Saako kerrostalossa tehdä porrastreeniä?
Eli esim 10 kertaa ylös ja alas raput alhaalta viidenteen kerrokseen ja takas jne. Aika hyvä porrastreeni ilmaiseksi ja peppu muotoutuu ilman kuntosalia.
Kommentit (26)
Saa, päiväaikaan. En tosin suosittele - voi joutua tekemisiin sellaisten ihmisten, joiden kanssa -ei- halua olla tekemisissä. (alkkarit, narkit, vars. tiilerit).....
Ei noita nyt tarvitse välttämättä pelätä/antaa pelolle valta koko elämässä. Todennäköisyyksiä voi laskea ....
(juu, porvoolaiselta aloitukselta vaikuttaa, mutta vastasin silti).
Itse tein kun asuin vuokralla 5 kerroksessa. Aina juoksin portaat ylös pitkillä harppauksilla. Kyllä rupes pakarat pyöristymään ja baarissa naiset puristelivat pepusta kun olin tanssilattialla 👍
M39
Toki.
Itse teen joka toinen päivä porrastreenin puukengät jalassa.
Sori ohis, muistui vaan mieleen:
Menin baariin kävelylenkin jälkeen, "1 nopee stobe" :) .... Juttelin baaritutun kanssa tiskillä. Hän kertoi olevansa yökkönä keskussairaalan päivystyksessä. Jotenkin vaan se juttu meni siihen: Kysyin, et onko siellä narkkeja? - Vastasi siihen, että on. Ovat itseasiassa aika rauhallisia; sekakäyttäjien kanssa on ongelmia - kilahtavat milloin mistäkin (pienestä asiasta, päättelin).
Siihen tuli joku pitkä kaveri - meni suoraan vessaan ja tuli kohta pois. Muuta en ajatellut, kuin että no kucetti niin. .... Tuo baarituttu meni perässä ja sanoi mulle ja isännälle: vessassa on huumeruisku, hän nosti lattialta pöydälle, tee sille mitä haluat (siis ilmoitatko johonkin vai mitä?).
Kunhan et kolistele tai muuta turhaa melua aiheuta!
Jos et metelöi. Sen voi tehdä kovalla temmolla tai rauhassa.