Tilaatteko viinaa Saksasta?
Kommentit (36)
Netpris Suomi katosi
Netpris Suomi eli Netpris.net verkkokauppa katosi verkosta kesäkuussa 2025 hetkinen sen jälkeen kun sivuilla oli ollut tieto ettei tilauksia voida juuri nyt vastaanottaa maksuongelmien vuoksi mikä viittaa siihen että toiminnassa on ollut jonkinlaisia epäselvyyksiä.
Myyjän (verkkokauppa) on tarjottava erilaisia toimitusvaihtoehtoja, jotta asiakkaalla on vapaus valita kuljetusyritys.
Asiakkaalla on oltava mahdollisuus noutaa tuotteet myyjän varastolta.
Asiakkaalla on oltava mahdollisuus neuvotella ja sopia ehdoista vapaasti kuljetusyrityksen kanssa.
Myyjä ei voi määritellä kuljetusehtoja tai toimia kuljetusyrityksen urakoitsijana sen puolesta.
AlkoJuomat täyttää kaikki neljä ehtoa, joten alkoholin tilaaminen verkkokaupastamme on täysin laillista.
Kaikki kannattaa aina suoraan tilata ulkomailta, jos vaan voi. Eli emme osta Suomi-kamaa jos on mahdollista, kiitos Petterin hallitukselle
Olen tilannut jo useamman vuoden. Reilu viikko menee kunnes laatikko on meidän postipisteessä.
Viinitonkat vajaan kympin, vodkat 10€, konjakit ja brandyt vähän enemmän. Yksi 20kilon laatikko maksaa kuljettaa 30€. Kyllä kannattaa.
En mutta olen kiinnostunut. Vähän lueskelin toimittavia sivuja viime viikolla. Vähän vielä epäselvää se toimitus, kun nuo kaupat ei tuonut kotiin, vaan pitäisi erikseen tehdä kuljetussopiimus. Yleensä jengi puhuu, että kaikki hoituu firman kautta. Eli tilaus sisään maksu ja tuotteet tulee ovelle viikon sisään. Mitä tämmöisiä firmoja ovat, että yhdellä tilaukseslla ja sopparilla kaikki toimii
Ainoa mikä EUssa liikkuu vapaasti on moniosaajat.
Olin Travemunden satamassa odottamassa laivaa, ja kävelin varastokauppaan, josta ihmiset käy autolla hakemassa juotavia.
Kaupan pihalla oli kuljetushäkkejä, joissa oli lukuisia ruskeita pahvilaatikoita, aika isoja.
Menin katsomaan lähempää, että mitäs laatikoita nämä on.
Suuri oli hämmästykseni, kun jokaikisen laatikon osoite oli Suomessa! Että todellakin saksasta tilataan, ilmeisen kannattavaa. Osoitteet oli ympäri Suomea, niitä oli kymmeniä ja kymmeniä. Siinä on sen päivän lähetys. Kuljetusliike käy joka päivä hakemassa lastin.
Ja hinnat on kyllä edulliset.
Vierailija kirjoitti:
Olin Travemunden satamassa odottamassa laivaa, ja kävelin varastokauppaan, josta ihmiset käy autolla hakemassa juotavia.
Kaupan pihalla oli kuljetushäkkejä, joissa oli lukuisia ruskeita pahvilaatikoita, aika isoja.
Menin katsomaan lähempää, että mitäs laatikoita nämä on.
Suuri oli hämmästykseni, kun jokaikisen laatikon osoite oli Suomessa! Että todellakin saksasta tilataan, ilmeisen kannattavaa. Osoitteet oli ympäri Suomea, niitä oli kymmeniä ja kymmeniä. Siinä on sen päivän lähetys. Kuljetusliike käy joka päivä hakemassa lastin.
Ja hinnat on kyllä edulliset.
Siksi Suomesta EI kannata ostaa
En tietenkään tilaa. Olen turbolammas ja maksan ylihintaa Alkoon.
Ei tarvitse tilata, kävelen lähikauppaan.
Joo isosiskon kortilla ja woltti-kuski tuo suoraan bileisiin - ou jee party party! T Minna 16v
En ole muutamaan vuoteen tilannut. Ehkä pitäisi taas. En vaan halua sitä bulkki-paskaa, vaan laadukkaita oluita ja en tiedä mistä niitä löytää.
https://superalko.de/fi/Beer/3123-ale-coq-premium-export-52-24-x-33cl.h…
alekokki 24 tlk aolut 10 ekee
Joo mutta Travemünden viinoja ei saa tullivapaasti suomalaiset.
Tosin mies osti oluet koko vuodeksi. Oli edullisia tarjouksia. Auto täynnä laatikoita.
Viinit on minusta satamassa kalliimpia kuin kaupoissa.
Jotkut kai tilaaDHL kautta. Mutta seuratkaa ihmeessä viinien hintoja. Kaupasta saa 3 eurolla ja 4 eurolla ihan käypäsiä viinejä. Jägermeister maksaa täällä 0,7 l tarjouksessa 10 tai 11 euroa.
Kunhan ette sorru pahvitölkkeihin, joissa on sitten se viiminen sakkaviini ja sekoitettu eri tuottasjien viinit sekaisin.
Tuodaan aina täältä väkevämmät aineet myös. Niitä voi antaa lahjaksi.
hauskaa kun saksassa viina -50% ja palkat +50%
Vierailija kirjoitti:
En mutta olen kiinnostunut. Vähän lueskelin toimittavia sivuja viime viikolla. Vähän vielä epäselvää se toimitus, kun nuo kaupat ei tuonut kotiin, vaan pitäisi erikseen tehdä kuljetussopiimus. Yleensä jengi puhuu, että kaikki hoituu firman kautta. Eli tilaus sisään maksu ja tuotteet tulee ovelle viikon sisään. Mitä tämmöisiä firmoja ovat, että yhdellä tilaukseslla ja sopparilla kaikki toimii
Ei ne järjestä kuljetusta. Jos ne järjestäisi itse kuljetuksen, niin silloin niille tulisi verot maksettavaksi ja sitä ne ei halua. Itse tilaat rahdin. Ilmoitat kuljetusliikkeelle, mitä kaupasta olet tilannut sekä sun ostosten tilausnuneron. Maksat rahdin ja alat odotella pakettia. Hyvin on toiminut meillä jo monta vuotta. Yhtään ei ole mennyt rikki ja kaikki on tulleet perille.
En tilaa, olen työssäkäyvä ihminen niin ihan turhaa neppailua tommonen et maksaako kaljalaatikko kympin vai kaks.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kannattaa aina suoraan tilata ulkomailta, jos vaan voi. Eli emme osta Suomi-kamaa jos on mahdollista, kiitos Petterin hallitukselle
Tuon Petterin olisi voinut jättää pois. Ihan niinkuin autonosat ulkomailta tilattaessa. Katsotte asiallisen myyjän ja sieltä tilaatte.
Paljonko painaviin paketteihin tulee postimaksua?
Kannatti