Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä värinen kaulaliina teillä on mustan talvitakin kanssa?

Vierailija
24.01.2026 |

Ostin mustan toppatakin ja mulla on musta kaulaliina. Näyttää liian synkältä mutta en keksi minkä värisen kaulaliinan ostaisin. Minkä värisiä teillä on mustan kanssa?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä käytä kaulahuivia, koska korkeahkosta iästäni johtuen se kuitenkin ennen pitkää katoaa. Komerossani on kuitenkin varalla harmaa-musta ruudullinen, ruskea ja sitten valkoinen hautajaisia yms. juhlallisempia tilanteita varten.

Vierailija
22/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun talvitakki on edes tummansininen eikä musta, ei kaulahuiveja. Kaulahuivin kanssa on aina kuristumisvaara jos se tarttuu johonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ... joko on tarpeeksi eri värejä lueteltu????    Voisin joutessani niitä luetella. 🤭🤭🤭🤭

Vierailija
24/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pillunpunainen

Tiedoksi:

Värit vaihtelee 

Vierailija
25/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinimusta ikuisesti!

Me ollaan Inter Turusta
Varsinaisesta Suomesta
Aurajoen rannoilta
Turun linnan varjoista
Kupittaa on kotimme
Sinimusta on välimme

Vierailija
26/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta eriväristä kaulaliinaa: luonnonvalkoinen, vaalearaitainen, harmaa, vaaleanpunainen, punainen, vihreä,  musta, lila - siitä voi valita fiiliksen mukaan.

Riippuu omasta värityksestä mikä sopii parhaiten. Mene kauppaan ja laita eri värisiä naaman viereen, niin näet mikä imartelee. Periaatteessa viileän värityksen tyypille viileitä värejä, lämpimällä lämpimiä. Tai jos ei tuollanen kiinnosta yhtään, niin sitten otat vaan värin, josta tykkäät.

Vierailija
27/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petroolinvärinen

Vierailija
28/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa

Vierailija
29/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige-harmaaruutuinen. Osta semmoinen joku mikä tuntuu kivalta. Ei se mene niin että päätät mitä haluat ja menet hakemaan kaupasta vaan se menee niin että ostat sitä mitä kaupoissa on tarjolla. Sama järjestys koskee mm asuntoja ja on pakko asua asunnossa joka ei oikein ole sitä mitä oikeasti haluat ja tarvitsisit.

Vierailija
30/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta, vaihtelee eri tilanteissa. Useimmiten käytän pinkkiä. Nyt pakkasilla pörröinen valkoinen. 

Vierailija
31/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beige-harmaaruutuinen. Osta semmoinen joku mikä tuntuu kivalta. Ei se mene niin että päätät mitä haluat ja menet hakemaan kaupasta vaan se menee niin että ostat sitä mitä kaupoissa on tarjolla. Sama järjestys koskee mm asuntoja ja on pakko asua asunnossa joka ei oikein ole sitä mitä oikeasti haluat ja tarvitsisit.

Totta on, ettei kaupasta yleensä saa sitä mitä haluaa ja menee hakemaan. Mutta jos et halua tyytyä siihen mitä sattuu olemaan tarjolla, kaulaliinan voi tehdä itse. Yksi kerä lankaa, ja puikot tai virkkuukoukku heilumaan. 

Vierailija
32/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lapuan kankurien viininpuna-beessi pikkukuvioinen pitkä ja leveä huivi, jota käytän myös päässä. Itse asiassa käytän sitä usein sisälläkin, kuten juuri nyt.

Vierailija
33/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jossa hopeisia pääkalloja printattuna. 

Vierailija
34/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta on, ettei kaupasta yleensä saa sitä mitä haluaa ja menee hakemaan. Mutta jos et halua tyytyä siihen mitä sattuu olemaan tarjolla, kaulaliinan voi tehdä itse. Yksi kerä lankaa, ja puikot tai virkkuukoukku heilumaan. 

Voiko olla totta että ise voi tehdä... kiitos veesti viisas nainen.  😅😅😅😅😅😅

Vierailija
35/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun talvitakki on edes tummansininen eikä musta, ei kaulahuiveja. Kaulahuivin kanssa on aina kuristumisvaara jos se tarttuu johonkin.

Kamalaaaa... voi ihan kuristua......uutta tietoa 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
36/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaaleanpunainen tai beige. 

Vierailija
37/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt mustan villakangastakin kanssa  kaulaliinan, jossa murrettuja värejä, jotain beigen tyyppistä ehkä. Se oli kivannäköinen

Vierailija
38/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaaaa... voi ihan kuristua......uutta tietoa 🤣🤣🤣🤣🤣

Olethan jo ottanut lääkkeet tälle päivää?

Vierailija
39/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petroolinvärinen

Minkä väristä petrooli on ?   Onko samanväristä  kun lamppuöljy tai bensa 🤔🤔🤔🤔

Vierailija
40/48 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta jossa hopeisia pääkalloja printattuna. 

Juuu... se on kiva vaikka hautajaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä