Nukuin monen tunnin päikkärit
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö jo sairaalasta, mites noin pian? Tai sitten tilanne ei tosiaan ollut niin paha, kun annoit ymmärtää.
No, ylläri. 😀
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö jo sairaalasta, mites noin pian? Tai sitten tilanne ei tosiaan ollut niin paha, kun annoit ymmärtää.
Pääsi illalla sairaalasta. Olisi voinut olla pahempikin tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Päikkärit on ihanat, kunnon tupluurit 🥰
Nokkaunet, torkut 😍
Se ukkohan on Valiksen puheiden mukaan ollut haudan partaalla jo monituiset kerrat vuosien varrella. Ja aina yllättäen ihmeparantunut. No, Valis itse on kerran jo herännyt kuolleistakin, joten...
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinosta. Tee mitä lystäät. 😝
Kiinnostihan tuo kun ensimmäisten joukossa vastasitkin
Eilenhän oli lähes maailmanloppu. Äkkiä ne tilanteet muuttuvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Eilenhän oli lähes maailmanloppu. Äkkiä ne tilanteet muuttuvatkin.
Niin. Onneksi muuttui. Tosin on tässä vielä monta huolta ja murhetta edessä.
Vierailija kirjoitti:
Se ukkohan on Valiksen puheiden mukaan ollut haudan partaalla jo monituiset kerrat vuosien varrella. Ja aina yllättäen ihmeparantunut. No, Valis itse on kerran jo herännyt kuolleistakin, joten...
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä tosin ruoka ei maistu
Terv syöpäpotilas
Voimia, ja Kaikkea Hyvää Sinulle! 💓
Miksi ihmeessä edes kerroit siitä sairaalareissusta täällä ja sitten et kuitenkaan kerro enempää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä edes kerroit siitä sairaalareissusta täällä ja sitten et kuitenkaan kerro enempää?
Miksi siitä pitäisi kaikki kertoa?
Ajatella; Syömistä ja nukkumista! Miten ainutlaatuista ja mainittavaa! Ei kyllä kenelläkään muulla ole tämmöistä, upeaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tekohampaat?
Ei. Kun en saanut niitä sopimaan.
Joo, tekee hyvää nollata. toi tekee niin hyvä. vanha sanonta -kuin rahnoo panis pankkiin. muuten aivot kaipaa lepoa. siksi pyydän sua, ei kännyä eikä laitteita viereen. ja suosi perusherätyskelloa, nuku alasti. tuuleta kämppä hyvin ennen unta.
tutkitusti ihminen nukkuu syvällistä unta kun on alasti ja nukkuu huom. yksin.
Hauskoja hetkiä Nukkumatin kanssa... toivotavasti ei veroita yöunta. Päikkärit kuulema n 20 min max.
Ja gluteenitonta olutta tekis mieli. Toki sillekin piti aloittaa ihan oma ketju🍺🍺🍺🍺
minä nukuin kahden tunnin yökkärit