The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1850)
Mielestäni Elalla on ollut aiempina vuosina kaikki parhaat laulajat. Mutta ei valitettavasti tänä vuonna.
Osa loistavista jäi ja osa lähti. Silti edelleen Elastisella hyvä tiimi. Joka vuosi tippunut tässä vaiheessa Annen kaltaisia ammattilaisia, jotka lähinnä hakevat näkyvyyttä. Mitä annettavaa valmentajalla on jo kokeneille laulajille 🤔
Odotan mitä Justiina laulaa seuraavaksi, vaikka nyt ei ollut ehkä paras biisivalinta hänelle. Kokonaisuus huomioiden silti suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Aina samat paskat biisit eli Creep ja Wrecking Ball
Ja New York State Of Mind. Eikö se laulanut sen jo aiemminkin.
Räppärin olisi pitänyt tippua. Muttei ilmeisesti kehdannut tiputtaa.
Jäänyt kommentoimatta kaksintaisteluista se viimeisen sohvalta pudonnut kaapattu kaveri, joka ei meinannut uskoa että putosi jatkosta. Sehän ihan riehui siellä ja tunne näkyi. Kaveri oli aika pettynyt. No nyt ei riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tota Kallea lainkaan. Tollanen Frederik-kopio.
Joku olemuksessa on vaivannut minua. Ehkä juuri tuo vaikutelma. Sellainen liian varma että naiset tykkää.
Ittelle ois Markus kelvannut jatkoon ja Anne vielä enempi. Ihmettelen miksi sitä Justiinaa piti siellä roikottaa? Räppärin nyt arvaa että se pitää saada seuraavaan vaiheeseen. Ja ihan oikein ettei Hana jatkanut.
Leenistä tykkään. Semmoinen Jannan (Hurmerinta) tunnustamaton pikkusisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku olemuksessa on vaivannut minua. Ehkä juuri tuo vaikutelma. Sellainen liian varma että naiset tykkää.
Se on just sen oloinen että jos vetää humppakeikkaa viikonloput, niin on aina joku muija yleisöstä kainalossa matkalla hotellihuoneeseen. Semmonen humppaosaston pillumagneetti siis.
Huhujen mukaan Jani Huussi on vierailevana artistina mukana ens kerralla. Onko näin?
Vierailija kirjoitti:
Osa loistavista jäi ja osa lähti. Silti edelleen Elastisella hyvä tiimi. Joka vuosi tippunut tässä vaiheessa Annen kaltaisia ammattilaisia, jotka lähinnä hakevat näkyvyyttä. Mitä annettavaa valmentajalla on jo kokeneille laulajille 🤔
Elastinen oli härskisti päättänyt etukäteen kolme jatkoon menijää. Ainoastaan yksi niistä ansaitsi paikkansa esityksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on just sen oloinen että jos vetää humppakeikkaa viikonloput, niin on aina joku muija yleisöstä kainalossa matkalla hotellihuoneeseen. Semmonen humppaosaston pillumagneetti siis.
No itse olen jo aika vanha, mutta en tuohon koskisi pitkällä tikullakaan
Vähemmän lätinää niin jäisi kappaleille enemmän aikaa. Harmi, kun kappaleista kuulee vaan lyhyet miniversiot. Esim tuo Creep olisi ollut kiva kuulla kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ittelle ois Markus kelvannut jatkoon ja Anne vielä enempi. Ihmettelen miksi sitä Justiinaa piti siellä roikottaa? Räppärin nyt arvaa että se pitää saada seuraavaan vaiheeseen. Ja ihan oikein ettei Hana jatkanut.
Leenistä tykkään. Semmoinen Jannan (Hurmerinta) tunnustamaton pikkusisko.
Räppäri sai heti alussa vapaalipun finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Selma on hyvä!
Ärsyttävä pomppija. "Jee jee, mä pääsin jatkoon!" Pomp pomp pomp...
Vierailija kirjoitti:
Hana aukaisi palkeet huh pidin.
Harmi kun tippui. 😐
Ei vakuuttanut Elsstisen tiimi ja jatkoon valitut. Oliko Anne liian vanha jatkoon..ja räppäsi ei olisi kuulunut jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Anne oli paras, miksi hän tippui?
Koska oli ainoalla tuolilla, jolle pääsemiselle esityksellä oli merkitystä ja siitä oli kova tappelu.
Koska näitä "13 tusinassa" - ikävä sanoa, vaikka toki hyvä/varma olikin! Mut liian tavallinen, jo ns. nähty ääni Annella! Selmalla taidokas ja erottuva!