Saako yli 50 v naista kutsua tyttöystäväksi?
Laki taitaa kieltää ja joka tapauksessa luetaan vihapuheeksi tällainen. Ainakin jos on reilusti yli 50 v tai peräti yli 60 v, josta seuraa jo ehdotonta vankeutta.
Kommentit (36)
Sehän on seurustelevan parin keskinäinen sopimus, millaisilla nimityksillä toisiaan kutsuu.
Eli jos sille sinun 50 vuotiaallesi sopii, että kutsut häntä tyttöystäväksesi, siihen ei pitäisi olla sivullisilla mitään sanottavaa. Mutta jos se nimitys häntä loukkaa, se ei ole sopiva.
Kunhan et mummottele ellei ole sun mummosi.
Miun mummo 80+ sainoi tässä taannoin, että oltiin tyttöjen kesken Rossossa syömässä ja oluella. Toiset tytöt ikäkaarukalla 70+ - 90+.
Saat kutsua aivan miksi haluat. Jos nainenkin pitää sanasta, niin kaikki on kunnossa. Ellei pidä, niin suhde loppuu ellet lopeta.
Ihan vapaasti. Itseänikin on joskus tytötelty ja se kuulostaa ihan hauskalta. T.yli 50v
Rouvittelu ärsyttää kun olen neiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa olisi kutsua naisystäväksi? :O
Naisystävä ja miesystävä.
Tyttöystävä ja poikaystävä.
Minusta näitä kaikkia voi käyttää halunsa mukaan, kertovat saman asian ihmisten välisestä suhteesta.
Jotkut kyllä kutsuu ihan ystävää naisystäväksi (siis kutsuja mies ja ystävä nainen)
Vierailija kirjoitti:
Rouvittelu ärsyttää kun olen neiti.
Mua taas ärsyttää sama kun olen mies ja pidän tyttökullista.
Tästä tuli mieleen: Mikä nimitys osapuolille, kun on etäsuhde (huom. ei mikään avoin!), eikä naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
No lähempänä viisikymppinen on mummoa kuin tyttöä
Ei saa. Tytöt ovat lähes idiiotteja verrattuna 50-vuotiaisiin naisiksi epäiltyihin.
Vierailija kirjoitti:
'Rouvittelu ärsyttää kun olen neiti.'
//
Ei minulta.
Neiti E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähempänä viisikymppinen on mummoa kuin tyttöä
Älä höpötä! 60+ nuori
Ei saa. Akkaystävä on oikea termi.
Minulle ne kertoo oletuksen -ystävien iästä. Tytöt ja pojat on aikuistuttuaan naisia ja miehiä.
Eihän aviopuolisokaan ole aviopoika.