Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kerrostalossa tehdä porrastreeniä?

Vierailija
24.01.2026 |

Eli esim 10 kertaa ylös ja alas raput alhaalta viidenteen kerrokseen ja takas jne. Aika hyvä porrastreeni ilmaiseksi ja peppu muotoutuu ilman kuntosalia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et metelöi. Sen voi tehdä kovalla temmolla tai rauhassa.

Vierailija
22/26 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, päiväaikaan. En tosin suosittele - voi joutua tekemisiin sellaisten ihmisten, joiden kanssa -ei- halua olla tekemisissä. (alkkarit, narkit, vars. tiilerit).....

Ei noita nyt tarvitse välttämättä pelätä/antaa pelolle valta koko elämässä. Todennäköisyyksiä voi laskea ....

(juu, porvoolaiselta aloitukselta vaikuttaa, mutta vastasin silti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein kun asuin vuokralla 5 kerroksessa. Aina juoksin portaat ylös pitkillä harppauksilla. Kyllä rupes pakarat pyöristymään ja baarissa naiset puristelivat pepusta kun olin tanssilattialla 👍

M39

Vierailija
24/26 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki.

Itse teen joka toinen päivä porrastreenin puukengät jalassa.

Vierailija
25/26 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ohis, muistui vaan mieleen:

Menin baariin kävelylenkin jälkeen, "1 nopee stobe" :) .... Juttelin baaritutun kanssa tiskillä. Hän kertoi olevansa yökkönä keskussairaalan päivystyksessä. Jotenkin vaan se juttu meni siihen: Kysyin, et onko siellä narkkeja? - Vastasi siihen, että on. Ovat itseasiassa aika rauhallisia; sekakäyttäjien kanssa on ongelmia - kilahtavat milloin mistäkin (pienestä asiasta, päättelin).

Siihen tuli joku pitkä kaveri - meni suoraan vessaan ja tuli kohta pois. Muuta en ajatellut, kuin että no kucetti niin. .... Tuo baarituttu meni perässä ja sanoi mulle ja isännälle: vessassa on huumeruisku, hän nosti lattialta pöydälle, tee sille mitä haluat (siis ilmoitatko johonkin vai mitä?).

Vierailija
26/26 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et kolistele tai muuta turhaa melua aiheuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan