Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten narsisti toimii, kun jää parisuhteessa valheistaan kiinni puolisolle?

Vierailija
25.01.2026 |

Onko kokemuksia?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea kirja "1200 metrin pudotus kuolemaan. Mieheni  päätti murhata minut , näin jäin henkiin"kirj. Victoria Cilliers.

Tositarina tämän kirjoittajan elämästä ,jossa selkeästi narsistinen mies koetti tappaa aviovaimonsa, kahden pienen lapsen äidin.  Oikein klassikko tarina narskun "rakkaudesta".

Vierailija
102/113 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten narsisti toimii kun ko maailma on häntä vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten narsistille laitetaan luu kurkkuun? Ketään, joka tietää? Tekis mieli tehdä se.

Ole täysin välinpitämätön, elä omaa elämää äläkä anna mitään huomiota.

Vierailija
104/113 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea kirja "1200 metrin pudotus kuolemaan. Mieheni  päätti murhata minut , näin jäin henkiin"kirj. Victoria Cilliers.

Tositarina tämän kirjoittajan elämästä ,jossa selkeästi narsistinen mies koetti tappaa aviovaimonsa, kahden pienen lapsen äidin.  Oikein klassikko tarina narskun "rakkaudesta".

Menisin tuon kanssa psykopatian puolelle. Narsismi ei johda murhanhimoon vaan psykopatia. 

Narsisti on räjähtävä ja kuuma.

Psykopaatti on kylmä ja voi olla hyvnkin pitkäjänteinen.

Narsisti tarvitsee sinulta palveluksia ja ihailua. Psykopaatille et ole mitään. 

Vierailija
105/113 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten narsisti toimii kun ko maailma on häntä vastaan?

Uhri

Kostonhimoinen sankariuhri

Vierailija
106/113 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se narsismia jos kiinni jääneenä sanoo ettei tiennyt toimiiko suhde? 

Vierailija
107/113 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi potuttaa.

Miksi en koskaan kertonut sille hirviöanopille, mitä sen kultapoju teki? Tai isälleen, joka oli ok. Miksi salailun hänen tekoaan?

Hän oli saanut minut uskomaan, että se on oma vika, häpeä ja ansaitsin sen. 

Enpäs ole koskaan tullut ajatelleeksi, että anopin ikävä suhtautuminen, joka alkoi jo ennen raskautta, saattoi johtua lokakampanjasta. Ei kait tullut mieleenkään, että ihminen haluaa olla yhdessä ja loata samanaikaisesti.

-se raskaana petetty

Valaiseva tarina, ja varmaan monelle, jotka ihmettelee anopin suhtautumista itseensä,

Vierailija
108/113 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissin kämppis ei koskaan ota puheeksi törkeyksiä. Ei pyydä selityksiä. Jättää omaan arvoonsa. Pad.caa.  Se v.tuttaa entistä enemmän narsissia. Lopulta toki voi heittää kaiken ihan suoraan päin naamaa.

Vierailija
109/113 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsissin kämppis ei koskaan ota puheeksi törkeyksiä. Ei pyydä selityksiä. Jättää omaan arvoonsa. Pad.caa.  Se v.tuttaa entistä enemmän narsissia. Lopulta toki voi heittää kaiken ihan suoraan päin naamaa.

Mä voin koittaa vähän suomentaa tätä. Katotaan onnistunko

Narsissilla viittaat natsistiin. Okei

Mutta mihin perustuu väite, ettei narsistin kämppis koskaan ota puheeksi törkeyksiä jne. Mikä vitutaa entistä enemmän narsistia? Ja kuka heittää kenelle lopuksi kaiken (minkä kaiken) päin naamaa?

Puhutko siis jostain tietystä narsistin kanssa asuvasta "kämppiksestä"?

Ei helkutti. En jaksakaan yrittää ottaa tästä tolkkua. Mutta voimia narsissin kämppikselle

Vierailija
110/113 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi potuttaa.

Miksi en koskaan kertonut sille hirviöanopille, mitä sen kultapoju teki? Tai isälleen, joka oli ok. Miksi salailun hänen tekoaan?

Hän oli saanut minut uskomaan, että se on oma vika, häpeä ja ansaitsin sen. 

Enpäs ole koskaan tullut ajatelleeksi, että anopin ikävä suhtautuminen, joka alkoi jo ennen raskautta, saattoi johtua lokakampanjasta. Ei kait tullut mieleenkään, että ihminen haluaa olla yhdessä ja loata samanaikaisesti.

-se raskaana petetty

Valaiseva tarina, ja varmaan monelle, jotka ihmettelee anopin suhtautumista itseensä,

Jep.

Olen miellyttäjätyyppi ja käyttäydyn kohteliaasti. Ihmettelin kun äitinsä ja siskonsa olivat niin jäätäviä minulle.

No, kyllä sitten vähän räjähtelinkin, kun alkoi jäähileet niskassa riittää.

Exä oli tissiposki, joka ei koskaan puolustanut minua äidilleen. Vähätteli ja vältteli. Lokakampanja selittäisi tämänkin. Eihän hän voinut käyttäytyä ristiriitaisesti äidilleen. 

- se raskaana petetty

Vierailija
111/113 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myönnä mitään. Ei koskaan pyydä anteeksi. Kääntää syyn kaikkien muiden syyksi. Haukkuu kaikki muut narsistiksi. Uhriutuu. Hyökkää.

Vierailija
112/113 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työpaikalla yhden narsistisesti käyttäytyvän lankeamaan omaan kuoppaansa, kun kiisti kertomani tulevat muutokset ja projisoi hyökkäävästi ne koskemaan vain minua ja syytti vain minua niistä muutosten syistä. Kiistää varmaan vieläkin sen jo tapahtuneen muutoksen, mutta minulle sillä ei enää ole väliä, koska osasin varautua muutokseen muilla suunnitelmilla. Joka mahdollisuus olisi ollut hänelläkin, mutta kun hän on  virheetön ja kehuttu, niin ei hänen mielestään koske häntä ne muutoksen perustelut. Joka toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa, kävi toteen narsistisella mekanismilla. Voivoi

Vierailija
113/113 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltää, selittelee, kääntää syyn vastapuolelle. 
Kieroilee kuten aina. Omaksi edukseen.