Sympaattisia Suomi-julkkiksia
Kommentit (171)
Janne Kataja, on todella mukava livenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-ahonon erittäin sympaattinen kun tutustuu. Lehtien palstojen perusteella on itse piru.
Poliitikkoja on tapana arvioida mielipiteiden ja kannanottojen perusteella.
Tässä ketjussa arvioidaan sympaattisuuden perusteella. Halla-aho on mielestäni juuri sitä, kun häneen lähemmin tutustuu. Oikeasti on kiinnostunut ja kuuntelee ihmisiä.
Olen kyllä samaa mieltä. Häntä kuvataan vetäytyväksi ja ylimieliseksi, mutta juttelin hänen kanssaan teltalla ja oli jotenkin todella kiinnostuneen oloinen ja kuunteli rauhassa. Pyyteli anteeksi, että joutui jatkamaan matkaa.
F1-kuskeista Mika Häkkinen vaikuttaa mukavalta ja ystävälliseltä, kaimansa Salo puolestaan leuhkalta ja ylimieliseltä. Kimi Räikkösestä olen puolestaan saanut sellaisen kuvan, että jörön ulkokuoren alla on hyvinkin lämmin ihminen.
Edesmennyt Pate Mustajärvi. Skarppi ja mukava, tavallinen. Ja myös kohtelias!
'Roope Salminen
11 naista jotka tätä yläpeukuttanut, niin näköjään ihannoi r@isk@@jia'
//
Ei minulta. E
Kaikki rallimestarit ja F1-mestareista Mika Häkkinen.
Vierailija kirjoitti:
F1-kuskeista Mika Häkkinen vaikuttaa mukavalta ja ystävälliseltä, kaimansa Salo puolestaan leuhkalta ja ylimieliseltä. Kimi Räikkösestä olen puolestaan saanut sellaisen kuvan, että jörön ulkokuoren alla on hyvinkin lämmin ihminen.
Mielestäni jöröys ei välttämättä tee ihmisestä ei-symppistä. Kimi heittää kyllä suorat sanat joistakin ihmisistä, mutta se on kaikesta etuoikeutuksesta huolimatta jotenkin aitoa.
Mika Saloa ei voi pitää symppiksenä, kun katsoo miten kohteli Norikoa.
Anna Eriksson.