Oleko saanut seksiä (1/2026) tässä kuussa?
Kerro rehellisesti. ('avaa vähän asiasta'..) ok.
Millaista se oli.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En. Viimeksi joulukuussa, sillä miestä ei enää juurikaan kiinnosta. TV vie iltaisin voiton ja sänkyyn tullessaan nukahtaa heti. Itseltäni on seksuaalinen itsetunto mennyt melko matalalle tämän vuoksi, niin enpä enää itsekään ota edes asiaa puheeksi. Sitten välillä itken itsekseni, kuten nytkin tätä kirjoittaessa ja asiaa miettiessä. Mutta kaipa tähän kämppäkaveruuteen joskus tottuu.
Tässä kohtalotoverisi paitsi että olen mies. Vaimo vain kutoo tai pelaa tabletilla. Seksi ei häntä enää vaihevuosien jälkeen kiinnosta. Eipä tätä oikein kämppäkaveruudeksikasn voine sanoa kun kaikki kotityöt ovat langenneet minulle. Täytyy varmaan käydä maksullisella koska kyllä näin 63 vuotiaanakin seksuaalinen tarve on jäljellä.
Neljä kertaa ja tänään olisi toivoa saada viidennen kerran. Perinteistä lähäriä joka kerta. Useammin teksi mieli mutta vaimoa ei niin kiinnosta.
Itse asiahan voi olla hyvinkin vakava ja jopa parisuhteissa niiden jatkuvuutta uhkaavaa jos on saamaton vaikkei haluaisi olla sellainen, mutta on silti huvittavaa havaita alapeukkua tulevan nimenomaan niille jotka seksiä saa kohtuu usein ja yläpeukkua tulee sellaisille joiden saanti ollut nollaa. Ehkä kateus saajia kohtaan motivoi saamattomia osoittamaan kateutensa noin? Olisi mielenkiintoista nähdä perusteita aina kun tulee peukkua jompaan kumpaan suuntaan.
Vaimon kanssa lähärissä 4 kertaa, joista viimeiset 2 kertaa tällä viikolla.
Yhden kerran pari viikkoa sitten.
Melkein jokapäivä, ja uskon että tänäänkin, kun kysyi saanko. Joo oli vastaus. Vanhassakin liitossa on kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiahan voi olla hyvinkin vakava ja jopa parisuhteissa niiden jatkuvuutta uhkaavaa jos on saamaton vaikkei haluaisi olla sellainen, mutta on silti huvittavaa havaita alapeukkua tulevan nimenomaan niille jotka seksiä saa kohtuu usein ja yläpeukkua tulee sellaisille joiden saanti ollut nollaa. Ehkä kateus saajia kohtaan motivoi saamattomia osoittamaan kateutensa noin? Olisi mielenkiintoista nähdä perusteita aina kun tulee peukkua jompaan kumpaan suuntaan.
En ole alapeukuttanut mitään, mutta olen antanut tsemppipeukun muille saamattomille kyllä. Mene ja tiedä miksi kukakin peukuttelee ja mitä.
Nimimerkillä, aiemmin seksittömyytensä ketjuun raportoinut.
Vierailija kirjoitti:
En kuussa, mutta maassa kyllä.'
No selvähänse.. mut.
Ootko Sä ehkä k o k e i l l u t ..vielä
puussa?
;))
-ap
Jep, ihan tavallista parisuhdeseksiä. Siinä sen enempiä kerrottavia. Joskin vähemmän kuin olisin halunnut, kun mies on aina töissä tai töiden jälkeen väsynyt
N45
Kyllä. Kädet toimivat täydellisesti edelleen. Aloitin vuonna 1974 ja hyvää tekee edelleen. M66
Vierailija kirjoitti:
En. Viimeksi joulukuussa, sillä miestä ei enää juurikaan kiinnosta. TV vie iltaisin voiton ja sänkyyn tullessaan nukahtaa heti. Itseltäni on seksuaalinen itsetunto mennyt melko matalalle tämän vuoksi, niin enpä enää itsekään ota edes asiaa puheeksi. Sitten välillä itken itsekseni, kuten nytkin tätä kirjoittaessa ja asiaa miettiessä. Mutta kaipa tähän kämppäkaveruuteen joskus tottuu.
Ei siihen totu 😔 Tai ainakaan minä en tottunut. Viisi vuotta toivoin, että tilanne muuttuisi tai että tottuisin. Mutta ei. Erosin. Nyt uudessa parisuhteessa (kestänyt reilun vuoden) seksiä vähintään viikoittain
Nainen, 50
Huulihölkän ostin tutulta hupakolta
Paljon mahdollista, että tulee "tipaton" tammikuu. Edellisen kerran saanut rouvalta pillua jouluaattona. Pari kolme kertaa on ollut pakko runkata pahimmat paineet pois.
M58
Pantu on muijan kanssa kun punasilmä kanit koko alkuvuosi.
4 kertaa. Kahden eri miehen kanssa.
Toisen kanssa kerran, käytiin useampi asento läpi. Ei nuole eikä juuri sormeta. Suihin pitää kyllä ottaa ja monta kertaa. (Seksisuhde kestänyt 1,5 vuotta. Taitaa loppua nyt)
Toisen kanssa ihan perus-seksiä mutta todella hyvää sellaista! :) Suuseksiä molemminpuolin.
Uusi tuttavuus.
N30
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kädet toimivat täydellisesti edelleen. Aloitin vuonna 1974 ja hyvää tekee edelleen. M66
Mihin Lyyli jäi ?
Itseltäni olen saanut. Hyvää on joka kerta.
Kerran. Oli aika kiimaista kun on tässä ollut taukoa erinäisistä syistä. Ihan tavallista arkiseksiä muuten. M47