Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä värinen kaulaliina teillä on mustan talvitakin kanssa?

Vierailija
24.01.2026 |

Ostin mustan toppatakin ja mulla on musta kaulaliina. Näyttää liian synkältä mutta en keksi minkä värisen kaulaliinan ostaisin. Minkä värisiä teillä on mustan kanssa?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihmetteli miksi kaikki pukeutuu mustaan takkiin kun on talvi ja muutenkin synkkää. Syy ainakin minulla: siinä hintaluokassa jossa minulla on varaa valita EI OLE kuin aina pari värivaihtoehtoa. Esim. siinä mustassa takissa jonka jouduin valitsemaan ainoa vaihtoehto oli valkoinen. Ja koska kävelen kaupungissa kaikkialle joka päivä ei ole mitään järkeä käyttää valkoista takkia koska se likaantuu muutamassa päivässä likaisenharmaaksi tavalla joka ei lähde pesussa. Kokemusta on. Siispä musta. Tätä asiaa ihmettelevä taitaa olla mukavuudenhaluinen autoilija joka ei osaa ajatella käytännöllisesti.

Vierailija
62/64 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rubiininpunainen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monivärinen, josta löytyy violettia, pinkkiä, mustaa ym. Monta kaulaliinaa joissa on useita mielivärejä.

Vierailija
64/64 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta laatua: neutraalia ja huomionkiinnittävää Neutraalina mulla on harvaa-musta ja kuviot hillittyjä ruutuja, ja sitten mulla on ihana merinohuivi joka on puna-valkeaa ja selkeämpää ruutukuosia. 

Ruskean takin kanssa pashmina huivi jonka olen saanut lahjaksi ja joka on keltainen - ei kirkuva mutta iloisen värinen. Ja sitten turvallisena ruskea-beigeruudullinen.