että mulla oli pitkään kuva että vasemmalta löytyy ihmisiä ketkä osaa ajatella omilla aivoilla ja mä olin itekki jotenki mieltäny itteni enemmän sinne, mut korona aika jotenki kääns kaike ylösalasi, koska just ne tyypit osottautu kamalimmiks ja auktoriteettiuskovaisimmiks ku kukaa muu tässä maassa. Sieltä tuli myös isoin vihapuhe

Vierailija
458/469 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauden liitto on kokoelma hörhöjä. Sinne kelpaa rupusakki joka ei muualle kelpaa kuten Qanon-hörhöt.

Vierailija
459/469 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toi sama että mulla oli pitkään kuva että vasemmalta löytyy ihmisiä ketkä osaa ajatella omilla aivoilla ja mä olin itekki jotenki mieltäny itteni enemmän sinne, mut korona aika jotenki kääns kaike ylösalasi, koska just ne tyypit osottautu kamalimmiks ja auktoriteettiuskovaisimmiks ku kukaa muu tässä maassa. Sieltä tuli myös isoin vihapuhe

Veikkaan että aika monella tuli vähän sama kokemus.. 😅😅

Vierailija
460/469 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan löydy.