The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1706)
Naurettavaa pelleilyä kaappauksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun oli ikävää katsoa Väinön pettymystä
Väinön olis pitäny saada jatkaa ja se toinen heppu pois.
Miksi jenni otti mieluummin ton tytön kuin väinön?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kyselet tyhmiä? Ja ei. 26-vuotias ei ole pikkupoika, ei edes poika, vaan mies.
///
Se, että sinun idolisi pätevyys kyseenalaistetaan, ei ole tyhmien kyselemistä. Kasva aikuiseksi ja lopeta tuo lapsellinen kiukuttelu. Ares voisi olla minun lapsenlapseni ikänsä puolesta. Todellakin on pikkupoika minun näkökulmastani.
Älä jaksa. Todella tympeää, että vähättelet artisteja vain siksi, että he ovat nuoria ja näyttävät hyvältä. Ei sellainen ole tasapainoisen ja kypsän aikuisen käytöstä. Kenellä nyt onkaan se kasvun paikka?
N53
Voice of FINLANDissa pitäisi olla sääntö, että kilpailijan tulee osata suomea tai ruotsia.
Kun nyt tuodaan sukupolvet keskusteluun, niin voitanee todeta, että vaikka eri sukupolvet eivät osaa arvostaa jotain, se ei kerro pätevyydestä toimia valmentajana. Kaikki tuolirivistössä istuvat ovat kuitenkin musiikkimaailman kärkeä suomessa.
Samoin keskustelussa usein esillä, ettei ole vanhoista kilpailijoista kuultu. Monrstakin on kuultu ja moni tekee omaa musiikkia. Jos ei ole jonkin sukupolven tiedossa ja esillä valtakunnan mediassa, ei silti tarkoita etteikö olisi uraa laulajana.
Kun puhutaan pätevyydestä, on aika huvittavaa esittää meriiteiksi nuoruus ja kauneus. Karu herääminen todellisuuteen kun huomaa jossain vaiheessa, että niillä ei kuitata ihan kaikkia elämässä vastaan tulevia haasteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kyselet tyhmiä? Ja ei. 26-vuotias ei ole pikkupoika, ei edes poika, vaan mies.
///
Se, että sinun idolisi pätevyys kyseenalaistetaan, ei ole tyhmien kyselemistä. Kasva aikuiseksi ja lopeta tuo lapsellinen kiukuttelu. Ares voisi olla minun lapsenlapseni ikänsä puolesta. Todellakin on pikkupoika minun näkökulmastani.
Älä jaksa. Todella tympeää, että vähättelet artisteja vain siksi, että he ovat nuoria ja näyttävät hyvältä. Ei sellainen ole tasapainoisen ja kypsän aikuisen käytöstä. Kenellä nyt onkaan se kasvun paikka?
N53
Sinulla. Onhan tuo nyt ihan helvetin lapsellista ulista jostain höpöpalstan kommentista. Normaaliäyinen aikuinen jättää nuo päivånselvät trollaukset omaan arvoonsa.
///
Minä kysyin, mitä annettavaa näillä kahdella on. Ilmeisesti ei mitään, koska sinäkään et osaa heistä mainita kuin nätin naaman.
t. lainaamasii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
///
N53
Sinulla. Onhan tuo nyt ihan helvetin lapsellista ulista jostain höpöpalstan kommentista. Normaaliäyinen aikuinen jättää nuo päivånselvät trollaukset omaan arvoonsa.
Hävettääkö?
"Hävettääkö?"
Ei. En minä täällä kitise trollien kommenteista.
t. sama
Vierailija kirjoitti:
///
Minä kysyin, mitä annettavaa näillä kahdella on. Ilmeisesti ei mitään, koska sinäkään et osaa heistä mainita kuin nätin naaman.
t. lainaamasii
Laitoin pitkän listan Arekselta. Mirellasta sen verran, että on suosituin naisartisti tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa hyvien laulajien puolesta kun nuo koutsit on niin osaamattomia.
Perustelut olis kivat.
Kyllähän tuon jokainen tajuaa. Laulajille sopimattomia kappaleita, omituisia valintoja jatkoon. Viimeinen naula vielä, apukoutsit on täysin syvältä.
Ainakin tuo Mirella on ihan nolla. Ei mitään annettavaan. Sika siks sika sitä osaa hokea.
Jenni on ammattilainen.
Jenni valitsee kappaleita, jotka ei sovi laulajille yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt tuodaan sukupolvet keskusteluun, niin voitanee todeta, että vaikka eri sukupolvet eivät osaa arvostaa jotain, se ei kerro pätevyydestä toimia valmentajana. Kaikki tuolirivistössä istuvat ovat kuitenkin musiikkimaailman kärkeä suomessa.
Samoin keskustelussa usein esillä, ettei ole vanhoista kilpailijoista kuultu. Monrstakin on kuultu ja moni tekee omaa musiikkia. Jos ei ole jonkin sukupolven tiedossa ja esillä valtakunnan mediassa, ei silti tarkoita etteikö olisi uraa laulajana.
Se, että kerää teineiltä striimauksia Spotifyssä, ei tarkoita, että on pätevä valmentamaan muita. Valmentamiseen tarvitaan kokemusta ja laajaa näkemystä. Pelkkä suosio ei tee kenestäkään hyvää valmentajaa.
Laitoin pitkän listan Arekselta. Mirellasta sen verran, että on suosituin naisartisti tällä hetkellä.
///
Et edelleenkään osaa vastata kysymykseen siitä, mitä annettavaa heillä on. Suosio ei ole sama asia kuin se, että on jotain annettavaa uusille artistinaluille. Suosio kertoo vain siitä, että on pidetty sopivassa kohderyhmässä eli tässä tapauksessa 10-25-vuotiaiden keskuudessa.
Tuure Kilpeläinen versus Mirella on valmennustaitojen osalta sama kuin vertaisi Jukka Jalosta ja alle 9-vuotiaiden joukkueessa talkootyönä "valmennusta" harjoittavaa isää. Se iskä voi olla tosi kiva ja komea, mutta ei se ketään urallaan eteenpäin osaa viedä, kun siirrytään ammatilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa tuolla pikkutytöllä ja pikkupojalla (Mirella ja Ares) on kilpailijoilille?
En tiedä miten pärjäävät kulisseissa mutta Ares kyllä vaikuttaa innostuneelta ja kypsemmältä ja on mielipiteitä. Mirella on joku täyte, kyllästynyt/ylimielisesti katselee ja hokee sika sika...
Vierailija kirjoitti:
No nimeäpä vaikka 10 entistä Voice kilpailijaa, joilla on Suomessa sellainen ura, että heidät tunnistaa muutkin kuin omistautuneimmat fanit. MInä aloitan: Jesse Kaikuranta ja Saara Aalto. Muita ei tule mieleen.
Juu, suosio ja valmennustaidot eivät ole synonyymeja. Teemu Selänne on suosittu, mutta ihan helkkarin paska valmentaja. Ken Hitchcock ei ole erityisen suosittu, mutta hän on hiton kova valmentaja.
Tapani Kansa -kopio kyllä jouti lähtemään. Matki Tapsaa eleitä myöten, varmaan esittäisi Tapsan kappaleetkin ilman mitään omaa lisäystä kloonattuina.