Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaatteko viinaa Saksasta?

Vierailija
24.01.2026 |

Kannattaako rahteineen?

Toimitusaika?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti

Vierailija
2/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Viinit tilaan italiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netpris Suomi katosi

Netpris Suomi eli Netpris.net verkkokauppa katosi verkosta kesäkuussa 2025 hetkinen sen jälkeen kun sivuilla oli ollut tieto ettei tilauksia voida juuri nyt vastaanottaa maksuongelmien vuoksi mikä viittaa siihen että toiminnassa on ollut jonkinlaisia epäselvyyksiä.

Vierailija
4/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän (verkkokauppa) on tarjottava erilaisia toimitusvaihtoehtoja, jotta asiakkaalla on vapaus valita kuljetusyritys.

Asiakkaalla on oltava mahdollisuus noutaa tuotteet myyjän varastolta.

Asiakkaalla on oltava mahdollisuus neuvotella ja sopia ehdoista vapaasti kuljetusyrityksen kanssa.

Myyjä ei voi määritellä kuljetusehtoja tai toimia kuljetusyrityksen urakoitsijana sen puolesta.

AlkoJuomat täyttää kaikki neljä ehtoa, joten alkoholin tilaaminen verkkokaupastamme on täysin laillista.

Vierailija
5/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kannattaa aina suoraan tilata ulkomailta, jos vaan voi. Eli emme osta Suomi-kamaa jos on mahdollista, kiitos Petterin hallitukselle

Vierailija
6/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut jo useamman vuoden. Reilu viikko menee kunnes laatikko on meidän postipisteessä.

Viinitonkat vajaan kympin, vodkat 10€, konjakit ja brandyt vähän enemmän. Yksi 20kilon laatikko maksaa kuljettaa 30€. Kyllä kannattaa.

Vierailija
7/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta olen kiinnostunut. Vähän lueskelin toimittavia sivuja viime viikolla. Vähän vielä epäselvää se toimitus, kun nuo kaupat ei tuonut kotiin, vaan pitäisi erikseen tehdä kuljetussopiimus. Yleensä jengi puhuu, että kaikki hoituu firman kautta. Eli tilaus sisään maksu ja tuotteet tulee ovelle viikon sisään. Mitä tämmöisiä firmoja ovat, että yhdellä tilaukseslla ja sopparilla kaikki toimii

Vierailija
8/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä EUssa liikkuu vapaasti on moniosaajat.

Vierailija
9/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Travemunden satamassa odottamassa laivaa, ja kävelin varastokauppaan, josta ihmiset käy autolla hakemassa juotavia.

Kaupan pihalla oli kuljetushäkkejä, joissa oli lukuisia ruskeita pahvilaatikoita, aika isoja.

Menin katsomaan lähempää, että mitäs laatikoita nämä on.

Suuri oli hämmästykseni, kun jokaikisen laatikon osoite oli Suomessa! Että todellakin saksasta tilataan, ilmeisen kannattavaa. Osoitteet oli ympäri Suomea, niitä oli kymmeniä ja kymmeniä. Siinä on sen päivän lähetys. Kuljetusliike käy joka päivä hakemassa lastin.

Ja hinnat on kyllä edulliset.

Vierailija
10/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Travemunden satamassa odottamassa laivaa, ja kävelin varastokauppaan, josta ihmiset käy autolla hakemassa juotavia.

Kaupan pihalla oli kuljetushäkkejä, joissa oli lukuisia ruskeita pahvilaatikoita, aika isoja.

Menin katsomaan lähempää, että mitäs laatikoita nämä on.

Suuri oli hämmästykseni, kun jokaikisen laatikon osoite oli Suomessa! Että todellakin saksasta tilataan, ilmeisen kannattavaa. Osoitteet oli ympäri Suomea, niitä oli kymmeniä ja kymmeniä. Siinä on sen päivän lähetys. Kuljetusliike käy joka päivä hakemassa lastin.

Ja hinnat on kyllä edulliset.

Siksi Suomesta EI kannata ostaa

Vierailija
11/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tilaa. Olen turbolammas ja maksan ylihintaa Alkoon. 

Vierailija
12/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tilata, kävelen lähikauppaan.

Vierailija
13/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo isosiskon kortilla ja woltti-kuski tuo suoraan bileisiin - ou jee party party! T Minna 16v

Vierailija
14/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muutamaan vuoteen tilannut. Ehkä pitäisi taas. En vaan halua sitä bulkki-paskaa, vaan laadukkaita oluita ja en tiedä mistä niitä löytää.

Vierailija
16/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta Travemünden viinoja ei saa tullivapaasti suomalaiset.

Tosin mies osti oluet koko vuodeksi. Oli edullisia tarjouksia. Auto täynnä laatikoita. 

Viinit on minusta satamassa kalliimpia kuin kaupoissa. 

Jotkut kai tilaaDHL kautta. Mutta  seuratkaa ihmeessä viinien hintoja. Kaupasta saa 3 eurolla ja 4 eurolla ihan käypäsiä viinejä. Jägermeister maksaa täällä 0,7 l tarjouksessa 10 tai 11 euroa. 

Kunhan ette sorru pahvitölkkeihin, joissa on sitten se viiminen sakkaviini ja sekoitettu eri tuottasjien viinit sekaisin.

Tuodaan aina täältä väkevämmät aineet myös. Niitä voi antaa lahjaksi. 

Vierailija
17/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa kun saksassa viina -50% ja palkat +50%

Vierailija
18/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta olen kiinnostunut. Vähän lueskelin toimittavia sivuja viime viikolla. Vähän vielä epäselvää se toimitus, kun nuo kaupat ei tuonut kotiin, vaan pitäisi erikseen tehdä kuljetussopiimus. Yleensä jengi puhuu, että kaikki hoituu firman kautta. Eli tilaus sisään maksu ja tuotteet tulee ovelle viikon sisään. Mitä tämmöisiä firmoja ovat, että yhdellä tilaukseslla ja sopparilla kaikki toimii

Ei ne järjestä kuljetusta. Jos ne järjestäisi itse kuljetuksen, niin silloin niille tulisi verot maksettavaksi ja sitä ne ei halua. Itse tilaat rahdin. Ilmoitat kuljetusliikkeelle, mitä kaupasta olet tilannut sekä sun ostosten tilausnuneron.  Maksat rahdin ja alat odotella pakettia. Hyvin on toiminut meillä jo monta vuotta. Yhtään ei ole mennyt rikki ja kaikki on tulleet perille.

Vierailija
19/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa, olen työssäkäyvä ihminen niin ihan turhaa neppailua tommonen et maksaako kaljalaatikko kympin vai kaks.

Vierailija
20/35 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kannattaa aina suoraan tilata ulkomailta, jos vaan voi. Eli emme osta Suomi-kamaa jos on mahdollista, kiitos Petterin hallitukselle

Tuon Petterin olisi voinut jättää pois. Ihan niinkuin autonosat ulkomailta tilattaessa. Katsotte asiallisen myyjän ja sieltä tilaatte.

Paljonko painaviin paketteihin tulee postimaksua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan