Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ovat kyllästyneet Suomeen?

Vierailija
25.01.2026 |

Minulla on noin puolen miljoonan euron nettovarallisuus, josta suurin osa on osakkeissa. Olen jo pidemmän aikaa harkinnut muuttoa ulkomaille asumaan. Vaikka mikään paikka ei ole paratiisi, parempi elintaso, edullisemmat hinnat, vähäisempi rikollisuus ja suurempi asunto houkuttelevat. Minulla on yli keskiarvon tulot, mutta silti surkea elintasoa haluan parempaa itselleni. En myöskään erityisemmin pidä suomalaisista, vaikka itse sellainen olen. Minulla on etätuloja, joten se ei olisi este. Olen miettinyt myös uuden parisuhteen aloittamista ja ehkä lasten hankkimista sekin voisi olla syy jäädä nauttimaan paremmista oloista. Suomessa ei edes saa puolustaa itseään, jos joku käy päälle, ja muutenkin lait tuntuvat olevan vasemmistolaisen ajattelun läpitunkemia, kuten koko yhteiskunta, josta en ole koskaan pitänyt. Äänestän seuraavissa vaaleissa kokoomusta vaikka se on myös vasemmistolainen puolue, mutta ainakin paperilla yrittää puolustaa pääoman haltijoita. Jos sota tulisi niin en lähtisi kyllä sotimaan ilmaiseksi sossupummien ja tehtaiden omistajien etujen puolesta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentteja. Ei sinänsä ihme kun olen erityinen eli special.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan