Tapailumies ei osaa syödä puikoilla.
Oltiin kiinalaisessa ravintolassa syömässä ja selvisi ettei mies osaa syödä puikoilla. Tosi noloa katsoa kun aikuinen mies söi haarukalla. Hävetti tosi paljon.
Meni maku miehestä. Taitaa olla tämä tässä.
Kommentit (45)
aikoinaan ei käytetty edes puikkoja.
sitäpaitsi sushi siis aito pisteltiin aikoinaan ilman puikkoja.. revi siitä.
Aloittakaa sormiruokailu ja turvaruoka. Tai haarukka.
Sun olis pitäny viedä mies kotiin ja opettaa käyttää niitä anaali puikkoja!
Mikä ihme tuo on? Minä en osaa syödä veitsellä ja haarukalla.
Kyllähän jokainen sivistynyt osaa syödä puikoilla.
Tapailunainen ei kerro oleellisinta. Annoitko?
Rakastan kiinalaista ruokaa enkä ole koskaan syönyt sitä puikoilla. Itse asiassa jos tuo olisi tapailukumppanille joku kynnyskysymys niin olisin tyytyväinen, jyvät erottuisivat akanoista jo aikaisessa vaiheessa ja minä olisin tuossa tilanteessa voittava osapuoli. Toki aloitushan oli selvä provo.
Minun mies ei myöskään ollut koskaan syönyt puikoilla, kun tapasimme. Kuitenkin yli 40-vuotias silloin. No, oppi kyllä, vaikka ne ensimmäiset kerrat lävisti shusit aika brutaalisti.
Siitä vaan varoituksen sana, että selvittele vähän yleissivistyksen tasoa. Minä olen opettanut nyt tälle ukolleni kaikkea ihan perushommaa ja alan vähän kypsymään kun yhä edelleen tulee vastaan asioita, mistä hänellä ei ole hajuakaan! Nyt luulisi, että on ollut joku peräkamarin poika? Eikä mitä! Ihan työssäkäyvä, eronnut ja isä, kunnollinen perusmies. Onneksi ottaa opikseen, välillä vaan ihmettelen miten voi noinkin utelias ja tietämätön olla samaan aikaan..
Vierailija kirjoitti:
Minun mies ei myöskään ollut koskaan syönyt puikoilla, kun tapasimme. Kuitenkin yli 40-vuotias silloin. No, oppi kyllä, vaikka ne ensimmäiset kerrat lävisti shusit aika brutaalisti.
Siitä vaan varoituksen sana, että selvittele vähän yleissivistyksen tasoa. Minä olen opettanut nyt tälle ukolleni kaikkea ihan perushommaa ja alan vähän kypsymään kun yhä edelleen tulee vastaan asioita, mistä hänellä ei ole hajuakaan! Nyt luulisi, että on ollut joku peräkamarin poika? Eikä mitä! Ihan työssäkäyvä, eronnut ja isä, kunnollinen perusmies. Onneksi ottaa opikseen, välillä vaan ihmettelen miten voi noinkin utelias ja tietämätön olla samaan aikaan..
Jotkut miehet eivät osaa avata viinipulloa. Ihan uskomatonta.
Mun tapailumies ei voinu mennä mun lempilaitteeseen, ni käveltiin ohi ja mentiin puurataan 😎
Kamala epäsivistymätön mies kun ei aasialaisia tapoja osaa! Kaikista buffeteista haarukat ja veitset veks.
mistä näitä typeriä viestiketjun aloittajia löytyy
Vierailija kirjoitti:
No nyt on syy antaa pakit!! 😂
Millainen mies noin muuten? Minkä ikäinen? Mä oon sinkku ja ihan mielelläni opettaisin jollekin kivalle miehelle miten syödään puikoilla jos sitä kiinnostaisi. Saa paljon hauskaa yhdessä sellaisesta.
Älä ole turhan snobi, et sinäkään ne puikot kädessä syntynyt.
Itse onnistuin syömään tänään jo sushin puikoilla, mut Japanilaiseen wokkiin ja riisiin piti turvautua vielä haarukkaan. Onko antaa mitään vinkkiä miten tuollaista vähän kosteampaa ruokaa syödään puikoilla?M33
Maassa maan tavalla. Suomessa syödään haarukalla veitsellä ja lusikalla. Thaimaassa, Intiassa ja Filippiineillä syödään lusikalla ja haarukalla.
Siitä vaan opettamaan, niin ei hävetä seuraavalla kerralla. Muista opettaa myös, kuinka vedetään silmät vinoksi!
Puikot eivät kuulu suomalaisen käteen. Täällä käytetään veistä ja haarukkaa.
Lähetä tänne se miehesi! Mäkään en osaa syödä puikoilla. En ole kokenut tarpeelliseksi harjoitella, kas kun meillä länsimaissa on tapana käyttää haarukkaa ja veistä.