Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat miehet kiihottavat

Vierailija
24.01.2026 |

Mitä lihaisanpi niin sitä seksykkäämpi. Ei haittaa vaikka olisi pieni napero jalkojen välissä.

T. Irmeli 18v

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on trolli, mutta mun mieskaverini on juuri kuvatun kaltainen. Ihana..!

Vierailija
2/5 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku tollo voi olla niin TOLLO näiden typerien aloitustensa kanssa. Muka niin hauskaa pikku Irmelillä. Hohhoijaa🥱🥱🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää olikin joku pelleily. ..no, kuitenkin, itse en edes kelpuuta hoikkaa miestä treffeille. En sinänsä viehäty mistään pehmeästä pulskuudesta miehissä vaan että lihaksen lisäksi on vatsaa ja muutenkin toki läskiä siinä lihaksen päällä.

Kiihotun kyllä myös kaikenmaailman itsensä pystyynnostetuksi siaksi syöneistä töi_ ukkoista, mutta myönnän että jännittäisi vähän alkaa vakavaan suhteeseen jos toinen kamppailee hengestään portaissa 😅 

Mieltymyksilleni en silti mitään voi, laihan ja jäntevän kanssa ei ole toiminut mikään vetovoima minuun päin. 

Vierailija
4/5 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Irmeli oon just tuollainen kuvailemasi kaljupäinen mies. Annatko persettä?`

M39

Vierailija
5/5 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku tollo voi olla niin TOLLO näiden typerien aloitustensa kanssa. Muka niin hauskaa pikku Irmelillä. Hohhoijaa🥱🥱🥱

Tiedän yhden tosi kuuman naisen, jolla on 170 senttinen 10cm 120kg mies aviomiehenä joka myös röhki sen pällä sille lapsen pari vuotta sitten. Sitä en ymmärrä miten se kyseisen naisen hurmasi, koska on hyvin persoonaton tuppisuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän