Thank God, sä tulit
No nyt alkaa kolmosella paljon mainostettu uusi viihdeohjelma. Kritiikkiä nimestä. Olisihan tuo voinut olla suomenkielellä.
Katsotaanpas nyt sitten. :)
Kommentit (94)
Miksi ohjelman nimi on tuollainen. Eikö muuta olisi ollut käytettävissä.. jumalanpilkkaamista. En katso ennen kun nimi vaihtuu..
Miksi tuossa koko ajan vaihtuu se improvisoija. Vie koko hommasta idean.
En tiedä kumpi oli rasittavampaa, ohjelman ADHD-leikkaus vai näyttelijöiden keskenään hirnuminen. Puoli tuntia jaksoin katsoa.
Olisivat edes laittaneet hauskat vaatteet näyttelijöille, jos tarkoitus oli tehdä komiikkaa.
Mitä ihmettä? Onpa taas synkeää porukkaa. Itse odotin juuri tuolla asenteella, että mitähän kakkaa taas tarjotaan, mutta tämähän on ihan hulvattoman hauska. Vihdoinkin sketsiohjelma jolle saa nauraa. Putous oli ihan kökkö tähän verrattuna.
Muistan tuon Luojan kiitos. Muistelen että oli ihan hauska. Mutta ei tämä tämän illan versio.
Mikä tuo Jennin meikki oikein on olevinaan? Näyttää ihan transulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ompas tuo hanna kinnunen "levinnyt..takapuoli ja reidet...
Älä viitsi. Ihan samalta näyttää.
en viitsi..minun mielestä on.....ja jos onkin mitäs sitten totesin vaan
Hauska. Hyvä. Naurattaa kohtaukset ja sohva.
Tampio-tuotantoa vesipäille potkupallon lomassa.
Ei juurikaan naurata...Sitä paitsi 2. käsky "Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä."
Nykyään joka yhteydessä kirkuvat omg, omg, omg----
Sekavaa hyppimistä mitä jaksoin katsoa eka vartin. Näytettäisiin yhden suoritus kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tämähän olikin koko homman idea. Juontajan meikki.
Vierailija kirjoitti:
Romutransu Kuotesaho.
Vierailija kirjoitti:
Jennillä sama maskeeraja kuin Pimiällä, yök.
Jenspan nenä on persoonallinen. Nyt se on meikattu entistä näkyvämmäksi. Miksi?
Ois ollut mieluummin Voi hitsin pimpula, sä tulit!
Mua on kyllä naurattanut 😅 ! Hauska ohjelma
Hauska ollut tähän mennessä, ihanat näyttelijät. Tykkään.🤗 Tähän mennessä jo parempi kuin putous ikinä.
Meinasin kuolla nauruun siinä Sarin kertakäyttölusikan kommentissa 😂😂😂
Aikaisemmin on ollut ihan hauskoja improvisaation perustuvia ohjelmia. Ei tämä ole hauska.