Ei koskaan varaa lomaan
Teen yrittäjänä 6 pv viikko.
Työ ei ole raskasta, mutta sitä ei voi tehdä etänä. Elätän rakasta työkyvytöntä miestäni.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole työkyvyttömyyseläkettä? Sitä pitää hakea sinnikkäästi kerta toisensa jälkeen.
Ei sitä myönnetä, lue vaikka uutisia.
Mies kuulemma työllistyy yrityksessäni.
Ap
myytkö miestäsi?
Tuossa tilanteessa kannattaa ainakin paperilla erota ja muuttaa erikseen, silloin et joudu elättämään miestä vaan hän alkaa saada tukia.
Moni muukin joutuu tekemään niin. Toki voitte epävirallisesti olla edelleen yhdessä.
Laitat hiljaisena aikana lapun ovelle että yrittäjä on nyt viikon lomalla, tervetuloa uudelleen ja pvm perään.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa kannattaa ainakin paperilla erota ja muuttaa erikseen, silloin et joudu elättämään miestä vaan hän alkaa saada tukia.
Moni muukin joutuu tekemään niin. Toki voitte epävirallisesti olla edelleen yhdessä.
Millä rahalla mies muuttaa vuokra asuntoon?
Entä jos ei saa eläkepäätöstä?
Rakastan häntä, en halua että muuttaa jonnekin kauas
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako trolli mitalin?
Kokeile yrittämistä.
Meille pienyrittäjille ei jaella mitalleja.
Ap
Omapa on valintasi.lopeta yritys, eroa ukostasi...turha ulista täällä.
Vierailija kirjoitti:
Laitat hiljaisena aikana lapun ovelle että yrittäjä on nyt viikon lomalla, tervetuloa uudelleen ja pvm perään.
Hiljaisena aikana erääntyy alv vuokra ym
Kuka maksaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako trolli mitalin?
Kokeile yrittämistä.
Meille pienyrittäjille ei jaella mitalleja.
Ap
Omapa on valintasi.lopeta yritys, eroa ukostasi...turha ulista täällä.
Miten voi olla noin ilkeä ihminen? Mitä pahaa olen sinulle tehnyt?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rättikaupan yrittäjäkö se täällä taas yksinään ulisee? Tulin muuten juuri kahden viikon lomalta.
Ja mä varasin just lennot kahden viikon lomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa?
Ap
Säästät etukäteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rättikaupan yrittäjäkö se täällä taas yksinään ulisee? Tulin muuten juuri kahden viikon lomalta.
Ja mä varasin just lennot kahden viikon lomalle.
Hyvää matkaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei ilmeisesti ole eikä kummallakaan sisaruksia?
Mieskö on täysin liikuntakyvytön?
Tähän et sitten vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa?
Ap
On kyllä huono bisnes, jos viikon lomaan kaatuu.
Mitä tähän voi vastata, et kerro mikä sairaus miehelläsi on ja miksi ei saa jotain rahaa jostakin. Tuskin sinun tienaamasi rahat ainoa tulonlähde on.
Kyllä kerran kymmenessä vuodessa olisi hyvä päästä lomamatkalle. Minä olen säästänyt kaksisataa vuodessa ja käynyt Lapissa hiihtämässä. Kyllä asiantuntijahommissa on helppoa, kun pitää kunnostaan huolta ja tekee ahkerasti 50h viikossa.
Loistavasti. Mitä nyt pakkanen kiusaa. Pitäisiköhän lähteä taas aurinkoon?