Oletko saanut seksiä (1/2026) tässä kuussa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olen. Miesystäväni kanssa ollaan tavattu kolmesti. Hand&blow job, lähinnä. Ja läheisyyttä.
Ja on ollut ihanaa, vaikka väsymys onkin vähän vaivannut.
Vierailija kirjoitti:
En ole 40 vuoteen saanut seksiä.
Mä en ole koskaan saanut näin paljon positiivista palautetta
En ole. Ei kiinnosta enää. Oma, eikä vieraatkaan (vielä vähemmän edes ajatustasolla). "Velvollisuusseksi" tekee tehtävänsä. Harrastaa seksiä toisen toivomuksesta, vaikka väsyttää, on ihan poikki, tai tekemättömiä asioita jonoksi asti, jotka pyörii mielessä. Pitkä parisuhde (jatkuu). Monet miehet tekee puolisoistaan suorastaan aseksuaalin vaivihkaa. Eikä kyse ole edes huonosta seksistä, jossa ei itsekin "saisi". Miesten tärkeimmäksi kokemansa ja toiminnanohjausta säätelevä "sukupuolielin" sijaitsee alahaarukassa jalkojen välissä jatkeena. Naisilla se on aivoissa. Eipä ole ollut sen sijaan läheisyyttäkään (fyysistä). Edes siitä en ole kovin pahoillani, jos tuskin lainkaan. Kosketus ei ole tienviitta seksiin, niin kuin se toisen mielestä valitettavasti oli, ja lukemattomien muidenkin miehien kirjoitusten perusteella. Kiva sekin, että nyt on fertiili-ikä ohi, niin epätoivotut tuntemattomien fyysiset kehon loukkaamiset koskemalla, niin on nekin jäänyt pois. Koko iän siitä kärsikin varhaisteinistä asti. Se EI ole positiivista huomiota tai kehu kohteelle. Jokaisen miehen pitäisi se sisäistää.
Olen persu Oulusta ja käytän tummeli jotta saan persettä vaikka väkisin,,,siis olenhan persu myös mustat käy...
Miksei seksikeskusteluja siirretä enää nykyään seksi-osioon??
Mode!!?
Jos tumputus lasketaan niin noin 20 kertaa.
Joo, ymmärsin sukupuolesi. Ihan vain uteliaisuudesta, oletko sinkku vai avoimessa suhteessa?