Kuka hullu lähtee sotimaan ja tapattamaan itsensä
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä velvollisuus minulla on kuolla maan puolesta?
ei kenelläkään ole sellaista velvollisuutta, tämä on rikkaan eliitin keksintöä tapetaan tavalliset ihmiset rintamalla, ei onnistu enää 2020-luvulla tämä
Valitettavasti tuntuu onnistuvan kuollut paljon porukkaa Ukrainassa yms maailmassa, ihmisluonto ei ole muuttunut sitten ihmiskunnan alkuajoista.
Vierailija kirjoitti:
Paljon noita hulluja näyttää Venäjän maalla riittävän. Ehkä heidän hullu diktaattori jotenkin pakottaa heidät sotimaan?
Sputnik piikki ja viina vaikutti. Tv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kenelläkään ole sellaista velvollisuutta, tämä on rikkaan eliitin keksintöä tapetaan tavalliset ihmiset rintamalla, ei onnistu enää 2020-luvulla tämä
Valitettavasti tuntuu onnistuvan kuollut paljon porukkaa Ukrainassa yms maailmassa, ihmisluonto ei ole muuttunut sitten ihmiskunnan alkuajoista.
siellä onkin maailman korruptoitunein hallinto / Zeke joka esti vaalitkin maassa, puhutaan siis diktatuurista
On ollut laissa kauan ennen zelenskyä, että ei vaaleja sodan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri.
Mitä rintamalla kaatuneet suomalaiset hyötyivät missään sodassa? Heidän perheensä tuhoutuivat poikien ja isien kuoltua rintamalla ja ainoa joka hyötyi oli rikas eliitti joka oli kaukana turvassa ja tavalliset ihmiset laitettiin tykinruuaksi
Ei kukaan nainen tai mies lähde rintamalle nykyään eihän siinä ole mitään järkeä, ihmiset ymmärtävät 2020-luvulla että on turha puhua sankarikuolemista sillä ei kukaan muista kuolleita eikä heidän hajoavia perheitään eikä kuolemasta saa mitään hyötyä... ei todellakaan laiteta enää tavallisia ihmisiä tykinruuaksi eturintamaan vaan sen sijaan laitetaan rikas eliitti ja poliitikot eturintamaan niin sodat päättyvät välittömästi - otetaan tästä kansanäänestys Suomessakin se on demokratiaa...
2020-luvulla kukaan ei enää lähde rintamalle rikkaan eliitin omaisuutta puolustamaan, ei Suomessa eikä missään maassa.
No sinä hyödyit sen verran, että väniset nyt täällä vapaasti, etkä vedä krokotiiliä jossain Siperiassa, ellet sitten olisi jäänyt kokonaan syntymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan lähde puolustamaan kenenkään pääomia. Menkööt Fazerit ja Herlinit ja Kyöstilän suku ynnä muu kerma.
Rikkaat pärjäävät aina. Osaavat siirtää pääomansa muualle.
Taviksilla on paljon enemmän menetettävää. Siis kodit, sosiaaliturva, edullinen sairaalahoito, korkeatasoiset synnytykset, eläkkeet.
Nehän on menossa kovaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka haluaa puolustaa äitiään, lapsiaan, vaimoaan, isänmaataan ja sen kansalaisia. Sellainen kuten isäni ja 3 veljeään.
ja sitten kun isä ja veljet ovat kuolleet kukaan ei enää puolusta lapsia ja äitiä, on turha valehdella mitään muuta, perheet tuhoutuvat paitsi rikkaan eliitin perheet jotka ovat kaukana rintamalta
Isäni ja toinen veljensä selvisivät ehjin nahoin, mutta vanhin veli haavottui pahasti, tosin kuntoitui ajan kanssa. Heidän serkkunsa kaatui ja moni muukin. Jos he eivät olisi puolustaneet tätä maata, olisi naiset ja lapsetkin varmasti tapettu, ja henkiin jääneet saaneet opetella puhumaan venäjää. Tosipaikan tullen minäkin tartun aseeseen, vaikka olen jo eläkeläismummo 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siellä onkin maailman korruptoitunein hallinto / Zeke joka esti vaalitkin maassa, puhutaan siis diktatuurista
Korruptitilastoissa itäinen kaalimaa on huomattavasti huonommin sijoittunut kuin Ukraina. Vaalit voidaan pitää heti kun kaalieotat lopettavat paskomisen väärällä puolella aitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok Pjotr, onneksi teillä on demokratia 💀
Vierailija kirjoitti:
Hyökkäyssotaan osallistuminen on kyllä hölmöjen hommaa.
Karkureita rangaistaan esimerkiksi tappamalla. Niinhän Suomessakin on tehty ja tehtäisiin edelleen.
Venäjähän ei ole diktatuuri, eiku onhan se!
Lähtihän Ukrainastakin miehet karkuun. Räälläkin ruokajaoissa seisoo nuoria Ukrainalaismiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka haluaa puolustaa äitiään, lapsiaan, vaimoaan, isänmaataan ja sen kansalaisia. Sellainen kuten isäni ja 3 veljeään.
ja sitten kun isä ja veljet ovat kuolleet kukaan ei enää puolusta lapsia ja äitiä, on turha valehdella mitään muuta, perheet tuhoutuvat paitsi rikkaan eliitin perheet jotka ovat kaukana rintamalta
Isäni ja toinen veljensä selvisivät ehjin nahoin, mutta vanhin veli haavottui pahasti, tosin kuntoitui ajan kanssa. Heidän serkkunsa kaatui ja moni muukin. Jos he eivät olisi puolustaneet tätä maata, olisi naiset ja lapsetkin varmastoli tapettu, ja henkiin jääneet saaneet opetella puhumaan venäjää. Tosipaikan tullen minäkin tartun aseeseen, vaikka olen jo eläkeläismummo 💪
Mun isovanhemmat eli venäjän vallan alla. Taloissa oli liputettava venäjän lipulla. Oppikouluissa joka päivä tunti venäjää jne
Kaverin poika lähti Ukrainaan sotimaan, tyhmä kun on. Käy miten käy, ei jää hajoavia perheitä jälkeen.
Rikkaat pärjäävät aina. Osaavat siirtää pääomansa muualle.
Taviksilla on paljon enemmän menetettävää. Siis kodit, sosiaaliturva, edullinen sairaalahoito, korkeatasoiset synnytykset, eläkkeet.