Oletko saanut seksiä (1/2026) tässä kuussa?
Kommentit (49)
En ole saanut edes tällä vuosituhannella. Tai ehkä alkuvuosina. Omin käsin onneen.
Olen saanut eilen illalla peppua. Ja sitä ennen tässä kuussa 5 kertaa.. myös musta mies on antanut.
Olen saanut muutaman kerran ja hyvää oli, niin kuin aina.
Tunti sitten, kohta toinen kierros. Oli ihanaa.
N45
Toivottavasti vaimosi voi hyvin ja pidät hänestä huolta. Ja pidä huoli myös itsestäsi. Halaus täältä tuntemattomalta.
Oikea käteni on ollut hyvä minulle myös tammikuussa. Kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En ole halunnut seksiä kun vastaan ei ole tullut deittimiehiä joista syttyisin.
Itselle ei ole tullut vastaan miestä jonka kanssa olisi kiinnostanut edes tavata.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun oliskin joku ihana ja turvallinen mies, kenen kanssa harrastaa
Ei siulle kelepaa mikkään turvallinen miäs. Pittää olla jännäJoonatan joka paukuttaa pakaraan kakskytäsenttisellä letkulla.
En edes tällä vuosikymmenellä. En osannut ajatellakaan, että se edellinen kerta oli ilmeisesti myös viimeinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Oiskin mies, niin saisi kyytiä.
Oishan tässä mies naiselle, pitkä, komeaksi kehuttu sporttinen vanilja-mies. Minkäslaisesta kyydistä pitäisit? Kyyti kauppaankin onnistuu.
Olen. Miesystäväni kanssa ollaan tavattu kolmesti. Hand&blow job, lähinnä. Ja läheisyyttä.
Oon ja tuntui tosi hyvältä. Sellainen jännä halun ja jännityksen sekainen tunne kun uusi ihminen kyseessä. Yritän jostain käsittämättömästä syystä pitää kiinni omasta viileähköstä ulkokuoresta edelleen vaikka näyttäis saaneen aikaan kunnon panetuksen tuo. Enemmän kuin jo valmiiksi oli. Lipsuu ajatukset jatkuvasti siihen miten ihanalta hän tuntui
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut eilen illalla peppua. Ja sitä ennen tässä kuussa 5 kertaa.. myös musta mies on antanut.
Oletko yhden vai useamman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhden vai useamman kanssa?
Useamman, olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Oon ja tuntui tosi hyvältä. Sellainen jännä halun ja jännityksen sekainen tunne kun uusi ihminen kyseessä. Yritän jostain käsittämättömästä syystä pitää kiinni omasta viileähköstä ulkokuoresta edelleen vaikka näyttäis saaneen aikaan kunnon panetuksen tuo. Enemmän kuin jo valmiiksi oli. Lipsuu ajatukset jatkuvasti siihen miten ihanalta hän tuntui
Tuo on se vaihe, mikä ei saisi koskaan loppua.
En, mies pihtaa, viimeksi saanut viime lokakuussa.