Minkä värinen kaulaliina teillä on mustan talvitakin kanssa?
Ostin mustan toppatakin ja mulla on musta kaulaliina. Näyttää liian synkältä mutta en keksi minkä värisen kaulaliinan ostaisin. Minkä värisiä teillä on mustan kanssa?
Kommentit (48)
Minun talvitakki on edes tummansininen eikä musta, ei kaulahuiveja. Kaulahuivin kanssa on aina kuristumisvaara jos se tarttuu johonkin.
Ap. ... joko on tarpeeksi eri värejä lueteltu???? Voisin joutessani niitä luetella. 🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
pillunpunainen
Tiedoksi:
Värit vaihtelee
Sinimusta ikuisesti!
Me ollaan Inter Turusta
Varsinaisesta Suomesta
Aurajoen rannoilta
Turun linnan varjoista
Kupittaa on kotimme
Sinimusta on välimme
Mulla on monta eriväristä kaulaliinaa: luonnonvalkoinen, vaalearaitainen, harmaa, vaaleanpunainen, punainen, vihreä, musta, lila - siitä voi valita fiiliksen mukaan.
Riippuu omasta värityksestä mikä sopii parhaiten. Mene kauppaan ja laita eri värisiä naaman viereen, niin näet mikä imartelee. Periaatteessa viileän värityksen tyypille viileitä värejä, lämpimällä lämpimiä. Tai jos ei tuollanen kiinnosta yhtään, niin sitten otat vaan värin, josta tykkäät.
Beige-harmaaruutuinen. Osta semmoinen joku mikä tuntuu kivalta. Ei se mene niin että päätät mitä haluat ja menet hakemaan kaupasta vaan se menee niin että ostat sitä mitä kaupoissa on tarjolla. Sama järjestys koskee mm asuntoja ja on pakko asua asunnossa joka ei oikein ole sitä mitä oikeasti haluat ja tarvitsisit.
On monta, vaihtelee eri tilanteissa. Useimmiten käytän pinkkiä. Nyt pakkasilla pörröinen valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Beige-harmaaruutuinen. Osta semmoinen joku mikä tuntuu kivalta. Ei se mene niin että päätät mitä haluat ja menet hakemaan kaupasta vaan se menee niin että ostat sitä mitä kaupoissa on tarjolla. Sama järjestys koskee mm asuntoja ja on pakko asua asunnossa joka ei oikein ole sitä mitä oikeasti haluat ja tarvitsisit.
Totta on, ettei kaupasta yleensä saa sitä mitä haluaa ja menee hakemaan. Mutta jos et halua tyytyä siihen mitä sattuu olemaan tarjolla, kaulaliinan voi tehdä itse. Yksi kerä lankaa, ja puikot tai virkkuukoukku heilumaan.
Mulla on Lapuan kankurien viininpuna-beessi pikkukuvioinen pitkä ja leveä huivi, jota käytän myös päässä. Itse asiassa käytän sitä usein sisälläkin, kuten juuri nyt.
Musta jossa hopeisia pääkalloja printattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta on, ettei kaupasta yleensä saa sitä mitä haluaa ja menee hakemaan. Mutta jos et halua tyytyä siihen mitä sattuu olemaan tarjolla, kaulaliinan voi tehdä itse. Yksi kerä lankaa, ja puikot tai virkkuukoukku heilumaan.
Voiko olla totta että ise voi tehdä... kiitos veesti viisas nainen. 😅😅😅😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Minun talvitakki on edes tummansininen eikä musta, ei kaulahuiveja. Kaulahuivin kanssa on aina kuristumisvaara jos se tarttuu johonkin.
Kamalaaaa... voi ihan kuristua......uutta tietoa 🤣🤣🤣🤣🤣
Yleensä vaaleanpunainen tai beige.
Oon nähnyt mustan villakangastakin kanssa kaulaliinan, jossa murrettuja värejä, jotain beigen tyyppistä ehkä. Se oli kivannäköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaaaa... voi ihan kuristua......uutta tietoa 🤣🤣🤣🤣🤣
Olethan jo ottanut lääkkeet tälle päivää?
Vierailija kirjoitti:
Petroolinvärinen
Minkä väristä petrooli on ? Onko samanväristä kun lamppuöljy tai bensa 🤔🤔🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Musta jossa hopeisia pääkalloja printattuna.
Juuu... se on kiva vaikka hautajaisiin.
En yleensä käytä kaulahuivia, koska korkeahkosta iästäni johtuen se kuitenkin ennen pitkää katoaa. Komerossani on kuitenkin varalla harmaa-musta ruudullinen, ruskea ja sitten valkoinen hautajaisia yms. juhlallisempia tilanteita varten.