Thank God, sä tulit
No nyt alkaa kolmosella paljon mainostettu uusi viihdeohjelma. Kritiikkiä nimestä. Olisihan tuo voinut olla suomenkielellä.
Katsotaanpas nyt sitten. :)
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Hirveää. Anteeksi nyt vaan.
Niin on, eikä sen toteamista tarvitse anteeksi pyytää.
Ap
Tää sopisi teatterikorkeakoulun pikkujouluihin, ei telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Poikkeus on uusi Pimiä. Ihan joka paikkaan se on pakko laittaa.
Poikelus*
Onko tää hammastahnaa vai tulink mä jo?
Siis mitä tämä on? Miten nuo ulvoo naurusta yleisöä myöden. En tajua, eikä naurata ollenkaan. Masentavaa on tv-ohjelmien taso.
Kaikkeen sontaa Ketonenkin lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Kun saisi vielä teinityttöä, se olisi unelma.
M59
Mä taas toivon että olisin vielå teinityttö joka saa tuhmaa setää, mutta olen jo keski-ikäinen perheenäiti joten se siitä.
Prime time-aikaan epäonnistunutta formaattia. Juontajastakin maskeerausta myöten huokuu, että homma ei toimi.
Minusta tää oli hauska mutta en tajua tuota hiusmuotia jossa hiukset näyttävät rasvaisilta tai on hirveästi geeliä jolla kammattu taakse. Jennillä usein on ja näyttää hirveältä.
Katsokaa kukkia ja sidontaa-elokuva. Tehty improvisoimalla. Todella hyvä elokuva. Tuolla tekniikalla pitäisi maailmassa tehdä enemmänkin elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tää oli hauska mutta en tajua tuota hiusmuotia jossa hiukset näyttävät rasvaisilta tai on hirveästi geeliä jolla kammattu taakse. Jennillä usein on ja näyttää hirveältä.
Oikeastiko hauska? Siis missä vaiheessa? Itse en ole vielä edes hymyillyt.
Kari Ketonen turha tuossa hauskimman näyttelijän valinta roolissaan. Ollut muuten ihan hauska mutta näyttelijöillä on kummallisen kiusalliset välit toisiinsa tuossa istuessaan.
Tämän takia ei lauantain iltalenkki jää enää toiste väliin. Tack o. adjö!
Onneksi heillä on hauskaa. Mutta tuskin katsojilla. Kenelle tämä on tehty?
Tosi outo, kanava vaihtui vartin jälkeen. Ihme sekoiluhuumoria, naamanvääntelyä ja myös äänenvääntelyä typerästi mikä ei naurata yhtään.
Mahtavan hauskaa. Täällä nauretaan kippurassa vedet silmissä. Lisää tällaista!
15 minuuttia jaksoi pitkin hampain katsoa, aivan kuin ala-asteen koululaiset olisi tehneet koulun juhliin keskenään "ohjelman", tuskin ketään muuta nauratti kuin tekijöitä, jos heitäkään oikeasti.